Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

Що тільки не вигадують великі компаніі, щоб «тісніше» прив’язати споживачів до бренду! Прикладом компанії, яка завжди намагається використати найпередовіші технології для просування своєї продукції є концерн Procter & Gamble (P&G).

Читати далі →

Переможці та невдахи у світі брендів

Четвертий щорічний рейтинг брендів, який публікується компаніями Landor Associates та Penn Schoen & Berland визначив 10 переможців та 10 невдах у сфері брендінгу. Для їх визначення було опитано 2017 споживачів про їх ставлення до 92-ох брендів (продуктів та знаменитостей) – та їхні перспективи на майбутнє. До десятки переможців потрапили такі бренди як Google, Las Vegas та iPod. Невдахами ж було визнано Britney Spears, Paris Hilton та Havana…

Читати далі →

Приклад ганебної рекламної кампанії

У 1998 році компанія Deloitte Consulting вирішила почати рекламну кампанію і спробувала зіграти на зростаючому невдоволенні людей консалтинговими компаніями. На публіку обрушилися потоки викривальних матеріалів, включаючи книги з такими красномовними назвами, як “Dangerous Company” (“Небезпечна компанія”), “Witch Doctors” (“Знахарі”) і хвилю жартів. В одному з журналів була така карикатура: два детективи схилилися над неживим тілом. “Убивство зроблено з особливою жорстокістю, безліч ножових поранень”, – говорить один. “Мені здається, що жертва – консультант”.

Читати далі →

Реклама на вихід… або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Хто хоча б зрідка дивиться телевізор, уже міг зрозуміти, про що йтиметься у цьому пості. Звісна річ – про новий креатив від Джинс – їхню супер-рекламу „У Новому році все може бути швидко, окрім розмов”. Ви не бачили цієї реклами? Тоді ми йдемо до Вас…

Читати далі →

Креативна реклама від роботодавця

Час, коли на рекламних щитах можна було знайти тільки рекламу продуктів чи сервісів різних компаній, чи, рідше – соціальну рекламу – давно пройшов. Сьогодні на ринок білбордів виходять роботодавці. Так, за інформацією management.web-standart.net, кілька тижнів тому російська компанія „Кухнистрой” встановила три рекламні щити, розміром 3 × 6 м. На них зображені три керівники, які запрошують на роботу дизайнерів. Топ-менеджери зображені у невимушених позах і тримають у руках таблички з написом „Шукаю”…

Читати далі →

Міфи про ефективність реклами

Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.

Читати далі →

Google виходить в офлайн

Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.

Читати далі →