Всі на майстер-клас… Періс Хілтон!

Періс Хілтон - Пэрис Хилтон - Paris HiltonВсього лише… один мільйон доларів заплатять відомій спадкоємиці готелів і просто скандальній особі Періс Хілтон (Paris Hilton) за проведення спеціального майстер-класу. Таку пропозицію вона отримала від американської компанії Learning Annex, яка спеціалізується на організації коротких курсів профорієнтації, що укладаються в один вечір і тривають не більше трьох годин.

Читати далі →

Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творців

Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творцівАналітична компанія eMarketer випустила свіже дослідження “User-Generated Content: Will Web 2.0 Pay Its Way?”, яке робить досить цікавий висновок: споживачі контенту все частіше й частіше переходять у категорію його творців. Це, по суті, розбиває сталий поділ на власників контенту і його споживачів і, в свою чергу, створює нові можливості для маркетологів, пише MediaRevolution.

Читати далі →

Нічого крім правди…

Нічого крім правди...Про бренд сказано і написано так багато, що в цьому різноманітті інформації дуже легко загубитися. Проте іноді ми все ще натрапляємо на дивовижно влучні порівняння та метафори, які структурують і спрощують наше розуміння. Одне із таких означень знайдемо на просто-таки обов’язковому для відвідання блозі Анни Федорової “Бізнес. Бренди. Креативний клас”.

Читати далі →

Блог для маркетолога

Блог для маркетологаМакс Кейлгоф (Max Kalehoff) за чотири останні роки був автором та брав участь у створенні кількох блогів. Активна блогерська позиція стала основою не лише його роботи, але й особистого життя. Саме тому він вирішив поділитися своїми думками щодо ведення блогу і розповісти, чому, на його думку кожен маркетолог повинен мати свій власний щоденник. З оригіналом статті можна познайомитися у блозі MediaPost.

Читати далі →

Яка ефективність ребрендінгу UMC

МТСЯк відомо, нинішнє літо пройде під знаком ребрендінгу компанії UMC, у ході якого UMC буде перейменована в МТС, а логотип компанії буде замінений червоно-білим яйцем. Ось як прокоментували “УНІАН” перспективи ребрендінгу UMC та його можливий вплив на показники компанії експерти мобільного ринку.

Читати далі →

“Галас” в Інтернеті забезпечує хороші продажі

Галас в Інтернеті забезпечує хороші продажіЯкщо інтернет-користувачі у форумах і блогах заговорили про продукт ще до того, як він був запущений – хороші продажі гарантовані. Кращим способом ініціювати цей процес буде масштабна рекламна кампанія, – таке твердження містить спільне дослідження двох підрозділів Nielsen Co. – Nielsen BuzzMetrics, що вимірює рівень “галасу” (word-of-mouth) і ACNielsen Bases, що займається тестуванням концепцій нових продуктів на споживачах перед їхнім запуском на ринок, пише MediaRevolution з посиланням на AdAge.

Читати далі →

Межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваються

Границі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваютьсяВідповідно до нового дослідження, проведеному Асоціацією директ-маркетинга США (The Direct Marketing Association), межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом стають усе більш розмитими, пише Adme.ru. У підготовленої за підсумками дослідження доповіді “The Integration of Direct Marketing and Brand”, зокрема, говориться: “Високий рівень вимірності директ-маркетинга та безсумнівні показники рентабельності інвестицій зробили його одним з основних інструментів у всіх маркетингових галузях, включаючи брендинг”.

Читати далі →

Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!

За інформацією CNNMoney, невеличка компанія BrightSpot Media, уклала доволі дивний контракт із кіногігантом Blockbuster, завдяки чому отримала доволі дієвий інструмент для роботи з рекламною аудиторією. Відтепер клієнти Blockbuster матимуть змогу отримати безкоштовні диски DVD, якщо вони подивляться рекламні ролики на сайті BrightSpot, а після цього дадуть правильні відповіді на запитання, які стосуються змісту роликів.

Читати далі →

“Швидкоплинний” перегляд реклами та її… позитивне сприйняття

Виявляється, що уривчастий і неуважний перегляд реклами може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців. Саме це стверджують автори нового дослідження, присвяченого подібному “швидкоплинному” перегляду реклами, та особливо – перегляду рекламних банерів у Мережі. Уривки з цього дослідження приводить MediaRevolution з посиланням на Science Daily.

Читати далі →

Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

У новому дослідженні об’єднання медійних агентств WPP Group, присвяченому вивченню останніх тенденцій в онлайновому маркетингу, повідомляється: всі рекламодавці повинні мати свої сайти, незалежно від того, яку кількість продукції вони продають через Інтернет. Рекламодавці поки що недостатньо використовують онлайн-тенденції і, в результаті, сильно ризикують опинитися біля «розбитого корита».

Читати далі →