Народження імені: Heinz

Народження імені: HeinzУ XVIII-му столітті англійські моряки привозили з Далекого Сходу пікантний соус, який китайці називали “Ке Tsiap” й який вони використовували для засолювання риби. На смак британців соус був занадто гострим, тому англійські кухарі додали до нього томати, гриби і цукор. Для американської кухні новий соус виявився надто м’яким, тому фахівці компанії Henry J. Heinz вирішили додати в нього спецій і почати власне виробництво “гарячого кетчупу”.

Читати далі →

Народження імені: Guiness

Народження імені: GuinessКоли Артур Гінесс заснував у 1759-му році в Дубліні пивоварний завод, він підписав орендний договір строком на 9000 років з орендною платою 15 ліврів у рік! Про міцний портер Guiness Stout дотепер говорять, що воду для його приготування беруть із ірландської річки Ліффай.

Читати далі →

Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті

Ефект ореолу в маркетингу та менеджментіЕфект ореолу (halo effect), як стверджує один із авторів блога Biztimes – це класичне відкриття у сфері соціальної психології. Ідея полягає в тому, що ми створюємо своє загальне враження про людину, базуючись на якійсь одній її рисі. Наприклад, якщо людина нам зовнішньо подобається – то ми швидш за все зробимо висновок, що вона володіє хорошим інтелектом, дружелюбна і інтелігентна.

Читати далі →

Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)

Успішність - наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.

Читати далі →

Народження імені: Goodyear

Народження імені: GoodyearАкрон – світова столиця шинного виробництва. Це розумієш, коли в’їжджаєш у місто з боку Огайо, де зосереджені заводи Goodrich, Firestone і Goodyear. Фабрика Goodyear Tyre and Rubber Co була заснована в 1898-му році двома братами, Френком і Чарльзом Сайберлінг. А назву свою одержала на честь Чарльза Гудійра (1800-1860), винахідника вулканізації.

Читати далі →

Бренд: мій погляд на стереотипи

Бренд, мій погляд на стереотипиДемпінг – політика кволого та бездарного підприємця…

Креативність – що це? Як і хто її визначає? (“вау” та “ого” не враховується). Яка користь від креативності?..

Фокус-групи (глибинні опитування) – деякі маркетингові компаніі вважають данний метод дослідження основним, та навіть на ньому будують стратегію виходу бренда на этапі його створення або ребрендінгу…

Споживач – хто це? Ви скажете: чоловік, 25-45 років, середнього достатку… А якщо…

Стереотипи – на моє глибоке переконання, стереотипи та “правила” в маркетингу – це єдине, що стримує ринки від диктатури монополій…

Читати далі →

Кілька слів про маркетинг “втручань”, або Навіщо компанії “стріляють з гармати по горобцях”?

Кілька слів про маркетинг втручань, або Навіщо компанії стріляють з гармати по горобцях?Чи доводилося вам коли-небудь чути крилату фразу: “стріляти з гармати по горобцях”? Думаю, цей вислів якнайкраще відображає сучасний стан справ у сферах інтернет-маркетингу та реклами в Україні. І хоча здоровий глузд підказує нам, що “мудрий в гору не піде” – часто рекламні агенції та ті компанії, які замовляють у них послуги, дотримуються цілковито протилежної думки. Вони витрачають шалені бюджети та зусилля, щоб отримати ефект, якого можна було досягнути устократ меншою “кров’ю”.

Читати далі →

Народження імені: Gillette

Народження імені: GilletteЗовнішність комівояжера повинна бути бездоганною: акуратна стрижка, елегантний костюм і, найголовніше, чисто виголене обличчя. Кінг Кемп Жіллетт беззастережно додержувався цих порад, на які був щедрий комерційний директор фірми, що торгувала скобяними виробами.

Читати далі →

Соціальні медіа як клієнтський сервіс

Соціальні медіа як клієнтський сервісБлог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.

Читати далі →

Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Читати далі →