Паролі, якими ми користуємося

1ancheste23nite41ancheste23nite4 – найдовший із паролів, який зареєстровано серед користувачів MySpace. Проте, таким рівнем захисту користується далеко не кожен. І дійсно, якби кожен власник поштової скриньки чи інтернет-рахунку використовував подібний пароль, тоді проблема захисту інформації, про яку так багато говорять у сучасному бізнес-середовищі, зникла б сама по собі…

Читати далі →

Портали і тематичні сайти: де ж розмістити банер?

Користувачі Інтернету набагато частіше звертають увагу і натискають на банери відомих брендів у тому випадку, якщо бачать ці банери на тематичних, нішевих сайтах з невеликою відвідуваністю, і набагато рідше – коли ці банери розміщені на популярних порталах, які мають мільйонну аудиторію. Такий висновок міститься в дослідженні консалтингової компанії Media-Screen.

Читати далі →

Головні помилки нових веб-видавців

У своїй новій статті Роберт Найлз (Robert Niles), редактор Online Journalism Review, перераховує найпопулярніші міфи, які існують серед видавців, не дуже знайомих з Інтернетом. Вони часто говорять, що в Інтернеті неможливо заробити серйозні гроші, тут ніхто не робить оригінальних репортажів, а блогосфера – це безглузда суміш себелюбних індивідів і спаму. А це дуже розповсюджені омани.

Читати далі →

Найвдаліші та найневдаліші поглинання в Інтернеті

Джеймс Ніколсон – один із засновників компанії NetVentures, згодом купленої CNET, склав списки 10-ти найвдаліших і найневдаліших поглинань в Інтернеті. Мета таких списків – у тім, щоб менеджери компаній задумалися, перш ніж «уплутатися» у чергову угоду.

Читати далі →

Від спаму немає порятунку?

Якщо ви скажете, що вам ніколи в житті не доводилося отримувати спаму – то ви або досі не маєте електронної скриньки, або ж… просто говорите неправду. Спамери сьогодні рекламують майже все. Кількість спаму, яка „штурмує” комп’ютери нещасних юзерів подвоїлася за останній рік. Пошта, яку ви ніколи не хотіли б бачити на своєму комп’ютері, складає 9 із 10-ти повідомлень, які пересилаються через Інтернет, повідомляє New York Times.

Читати далі →

Нас 4,5 мільйонів

Україна може пишатися другим серед країн Східної Європи та СНД показником кількості користувачів Інтернет. Їх у нас тепер 4,5 мільйонів. Перше місце у цій категорії, як і очікувалося, зайняла Росія (21,8 млн. користувачів), а третє – Білорусія (3,39 млн.). На першому місці у світі залишаються Штати. У них інтернетом користується 200 млн. чоловік…

Читати далі →

Європейські покупці все більше довіряють блогам

На основі чого ви приймаєте рішення про покупку того чи іншого товару? Телевізійна, газетна реклама? Чи все ж таки слідуєте порадам знайомих та друзів? А ось більше 52% європейців заявили, що вони, можливо, прийняли б рішення про покупку чого-небудь після прочитання відгуків у блогах, повідомляє Habrahabr.ru.

Читати далі →

Все заради індексації!

У це важко повірити, але три найпотужніших у світі пошукових машини – Google, Yahoo! та Microsoft – поєднали свої зусилля заради покращення процесу сканування сайтів пошуковими системами. Вони оголосили про підтримку протоколу Sitemaps 0.90, який безкоштовно дає змогу веб-майстрам якісно керувати процесом індексації свого сайту, вказуючи, які URL і з якою періодичністю слід індексувати. А це, в свою чергу впливає на представленні результатів пошуку, передає marketing.web-standart.net.

Читати далі →

Корпоративні сайти: хто в Європі всіх миліше?

Компанія H&H Webranking провела цікаве дослідження корпоративних сайтів у 16-ти країнах Європи. Оцінювалася інформація, що може виявитися корисною для потенційних інвесторів, аналітиків й інших осіб, які шукають площадку для інвестицій, повідомляється на сайті Lenta.ru.

Читати далі →