Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

Читати далі →

Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

Читати далі →

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.

Читати далі →

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?Можна скільки завгодно сперечатися, про наявність чи відсутність різниці між розповсюдженням чуток (Word of mouth) та вірусним маркетингом (Viral marketing). Проте, на думку Сета Годіна (Seth Godin), на відміну від вірусного маркетингу, розповсюдження чуток виконує функцію маніпулювання, оскільки часто має у своїй основі викривлену, неправдиву, а іноді – відверто брехливу інформацію.

Читати далі →

Заголовки вирішують все

Заголовки вирішують всеУ Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.

Читати далі →

У бізнесу „немає слів”…

У бізнесу „немає слів”...Тим спеціалістам, які до сих пір щиро вірять у силу неймінгу (від англ. Naming) для підвищення ефективності та результативності своєї компанії, буде цікаво дізнатися, що підібрати „правильне” ім’я для компанії стає дедалі складніше. Про це з’явилася навіть стаття у газеті „Відомості”.

Читати далі →

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?Серед спеціалістів по лояльності та формуванню стосунків із клієнтами панує усталена точка зору – будь-яка лояльність з’являється лише внаслідок взаємодії клієнта і компанії. Навіть найяскравіший бренд та найпривабливіша рекламна пропозиція не здатні із нічого перетворити звичайного клієнта на лояльного, якщо вони не підкріплені конкретними діями. Так виникає загальноприйнята формула відданості клієнтів: Бренд обіцяє – Персонал виконує. І якщо, боронь Боже, „персонал НЕ виконує”, то всі гучні обіцянки бренду – лише пустопорожній звук.

Читати далі →

Лояльність до бренду відходить у минуле?

Лояльність до бренду відходить у минуле?Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.

Читати далі →