Покоління «C» і що робити з ними брендам

Покоління «C» і що робити з ними брендамНа сторінках нашого блога ми багато писали про принципи роботи представників старшого (бебі-бумерів) і молодого покоління (відповідно поколінь “X” і “Y”). А ось Ден Панкрац (Dan Pankraz), директор по плануванню DDB Sydney, стверджує, що брендам вже необхідно розуміти й уміти залучати так зване покоління “C” – аудиторію, що ймовірно стане значно впливати в усьому світі, маючи пристрасть поширювати свої погляди й враження в соціальних мережах.

Читати далі →

Народження імені: Nissan

Народження імені: NissanІсторія цієї марки доволі заплутана. Мацусіро Хашимото сконструював свій перший автомобіль у 1914-му році й назвав його DAT, за першими літерами прізвищ своїх помічників: Ден, Айома і Такеши. Назва виявилася дуже вдалою для машини з кузовом типу «торпеда», оскільки в перекладі з японського «dat» означає «лідер».

Читати далі →

Сталий маркетинг – модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?

Сталий маркетинг - модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?Нещодавно в мандрівці по Франції звернув увагу на кількість книг по темі «Сталий маркетинг», «Маркетинг для сталого розвитку». У нас подібних ще не бачив. Зрозуміло, що поняття «сталого розвитку» (sustainable development), яке прийшло з Заходу, у них розвивається швидше. У тому числі й маркетинг відповідного напрямку.

Читати далі →

Народження імені: Nike

Народження імені: NikeВзута в кросівки Nike, знаменита американська волейбольна команда завойовувала перемогу за перемогою на Олімпійських іграх у Барселоні. Добре відома скульптура грецької богині перемоги Ніки (Nike) – виконана з мармуру молода жінка, яка біжить.

Читати далі →

Бізнес на вигаданих брендах

Бізнес на вигаданих брендах Вигаданих брендів, тобто тих, про які ми дізналися з кінофільмів, коміксів чи мульсеріалів стає все більше. Залежно від популярності продукту (медіаносія), в якому згадується вигаданий бренд – його відомість може бути достатньо високою. То чому б не використати знайомство потенційних користувачів з вигаданим брендом як модель для бізнесу? Деякі компанії саме так і роблять, стверджують автори журналу BizTimes.

Читати далі →

Маркетинг – це про що?

Маркетинг -  це про що?Нещодавно на виставці REX почув наступну фразу: “Маркетинг – це про нахабність; якщо ви не знали, то я вам це скажу”. Фразу кинув в аудиторію (в основному студентську) ведучий якоїсь конференції, назва якої явно не співпадала з її змістом.

Читати далі →

Два способи одружитися, або Відволікаючий і добровільний маркетинг

Два способи одружитися, або Відволікаючий і добровільний маркетингСет Годін (Seth Godin) у своїй книзі “Добровільний маркетинг” (Permission Marketing) пропонує найбільш наочний спосіб порівняти роботу фахівців з відволікаючого і добровільного маркетингу – провести аналогію зі вступом у шлюб. Цей спосіб демонструє, що розсилка великої кількості індивідуалізованих повідомлень у тимчасовій перспективі працює краще, ніж єдине повідомлення, яким би яскравим і таким, що легко запам’ятовується, воно не було.

Читати далі →

5 порад людям, які ненавидять продавати

5 порад людям, які ненавидять продаватиБудь-який бізнес так чи інакше тримається на продажах. Але далеко не кожна людина є вродженим продавцем. І якщо в ключовий момент, коли потрібно “закрити” продаж, ви починаєте надмірно хвилюватися, сумніватися у цінності вашої пропозиції для клієнта і поводитися невпевнено, то, можливо, в нагоді вам стануть п’ять принципів, опублікованих в журналі Australian Anthill.

Читати далі →

Чому ми так любимо водіння в екстремальних умовах

Чому  ми так любимо водіння в екстремальних умовахНедавно десь прочитав, що соціальні мережі є добрим барометром виміру настроїв та орієнтації різних спільнот. Згоден, – хоча це й займає купу часу, але зорієнтуватись відносно настроїв публіки можна. Метафора барометру доречна, так само як і метафори термометра, панельних приборів в автомобілі (тему KPI пам’ятаєте?) тощо. Не можна їхати на автомобілі, не знаючи курсу, не будучи впевненим, що авто справне, та не розуміючи умов дороги. Ну хіба що можна погратися та потренувати навички водіння в екстремальних умовах. Звісно – з непередбачуваним результатом.

Читати далі →