Обмежте швидкість! Можливо, настав час загальмувати

Обмежте швидкість! Можливо, прийшов час загальмуватиКоли відбуваються радикальні зміни у бізнес-середовищі, далеко не завжди розгін до максимальної швидкості є найкращою стратегією. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про нашу готовність до чутливого сприйняття тих радикальних змін, які поки що відбуваються майже непомітно, але карколомно змінять ринки вже в найближчі роки.

Читати далі →

Я хочу слухати розповіді

Я хочу розповідейЯк правильно представити свій бренд в умовах нової, інформаційної економіки і постійного зростання ролі соціальних медіа? Еймбер Наслунд (Amber Naslund) розмірковує про важливість формату розповіді для розвитку відносин з клієнтом.

Читати далі →

Народження імені: Hitachi

Народження імені: HitachiЦій японській фірмі, що виробляє електроніку, вже багато років. Починалася вона як шахтарська компанія, яку в 1904-му році заснував інженер Фузанозука Кухара.

Читати далі →

Не зважайте на тих, хто критикує вас

Не зважайте на тих, хто критикує васКористуватися соціальними медіа правильно – це означає економити зусилля і правильно розподіляти витрачений час. Нерідко наші емоційні переваги можуть навіть стати на перешкоді якісному просуванню бренду та довготривалому ефекту від PR. Треба чітко визначити, на яких людей «витрачати час». Сет Годін у своєму черговому пості розмірковує над правильною розстановкою пріоритетів у онлайн-спілкуванні.

Читати далі →

10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером

10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися твіттеромДумаю, сьогодні вже нікому не потрібно пояснювати, що таке Twitter і з “чим його їдять”. Цей новітній сервіс мікроблогінгу зростає настільки стрімко, що можна лише розвести руками, дивуючись його успіху. Не дивно, що свої екаунти у ньому заводить все більше та більше глобальних корпорацій і різноманітних організацій. Для них Twitter – це насамперед маркетинговий інструмент, а також чудовий сервіс для безпосередньої взаємодії з клієнтами.

Читати далі →

Всеукраїнське опитування: скільки в країні «просунутих»?

Всеукраїнське опитування: скільки в країні просунутих?За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, “зсувів свідомості”. Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія – маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.

Читати далі →

Народження імені: Hertz

Народження імені: Hertz
У 1923-му році Джон Д. Хертц купив у Вальтера Якобса дванадцять автомобілів марки Ford Т для заснованого їм п’ять років тому власного маленького підприємства, яке надавало послуги з найму машин. Він пофарбував їх у жовтий колір – колір компанії, президентом якої він був й яка надавала автомобілі в прокат або для найму.

Читати далі →

Маркетинг після рецесії

Маркетинг після рецесіїПоточна фаза економічного розвитку сильно змінює купівельні звички людей. Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Квелч (John Quelch) нещодавно опублікував свої міркування стосовно того, як саме маркетологам слід готуватися до взаємодії з клієнтами після того, як криза закінчиться.

Читати далі →

5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовах

5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовахТак звана криза – це час, який варто сприймати як подарований долею шанс для переходу на інший рівень у бізнесі і особистому зростанні. Центральну роль у процесі такого переходу багато хто віддає соціальним медіа як інструменту, що в найбільшій мірі відповідає новій, інтерактивній добі бізнесу. Але як правильно використовувати ці нові і потужні засоби? Дейвід Фінч (David Finch), автор блогу “Дослідник соціальних медіа” (Social Media Explorer), наводить основні типи стратегії їхнього застосування, які допоможуть вам не загубитися в інформаційному потоці, а використати переваги web 2.0 для свого бізнесу.

Читати далі →

Народження імені: Hilton

Народження імені: HiltonКонрад Хілтон, власник із 1919-го року готелю в Чикаго, щасливо уник розорення, яке спіткало багатьох під час Великої депресії 1929-1933 років. Крім того, він за сміховинну ціну скуповував готелі в збанкрутілих власників. Незабаром він став власником мережі готелів, однаково обладнаних відповідно до того рівня обслуговування, до якого звикли американські бізнесмени.

Читати далі →