Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товарПокупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.

Читати далі →

Лояльність потрібно заслужити

Лояльність потрібно заслужитиЯк не крути, а всі ми любимо, коли нас люблять, пише AD Blog. В мережі супермаркетів Super-Queen (Ірландія) це також чудово розуміють. Програми знижок, бонуси, акції та промоутерські заходи, звісно, давно вже там діють. Але іноді трапляються настільки унікальні випадки, що з ними просто гріх не ознайомитися кожному менеджерові, який прагне поглянути на феномен клієнтської лояльності під новим кутом.

Читати далі →

Що спільного між особистим та корпоративним брендами?

Що спільного між особистим та корпоративним брендами?Ваш особистий та ваш корпоративний бренди мають між собою багато спільного. І перша їхня подібність полягає в тому, що як особистий, так і корпоративний бренди – це наслідок ваших зусиль та візії. Дуже часто на чолі прогресивної всесвітньовідомої компанії стоїть лідер, який надихає всіх навколо себе і сам по суті є брендом. При чому бренд людини та бренд організації зазвичай дуже схожі між собою, пише блог Small Business Branding.

Читати далі →

Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

Читати далі →

Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

Читати далі →

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.

Читати далі →

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?Можна скільки завгодно сперечатися, про наявність чи відсутність різниці між розповсюдженням чуток (Word of mouth) та вірусним маркетингом (Viral marketing). Проте, на думку Сета Годіна (Seth Godin), на відміну від вірусного маркетингу, розповсюдження чуток виконує функцію маніпулювання, оскільки часто має у своїй основі викривлену, неправдиву, а іноді – відверто брехливу інформацію.

Читати далі →

Заголовки вирішують все

Заголовки вирішують всеУ Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.

Читати далі →