Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…

Читати далі →

Бренди заграють з покупцями в онлайні

Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.

Читати далі →

Найкоротший у світі маркетинговий план

У своєму блозі Kelly’s Think Tank, автор Kelly Odell ділиться своїми думками про маркетингові плани. Пропозиція нових та дедалі кращих зразків маркетингових планів не має ніяких меж. Пошук у Google за ключовою фразою “marketing plan” видає близько 215 млн. результатів (зараз – 212 млн.). Проте, проблемою більшості зразків є їхня довжина. Середньостатистична форма маркетингового плану виглядає як таблиця, яку слід заповнити даними про конкретну компанію та її бізнес-оточення. Авторові неодноразово доводилося працювати з маркетинговими планами, форма яких займала 30 сторінок. Заповнена ж версія такого маркетингового плану легко може зайняти кілька сотень сторінок (!!!).

Читати далі →

Топ-10 рекламних агентств

Відомий американський щотижневик Advertising Age назвав ТОП-10 агенств, які у 2006-му році показали найкращі результати з придбання нового бізнесу, управлінської стабільності, інноваційної та маркетингової ефективності, передає журнал Новий маркетинг.

Читати далі →

Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

Що тільки не вигадують великі компаніі, щоб «тісніше» прив’язати споживачів до бренду! Прикладом компанії, яка завжди намагається використати найпередовіші технології для просування своєї продукції є концерн Procter & Gamble (P&G).

Читати далі →

Переможці та невдахи у світі брендів

Четвертий щорічний рейтинг брендів, який публікується компаніями Landor Associates та Penn Schoen & Berland визначив 10 переможців та 10 невдах у сфері брендінгу. Для їх визначення було опитано 2017 споживачів про їх ставлення до 92-ох брендів (продуктів та знаменитостей) – та їхні перспективи на майбутнє. До десятки переможців потрапили такі бренди як Google, Las Vegas та iPod. Невдахами ж було визнано Britney Spears, Paris Hilton та Havana…

Читати далі →

Приклад ганебної рекламної кампанії

У 1998 році компанія Deloitte Consulting вирішила почати рекламну кампанію і спробувала зіграти на зростаючому невдоволенні людей консалтинговими компаніями. На публіку обрушилися потоки викривальних матеріалів, включаючи книги з такими красномовними назвами, як “Dangerous Company” (“Небезпечна компанія”), “Witch Doctors” (“Знахарі”) і хвилю жартів. В одному з журналів була така карикатура: два детективи схилилися над неживим тілом. “Убивство зроблено з особливою жорстокістю, безліч ножових поранень”, – говорить один. “Мені здається, що жертва – консультант”.

Читати далі →

Реклама на вихід… або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Хто хоча б зрідка дивиться телевізор, уже міг зрозуміти, про що йтиметься у цьому пості. Звісна річ – про новий креатив від Джинс – їхню супер-рекламу „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”. Ви не бачили цієї реклами? Тоді ми йдемо до Вас…

Читати далі →