Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю

В гонитві за оригінальністю Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.

Читати далі →

Народження імені: Polaroid

Народження імені: PolaroidЕдвін Герберт Ленд у 1937-му році заснував завод з виготовлення сонячних окулярів і поляризованих фільтрів Polaroid Corporation, що пояснює виникнення назви фірми. У 1947-му році він запропонував фірмі Kodak використовувати ліцензію на виготовлення фотоплівки, вкладеної в касету, де вже розташований проявник.

Читати далі →

Народження імені: Ping-Pong

Народження імені: Ping-Pong Не думайте, що гравці в пінг-понг називають свій вид спорту настільним тенісом тільки для того, щоб “облагородити” його назву. У дійсності, назва марки Ping-Pong давно вже стала загальним іменником.

Читати далі →

Короткостроковий капіталізм

Короткостроковий капіталізм Існує всього кілька причин, які змушують людей керуватися короткостроковими цілями, замість того, щоб мислити довгостроково: вони не планують довго затримуватися на своєму місці; вони планують заробити так багато грошей, що готові пожертвувати всім іншим; вони переконані, що їх не впіймають (не засудять).

Читати далі →

Абсурдні контрасти дозрівання

Абсурдні контрасти дозріванняВи ніколи не замислювались про контрастні явища, які нас оточують? Ну, скажімо, маємо таке глобальне явище як суцільна інформатизація, але чимало експертів вже асоціюють її з «дебілізацією» – люди перестають читати книги, навіть на довгі статті вже не вистачає часу… чи терпіння. Але мені цікавий маркетинг. У нас – свої контрасти. Ось деякі спостереження.

Читати далі →

Народження імені: Philips

Народження імені: PhilipsЖерар Філіпс був переконаний у великому майбутньому лампи розжарювання, винайденої Едісоном. Тому він умовив батька позичити йому гроші, щоб разом зі своїм братом Антоном заснувати компанію Philips Gloeillampenfabrieken (“Завод по виготовленню ламп Philips”).

Читати далі →

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі

Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світіОсвоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.

Читати далі →

Народження імені: Peugeot

Народження імені: PeugeotРодина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.

Читати далі →

Торговельні марки, ім’я яких стали загальними

Торговельні марки, ім'я яких стали загальнимиПерехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.

Читати далі →

Сила контексту

Сила контексту Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.

Читати далі →