Креативна реклама від роботодавця

Час, коли на рекламних щитах можна було знайти тільки рекламу продуктів чи сервісів різних компаній, чи, рідше – соціальну рекламу – давно пройшов. Сьогодні на ринок білбордів виходять роботодавці. Так, за інформацією management.web-standart.net, кілька тижнів тому російська компанія „Кухнистрой” встановила три рекламні щити, розміром 3 × 6 м. На них зображені три керівники, які запрошують на роботу дизайнерів. Топ-менеджери зображені у невимушених позах і тримають у руках таблички з написом „Шукаю”…

Читати далі →

Міфи про ефективність реклами

Одна реклама, безумовно, запам’ятовується набагато краще, ніж інша. Але те, що вона запам’ятовується, чи означає це, що вона також успішна? Нижче наведені 10 міфів про рекламу, в які вірять більшість людей. Маркетологи також піддані цим міфам, коли покладаються на власний досвід або випадкове спостереження замість результатів дослідження.

Читати далі →

Google виходить в офлайн

Компанії Google вже тісно стає в інтернет-просторі. З перемінним успіхом вона освоює офлайн-ринок. Нещодавно Google запустив тестову програму, що дозволяє сотні рекламодавців розміщувати оголошення в п’ятдесяти найпопулярніших щоденних виданнях Сполучених Штатів, зокрема, в The New York Times, The Washington Post, The Boston Globe і The Philadelphia Inquirer, повідомляє The Wall Street Journal.

Читати далі →

FedEx: схований бонус логотипу

Чи відомо вам, які логотипи є найкращими за останні 35 років? 8-ка кращих логотипів, даними журналу Rolling Stone, наступна: Apple, Coca-Cola, Nike, IBM, Starbucks, McDonald’s, Playboy та FedEx.

Логотип FedEx Express нічим на перший погляд особливим не відрізняється. Але тільки на перший погляд. Якщо уважно придивитися, то можна побачити на логотипі стрілку, замасковану між літерами „E” і „x”. Як виявилося, мало хто знає про цей факт, повідомляє Adme.ru.

Читати далі →

Типові і нетипові покупці

Типовий покупець вважає дорогий товар високоякісним, – до такого висновку дійшли психологи з Університету Айови (University of Iowa). Як відомо, це часто не відповідає дійсності. Однак лише незначна кількість покупців намагаються оцінити реальні якості товару, а не звертають увагу тільки на його цінові характеристики.

Читати далі →

Україна – U-Crane, або Що гуру маркетингу думають про нас?

Про приїзд до України пари відомих у світі маркетингу та брендінгу батька та дочки – Ела та Лори Райс – чув кожен, хто цінує свою приналежність до світу бізнесу. На нашому сайті навіть встиг з’явитися огляд цієї, безсумнівно, унікальної події. Та коли у блозі Лори Райс (ви ж не дивуєтеся, що у Лори є блог 😉 ) з’явилася стаття про Україну – я не дозволив собі обійти цього увагою…

Читати далі →

The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу

Аналітичний відділ журналу „The Economist” спільно з Google нещодавно спробували визначити майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу. Вони представили результати дослідження, у ході якого були опитані фахівці 200 великих корпорацій (річний оборот 70-ти перевищує $5 млрд.)

Читати далі →

Вірусний маркетинг: контрольні постріли

Про вірусний маркетинг написано багато й різного. Emanuel Rosen, віце-президент по маркетингу компанії Niles Software, автор бестселеру „The Anatomy of Buzz”, запропонував навіть список відповідей на питання, з якими ви можете зіштовхнутися при просуванні товару або послуги на ринок за допомогою вірусного маркетингу.

Читати далі →