Народження імені: Estée Lauder

Народження імені: Estée Lauder«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.

Читати далі →

Кінець брендінгу?

Кінець брендінгу?У гонитві за ідеальним дизайном для бізнесу, найкращим візуальним відображенням бренду компанії ми нерідко забуваємо про те, що лежить в основі будь-яких візуальних рішень і складає саму суть бренду та його характер. Джулі Куккі (Julie Cucchi) у виданні The CEO Refresher застерігає від прямолінійного ототожнення бренду і лого.

Читати далі →

Брендінг – марна трата вашого часу?

Брендінг - марна трата вашого часу?Ліла Косгрув (Leela Cosgrove), управляючий директор Business Writers Anonymous, на сторінках журналу Anthill розповідає, чому брендінг, на її думку – це марна трата часу та зусиль компанії. “Я багато років працювала у високоприбутковому бізнесі, перш ніж задумалася про хоча б якийсь брендінг. Добре, якщо у компанії є бренд – але це зовсім не обов’язковий елемент. І якщо хтось намагається переконати вас у протилежному – значить він хоче “продати вам лого”, – пояснює Ліла.

Читати далі →

Народження імені: Kodak

Народження імені: KodakДжордж Істмен одним із перших усвідомив, яке майбутнє у фотографії. У 1887-му році він створив свій перший фотоапарат. Цей апарат знімав ще на фотопластини, але він уже був переносним і тим, що сам фокусується. Він дозволяв робити 100 знімків круглої форми діаметром 63 мм. Як тільки місця для кадрів на пластині не залишалося, весь фотоапарат відсилали назад на завод, де робітники виймали пластину, друкували знімки, вставляли у фотоапарат нову пластину й усе разом відправляли замовникові.

Читати далі →

Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?

Соціальні медіа як важіль бізнесу - як робити це правильно?Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.

Читати далі →

Споживання речей і «заковтування» ідей

Споживання речей і «заковтування» ідейУ Сакраменто той, хто заощадив більше електроенергії в порівнянні із сусідами, одержує рахунок за комунальні послуги з усміхненою пичкою (або із двома, якщо витратив набагато менше інших). Цей прийом дозволив скоротити споживання енергії, і тепер його перейняли в Чикаго, Сіетлі та ще у восьми інших містах США. Люди стали витрачати менше енергії заради самоповаги: “пичка” підтверджує, що вони піклуються про навколишнє середовище більше, ніж сусіди.

Читати далі →

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнта

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнтаЦікава стаття була нещодавно опублікована у блозі Михайла Графського – бізнес-тренера та спеціаліста з продажу. Виявляється, багато продавців звикли думати про свій товар, проектуючи власні критерії вибору на всіх своїх клієнтів.

Читати далі →

Принцип «антибренда» від Марка Ньюсона

Принцип «антибренда» від Марка НьюсонаКоли австралійський підприємець Марк Ньюсон уперше презентував власні моделі предметів інтер’єру в Європі, імениті французькі та італійські колеги його висміювали. Слід зазначити, європейські конкуренти глузували з Марка Ньюсона небезпідставно.

Читати далі →

Народження імені: KitKat

Народження імені: KitKatЗа даними компанії Rowntree-Nestle, її продукт, шоколадний батончик KitKat, є найбільш продаваним у світі. Ці ласощі почали виробляти в Англії в 1935-му році. Називалися вони спочатку Chocolate Crisp, потім у 1939-му році їх перейменували в KitKat.

Читати далі →

Народження імені: Jеер

Народження імені: JеерЦя назва давно вже ввійшла в розмовну мову, але Jеер – це марка, яка була заснована для автомобіля-позашляховика. Експериментальний зразок розробив у 1940-му році Карл Пабст, інженер компанії Bantam Car. За допомогою компаній Willys-Overland і Ford у листопаді 1940-го року почалося виробництво таких автомобілів для потреб армії США.

Читати далі →