Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтів

Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтівСеред інструментів продажів мало найдеться таких, які можуть зрівнятися за ефективністю з клієнтськими відгуками й рекомендаціями. Це легкий, безкоштовний і високоефективний інструмент. Однак чомусь багато компаній не поспішають його використовувати. Адже попросити рекомендацію нескладно. Рей Сільверстейн (Ray Silverstein), президент мережі консультативних груп для підприємців President’s Resource Organization (США) пропонує кілька порад щодо отримання рекомендацій від ваших клієнтів.

Читати далі →

Народження імені: Michelin

Народження імені: MichelinЯкби в 1830-му році молодий конструктор сільськогосподарської техніки з Оверна не зустрів юну швейцарську дівчину, фірма Michelin так і не виникла б. Мадам Добре була племінницею знаменитого Макінтоша, винахідника плаща з водонепроникної тканини. Вона згадувала, що, коли була дитиною, її дядько часто приносив і дарував їй м’ячики з каучуку. Вона запитала в чоловіка, чи не може він зробити такі ж само, тепер уже для їхніх дітей.

Читати далі →

Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Читати далі →

Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble

Міфи та легенди брендів: Procter & GambleЯк відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.

Читати далі →

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.

Читати далі →

Народження імені: Mercedes

Народження імені: MercedesКонструктор Готліб Даймлер у 1901-му році створив автомобіль по кресленнях, переданим йому одним із його давніх клієнтів, австрійським банкіром Емілем Желінеком, який був завзятим автогонщиком. Під псевдонімом “Мерседес” – так звали дочку гонщика: його дружина була іспанкою – автомобіль “Даймлер”, за кермом якого був Желінек, брав участь у перегонах у Ніцці й виграв їх. Те ж саме відбулося й на ралі в Монако.

Читати далі →

Чому не спрацьовує вірусний маркетинг?

Чому не спрацьовує вірусний маркетинг Іноді те, що робить компанія, буває досконалим. Це або сервіс, який повністю задовольняє бажання людей, чи продукт, від якого вони у захваті і який повністю справляється зі своїми функціями. Втім, навіть такі компанії іноді з подивом помічають, що люди не говорять про їхній сервіс/продукт. То в чому ж може бути проблема?

Читати далі →

Питання, які потрібно задати кожному клієнтові

Питання, які потрібно задати кожному клієнтовіЦікавитися думкою клієнтів про свою роботу – відмінний спосіб навчитися більш результативно продавати свій продукт або послугу. Джон Янтч (John Jantsch), розробник маркетингової системи “Маркетинг клейкої стрічки” (Duct Tape Marketing), автор книги “Маркетинг клейкої стрічки: найбільш практичний у світі путівник по маркетингу для малого бізнесу” (Duct Tape Marketing: The World’s Most Practical Small Business Marketing Guide), пропонує регулярно задавати клієнтам п’ять запитань. Ці питання мають дати хорошу платформу для дискусії про те, що по-справжньому важливо для вас і ваших замовників.

Читати далі →

Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть Google

Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть GoogleЯк ми бачимо, в останні роки діяльність Google вийшла далеко за межі пошукових технологій і поширилася на нові сфери – від енергетики до широкополосних мереж, від стільникових телефонів до соціальних веб-сервісів. Незважаючи на це, у світі існує чимало ринків, до яких Google ще не дістався – ну поки ще… принаймні, офіційно. А ось неофіційна назва “Google”, як виявилося, пасує для одеколону, фастфуда, одягу, кросівок і навіть… туалетного паперу.

Читати далі →

Народження імені: McDonald’s

Народження імені: McDonald’sПерший McDonald’s був відкритий у 1955-му році в пригороді Чикаго Реєм Кроком (Ray Kroc). Крок – означає «швидкий», воістину важко підібрати більш слушне прізвище для засновника підприємства такого типу. У той час він був представником фірми «Fast-Food Drive-in», розташованої в Сан-Бернандіно в Каліфорнії, яка торгувала м’ясорубками, міксерами й одноразовим паперовим посудом.

Читати далі →