Бізнес на вигаданих брендах

Бізнес на вигаданих брендах Вигаданих брендів, тобто тих, про які ми дізналися з кінофільмів, коміксів чи мульсеріалів стає все більше. Залежно від популярності продукту (медіаносія), в якому згадується вигаданий бренд – його відомість може бути достатньо високою. То чому б не використати знайомство потенційних користувачів з вигаданим брендом як модель для бізнесу? Деякі компанії саме так і роблять, стверджують автори журналу BizTimes.

Читати далі →

Маркетинг – це про що?

Маркетинг -  це про що?Нещодавно на виставці REX почув наступну фразу: “Маркетинг – це про нахабність; якщо ви не знали, то я вам це скажу”. Фразу кинув в аудиторію (в основному студентську) ведучий якоїсь конференції, назва якої явно не співпадала з її змістом.

Читати далі →

Два способи одружитися, або Відволікаючий і добровільний маркетинг

Два способи одружитися, або Відволікаючий і добровільний маркетингСет Годін (Seth Godin) у своїй книзі “Добровільний маркетинг” (Permission Marketing) пропонує найбільш наочний спосіб порівняти роботу фахівців з відволікаючого і добровільного маркетингу – провести аналогію зі вступом у шлюб. Цей спосіб демонструє, що розсилка великої кількості індивідуалізованих повідомлень у тимчасовій перспективі працює краще, ніж єдине повідомлення, яким би яскравим і таким, що легко запам’ятовується, воно не було.

Читати далі →

5 порад людям, які ненавидять продавати

5 порад людям, які ненавидять продаватиБудь-який бізнес так чи інакше тримається на продажах. Але далеко не кожна людина є вродженим продавцем. І якщо в ключовий момент, коли потрібно “закрити” продаж, ви починаєте надмірно хвилюватися, сумніватися у цінності вашої пропозиції для клієнта і поводитися невпевнено, то, можливо, в нагоді вам стануть п’ять принципів, опублікованих в журналі Australian Anthill.

Читати далі →

Чому ми так любимо водіння в екстремальних умовах

Чому  ми так любимо водіння в екстремальних умовахНедавно десь прочитав, що соціальні мережі є добрим барометром виміру настроїв та орієнтації різних спільнот. Згоден, – хоча це й займає купу часу, але зорієнтуватись відносно настроїв публіки можна. Метафора барометру доречна, так само як і метафори термометра, панельних приборів в автомобілі (тему KPI пам’ятаєте?) тощо. Не можна їхати на автомобілі, не знаючи курсу, не будучи впевненим, що авто справне, та не розуміючи умов дороги. Ну хіба що можна погратися та потренувати навички водіння в екстремальних умовах. Звісно – з непередбачуваним результатом.

Читати далі →

Як створити культовий бренд: поради IKEA

Як створити культовий бренд: поради IKEAІснують компанії, які з легкістю завойовують споживчі симпатії, входять у життя мільйонів людей в усьому світі та стають його невід’ємною частиною. Одна з таких компаній – IKEA. Вашій увазі пропонується дуже короткий, але дуже слушний список порад від культової компанії, звісно ж, у сфері її діяльності.

Читати далі →

Народження імені: Nestlé

Народження імені: NestléАнрі Нестле (1814-1890) відомий як винахідник дитячої молочної суміші для вигодовування. Заздрісники стверджували, начебто цей винахід він зробив не із щирого бажання допомогти родинам, які мають малят, а для того, щоб припинити відсутність на робочому місці жінок – працівниць його компанії, які мають грудних дітей.

Читати далі →

Сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу

Сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу Розвиток соціальних медіа та веб-технологій, а також світові зміни та глобалізація призвели до того, що як хороші так і погані риси маркетингу підсилилися. Про сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу розповідає Енді Хенсельман (Andy Hanselman) на сторінках Management Issues.

Читати далі →

Чемпіонат Світу з футболу 2010: Війна брендів

Чемпіонат Світу з футболу 2010: Війна брендівВже завершується такий жаданий для мільйонів футбольних уболівальників Чемпіонат Світу з футболу 2010. Залишилося дізнатись, хто стане переможцем цього неймовірного змагання. Але це змагання не лише серед футбольних команд. Це ще змагання брендів, в екіпіровці яких грають футбольні збірні. Та що казати, це справжня війна!

Читати далі →

Вірусний маркетинг «по Матешицу»

Вірусний маркетинг «по Матешицу»Дитріх Матешиц (Dietrich Mateschitz), засновник Red Bull, в один момент зважився кинути виклик самому собі, оточенню й звичному способу життя. Він не побоявся залишити престижну роботу, вклав всі гроші в створення нового продукту й з головою занурився в світ вільного підприємницького плавання.

Читати далі →