Три запитання, які варто задати своїм клієнтам

Три запитання, які варто задати своїм клієнтамКоли йдеться про маркетинг, більшість компаній здійснюють одну й ту ж помилку. Вони будують свою кампанію навколо егоцентричної ідеї: “Ось мій продукт і саме тому він найкращий!” Лише через кілька місяців зусиль вони хапаються за голову і починають думати, чому ж їм не вдається отримати запланованих результатів. А вся справа в тому, що успішний маркетинг потребує більшого, ніж просто розподіл функцій і переваг. Ви повинні розуміти потреби своїх клієнтів, їх глибинні бажання. А зрозуміти їх можна з допомогою трьох правильних запитань, які слід поставити своїм клієнтам, стверджують автори BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: IBM

Народження імені: IBMУ 1914-му році Томас Дж. Уотсон Сеньйор (Thomas J. Watson, Sr.) взяв у свої руки управління компанією Computing Tabulating Recording Co, що виробляла ножі для різання м’яса, ваги, а також перфокарти і табулятори (вид рахункової машини).

Читати далі →

Під час кризи кожен займається маркетингом

Під час кризи кожен займається маркетингомХоча більшість українських компаній, схоже, не готові відразу погодитися з цим підходом, все ж Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration, стверджує, що коли починається криза, компанія більше не може стояти на місці. Раніше для виживання їй не потрібно було нічого робити. Тепер же, коли “хвилі” стають все вищими та вищими, якщо ви не будете рухатися, вас дуже швидко “змиє”.

Читати далі →

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампаніїМаркетинг не визнає шаблонів. Завжди потрібно оцінювати ефективність того чи іншого інструмента, щоб розуміти, що працює у вашому конкретному випадку, а на що не варто навіть витрачати час. Та все ж, існують глобальні принципи, без яких не обходиться жодна по-справжньому успішна та ефективна маркетингова кампанія. Саме про них розповідає Антон Гладченко, автор блога Biz Times.

Читати далі →

Обмежте швидкість! Можливо, настав час загальмувати

Обмежте швидкість! Можливо, прийшов час загальмуватиКоли відбуваються радикальні зміни у бізнес-середовищі, далеко не завжди розгін до максимальної швидкості є найкращою стратегією. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про нашу готовність до чутливого сприйняття тих радикальних змін, які поки що відбуваються майже непомітно, але карколомно змінять ринки вже в найближчі роки.

Читати далі →

Я хочу слухати розповіді

Я хочу розповідейЯк правильно представити свій бренд в умовах нової, інформаційної економіки і постійного зростання ролі соціальних медіа? Еймбер Наслунд (Amber Naslund) розмірковує про важливість формату розповіді для розвитку відносин з клієнтом.

Читати далі →

Народження імені: Hitachi

Народження імені: HitachiЦій японській фірмі, що виробляє електроніку, вже багато років. Починалася вона як шахтарська компанія, яку в 1904-му році заснував інженер Фузанозука Кухара.

Читати далі →

Не зважайте на тих, хто критикує вас

Не зважайте на тих, хто критикує васКористуватися соціальними медіа правильно – це означає економити зусилля і правильно розподіляти витрачений час. Нерідко наші емоційні переваги можуть навіть стати на перешкоді якісному просуванню бренду та довготривалому ефекту від PR. Треба чітко визначити, на яких людей «витрачати час». Сет Годін у своєму черговому пості розмірковує над правильною розстановкою пріоритетів у онлайн-спілкуванні.

Читати далі →

10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером

10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися твіттеромДумаю, сьогодні вже нікому не потрібно пояснювати, що таке Twitter і з “чим його їдять”. Цей новітній сервіс мікроблогінгу зростає настільки стрімко, що можна лише розвести руками, дивуючись його успіху. Не дивно, що свої екаунти у ньому заводить все більше та більше глобальних корпорацій і різноманітних організацій. Для них Twitter – це насамперед маркетинговий інструмент, а також чудовий сервіс для безпосередньої взаємодії з клієнтами.

Читати далі →

Всеукраїнське опитування: скільки в країні «просунутих»?

Всеукраїнське опитування: скільки в країні просунутих?За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, “зсувів свідомості”. Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія – маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.

Читати далі →