Споживачам начхати на бренди…

Споживачам начхати на бренди...Більшість директорів з маркетингу та бренд-менеджерів навіть чути не захочуть про те, що споживачі байдуже ставляться до брендів. Але саме таким одкровенням ділиться Лора Райс (про яку ми вже неодноразово згадували у цьому блозі і на сайті Management.com.ua), у своєму блозі The Origin of Brands.

Читати далі →

Нейромаркетинг прийде на допомогу?

Нейромаркетинг прийде на допомогу?Зараз вже нікого не дивує, що маркетологи у своїй діяльності використовують різні психологічні штучки. А як до того, що вони перетворюються у майже медичних дослідників, застосовуючи у своїй роботі останні досягнення науки? Про один із нових прийомів у їхній практиці, що називається нейромаркетинг, пише BusinessWeek, переклад опубліковано на “Хабрахабрі”. Він передбачає сканування мозку (!) споживачів у процесі перегляду реклами та споживання продуктів.

Читати далі →

Споживачі-песимісти здатні знищити репутацію солідної фірми

Споживачі-песимісти здатні знищити репутацію солідної фірмиВиявляється, люди більше схильні сприймати негативну, ніж позитивну інформацію. Цей досить несподіваний висновок був зроблений на основі серії простих експериментів психологів з Університету Індіани (Indiana University), пише Washington Profile.

Читати далі →

Періодична таблиця… елементів брендінгу

Періодична таблиця... елементів брендінгуБрендон Фріц (Brandon Fritz), консультант із маркетингу і брендінгу компанії Kolbrener, явив світу своє креативне бачення основних елементів брендінгу в загальному маркетинговому оточенні. Він, подібно періодичній системі хімічних елементів Менделєєва, створив таблицю термінів еволюції бренду (Table of Brand Evolution Terms). Потрібно визнати, вийшло надзвичайно наочно.

Читати далі →

Найсентиментальніші рекламні ролики

Найсентиментальніші рекламні роликиСайт про рекламу Adme.ru підготував список найбільш сентиментальних роликів, створених різними рекламними агентствами світу. Що ж, підготуйте сльози розчулення, оскільки вони вам певне знадобляться при перегляді цих шедеврів 🙂

Читати далі →

Заради «красного слівця»…

Заради «красного слівця»...Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».

Читати далі →

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингу

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингуНа одній із конференцій Дон Пепперс доводив, що багато компаній поводяться наче золоті рибки. Звісно, ні про які три бажання не може бути й мови. Йдеться про коротку пам’ять рибок. Існує легенда, що кожну подію золота рибка пам’ятає лише протягом трьох секунд. Саме тому, плаваючи у своєму крихітному акваріумі, рибки почувають себе щасливими, адже кожної миті вони відкривають для себе щось нове і незвідане. Про це пише Кім Проктор (Kim Proctor) у своєму блозі Customer Evangelism.

Читати далі →

Найефективніші банерні кампанії 2006-го року

Найефективніші банерні кампанії 2006-го рокуМаркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.

Читати далі →

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторі

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторіМережа Proximity Worldwide провела цікаве дослідження споживчої поведінки у віртуальному просторі, сконцентрувавшись на двох питаннях: “що мотивує людей-віртуалів?”, і “що ж із цього може винести фахівець-маркетолог?”

Читати далі →