Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина II

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Як зміст блогів змінився з тих пір, як Ви почали займатися цим?

Коли я починала, все крутилось навколо посилань. Ми вказували цікаві сайти, які ми знаходили, цікаві статті або новини й приписували декілька рядків коментарю. Коли в 1999-му році з’явилося відповідне програмне забезпечення, то люди стали публікувати описи їхнього дня. Таким чином блог став різновидом короткого щоденника. А потім відбувся якийсь розкол між “блогами з посиланнями” і “блогами-щоденниками”.

Читати далі →

Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина I

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Пропоную вашій увазі цікаве інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood), однією з найвідоміших фахівців по блогам, авторкою книги “Посібник по блогам” (Weblog Handbook), перекладеної на п’ять мов. Ребекка веде свій власний блог Rebecca’s Pocket, який є одним з найпопулярніших блогів у світі.

Читати далі →

Що купують та що продають в Уанеті

Що купують та що продають в УанетіУкраїнський сегмент Інтернету стає все більш цікавим для інвесторів. Звісно, при такій кількості користувачів (5 млн. за даними bigmir.net), мова не може йти про суми, які виплачує Google, купуючи перспективні стартапи. Мова не йде навіть про суми, що обертаються в Рунеті. Але ж у будь-якому разі купівля та продаж українських веб-ресурсів є реальністю.

Читати далі →

Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?

Як Інтернет може допомогти Вашому бізнесу?Ми можемо погодитися, що далеко не кожен бізнес напряму пов’язаний зі сферою Інтернет. Та ми не можемо погодитися, що он-лайн засоби просування та розвитку будь-якого бізнесу будуть зайвими. Іншими словами, фактично кожен (а особливо – малий) бізнес не здатен повноцінно протистояти конкурентам, якщо він не використовує переваги онлайнових маркетингових інструментів. З цим погоджуються і експерти CNNMoney.com.

Читати далі →

Вартість витівки Google склала… $5 млрд.

Вартість витівки Google склала... $5 млрд. доларівКомпанія eBay, головний рекламодавець AdWords, зненацька оголосила, що знімає всю контекстну рекламу AdWords на території США. Оскільки ця реклама становить досить значну частку обороту AdWords, акції Google відразу звалилися на 3,5% і навіть пробили рівень підтримки $500.

Читати далі →

Розкажіть у своєму блозі про корпоративні секрети

Розкажіть у своєму блозі про корпоративні секретиІнформація про роботодавця, обстановку на робочих місцях, колегах й інших чутливих для фірм питаннях, що в 90-і роки витікала завдяки електронній пошті, зараз публікується на весь світ через блоги. У цьому переконалася рекрутингова фірма Croner, пише “Вебпланета” з посиланням на The Register.

Читати далі →

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерів

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерівКерівникам слід дуже особливо обережно працювати із власною поштою. Нещодавно в США провели масштабну фішинг-розсилку серед топ-менеджерів компаній. Замість методу, що зазвичай використовується – масової розсилки, яку зловмисники застосовують по відношенню, наприклад, до клієнтів банків, була проведена адресна розсилка на особисті адреси керівників.

Читати далі →

Блогерам слід навчитися “тримати язика за зубами”…

Звісно, “язик” тут вжито радше в переносному значенні, адже основним інструментом блогера є комп’ютерна клавіатура. Але суть від того не змінюється. Дослідження, проведене у Великобританії вказало на те, що третина блогерів ризикують своєю робочою посадою, розміщуючи у всесвітній мережі шкідливу чи навіть нищівну для роботодавця інформацію, пише BBC.co.uk.

Читати далі →

Google: рефератам – бій!

Послуги з написання рефератів, курсових і дипломних робіт на замовлення тепер прирівняні до проституції, продажу зброї, наркотиків і тютюну, виготовленню підроблених документів і шарлатанству. Так, всі ці теми раніше були заборонені в системі контекстної реклами Google, повідомляє “Вебпланета” з посиланням на BBC.

Читати далі →

Запитайте Google: «Що мені робити завтра?»

Амбіції Google по збільшенню бази персональної інформації настільки великі, що незабаром наступить той день, коли пошукова система зможе радити людям, де їм краще працювати і як їм краще відпочивати. Як говорить керівник компанії Ерік Шмідт, розширення збору персональних даних було ключовим для Google й у компанії вірять, що логічним продовженням цього шляху буде упорядкування інформації у всесвітньому обсязі, повідомляє The Financial Times.

Читати далі →