Як нас обманюють продавці?

Як нас обманюють продавці?Далеко не завжди маркетингові та рекламні техніки, які використовуються продавцями різного штибу та масштабу, є чесними. Особливо багато технік обману можна зустріти на ринку. Вочевидь, вам також неодноразово доводилося бувати обманутими, хоча не виключено, що ви до сих пір про це навіть не здогадуєтесь. Які ж маніпулятивні техніки використовують продавці на ринку, розповідає автор блога AdBlog.

Читати далі →

Народження імені: Jaguar

Народження імені: JaguarНазва S.S. Jaguar на машині вперше з’явилася в 1935-му році. S.S. означає “Swallow Sidecar”, що перекладається як «мотоцикл із коляскою “Ластівка”». Цю назву придумав у 1930-му році сам творець нової моделі Вільям Лайонc (William Lyons), виробник мотоциклів, а пізніше – і автомобілів. Після війни, щоб не виникало двозначності, букви S.S. перестали фігурувати в назві марки.

Читати далі →

Як привабити клієнтів?

Як привабити клієнтів?Коли створюються рекламні повідомлення – дуже важливо робити їх правильно. Єдина їхня мета: ефективно виконувати свою головну функцію – залучення клієнтів. Це не таке вже просте завдання, як може видатися на перший погляд. І якщо подивитися на масу різноманітних оголошень із різних сфер реклами, то можна виявити, що більшість із них справляється із завданням залучення клієнтів далеко не найкращим чином, стверджують автори блогу Vertical Response.

Читати далі →

Ваші співробітники – це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?

Ваші співробітники - це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?Ваші найкращі менеджери з продажів володіють обширними знаннями про те, як правильно комунікувати і мотивувати людей. І цілком можливо, що правильне використання цих знань могло б перевести компанію на новий рівень. Але в реальності вони дуже рідко мають можливість поділитися своїми знаннями з вищим керівництвом. Кліф Річард (Clif Reichard), практик і дослідник B2B-продажів протягом вже більше 50 років, консультант із продажів і віце-президент із продажів Ball Corporation, нагадує про важливість переведення знання з рівня продажів на рівень вищого керівництва.

Читати далі →

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесу

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесуАвстралійське бюро статистики нещодавно опублікувало звіт про рівень “смертності” серед бізнесів у період з 2003-го по 2006-ий роки. Для бізнесів, чиї прибутки склали від $50 000 і до $200 000 рівень “смертності” виявився 50% за три роки. Гірка правда полягає в тому, що багато з цих бізнесів були змушені відійти від справ через слабку здатність до проведення маркетингової активності. Проте, є й хороша новина – у деяких випадках існують прості способи уникнути маркетингової пастки. Для цього потрібно просто знати про неї. Даніель Ліма (Daniele Lima), автор блога Australian Anthill ділиться найбільш розповсюдженими маркетинговими пастками.

Читати далі →

7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтами

7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтамиВи вітаєтесь із клієнтом: “Доброго дня!”, а у відповідь отримуєте різке: “Я просто дивлюся”. Потенційний клієнт починає від вас швидко віддалятися, а сподівання на залучення покупця тануть із кожним його кроком. Проходить трохи часу, і він повертається, запитуючи у вас, де можна отримати відповіді на його запитання. Втім, на вашу згоду допомогти, він здивує вас тим, що йому не підходить жоден із ваших товарів. Можливо, навіть запитає, до якого іншого магазину можна звернутися.

Читати далі →

Народження імені: IKEA

Народження імені: IKEAБатьківщина – Швеція, товари – шведські, управління – шведське, засновник – швед. Його ім’я – Інгвар Кампрад. Він жив у містечку Елмтарі, у кварталі Агуннарі. Із початкових літер імені, прізвища й місця проживання, написаних англійською, складається назва IKEA.

Читати далі →

Недовіра до брендів: причини і наслідки

Недовіра до брендів: причини і наслідкиСкільки споживачів зараз довіряють брендам та інформації, що вони пропонують? За деякими дослідженнями таких споживачів набереться не більше 20%. Що ж компанії роблять не так, у чому причина такого ставлення споживачів до брендів? Можливі причини негативного ставлення переважної більшості споживачів до брендів називає Джо Пуліцці (Joe Pulizzi) у своїй книзі “Сім контентних стратегій для побудови довіри” (Seven Content Strategies to Build Trust).

Читати далі →

Три запитання, які варто задати своїм клієнтам

Три запитання, які варто задати своїм клієнтамКоли йдеться про маркетинг, більшість компаній здійснюють одну й ту ж помилку. Вони будують свою кампанію навколо егоцентричної ідеї: “Ось мій продукт і саме тому він найкращий!” Лише через кілька місяців зусиль вони хапаються за голову і починають думати, чому ж їм не вдається отримати запланованих результатів. А вся справа в тому, що успішний маркетинг потребує більшого, ніж просто розподіл функцій і переваг. Ви повинні розуміти потреби своїх клієнтів, їх глибинні бажання. А зрозуміти їх можна з допомогою трьох правильних запитань, які слід поставити своїм клієнтам, стверджують автори BizTimes.

Читати далі →