Народження імені: Nescafé

Народження імені: NescaféУ 30-і роки минулого століття в Бразилії вдався небувалий урожай кави. Харчова промисловість країни не справлялася, навіть незважаючи на те, що зерна стали обпалювати в паровозних топках. Тоді бразильці звернулися по допомогу до швейцарської компанії Nestlé, що у ті часи прославилася своїм високим технічним розвитком і почала виробництво дитячої борошняної суміші особливого дрібного млива.

Читати далі →

Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»

Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»Два роки тому я вже писав у нашому блозі про бренд України: що було зроблено (а набагато більше – не зроблено) на той час. Сьогодні ситуація якщо не докорінно, то дуже суттєво змінилася. Вважаю, що відбулися дуже позитивні зрушення, але давайте про все по порядку.

Читати далі →

Народження імені: Moulinex

Народження імені: MoulinexУ 1932-му році Жан Матле придумав «млин для овочів», хитромудрий і зовсім недорогий пристрій, зроблений із лудженого металу. Він подарував його своїй дружині, щоб полегшити їй приготування картопляного пюре – раніше вона розминала варену картоплю вилкою.

Читати далі →

Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами

Соціальні медіа, історії та новий підхід до рекламиВ онлайн-спільнотах саме контент має найбільше значення. Люди підтримують контакти не тому, що вони знають одне-одного, а тому, що їх пов’язує спільний інтерес. Якщо ви маєте власний тематичний блог або активно спілкуєтесь на певну тематику у мікроблогах, форумах, соцмережах, то, безперечно, помічали, що ваші пости та тексти куди більше цікавлять незнайомців, які проявляють інтерес до теми, ніж ваших друзів, знайомих та близьких, яких тема не цікавить.

Читати далі →

Народження імені: Mitsubishi

Народження імені: MitsubishiУ 1870-му році Ятаро Івасакі володів невеликою судноверф’ю під назвою Tsukumo Shokai (Цукумо Шокай). Будівництво морських судів, особливо транспортних, які перевозять боєприпаси японським військам в Азії, було в ті роки дуже прибутковим бізнесом.

Читати далі →

Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтів

Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтівСеред інструментів продажів мало найдеться таких, які можуть зрівнятися за ефективністю з клієнтськими відгуками й рекомендаціями. Це легкий, безкоштовний і високоефективний інструмент. Однак чомусь багато компаній не поспішають його використовувати. Адже попросити рекомендацію нескладно. Рей Сільверстейн (Ray Silverstein), президент мережі консультативних груп для підприємців President’s Resource Organization (США) пропонує кілька порад щодо отримання рекомендацій від ваших клієнтів.

Читати далі →

Народження імені: Michelin

Народження імені: MichelinЯкби в 1830-му році молодий конструктор сільськогосподарської техніки з Оверна не зустрів юну швейцарську дівчину, фірма Michelin так і не виникла б. Мадам Добре була племінницею знаменитого Макінтоша, винахідника плаща з водонепроникної тканини. Вона згадувала, що, коли була дитиною, її дядько часто приносив і дарував їй м’ячики з каучуку. Вона запитала в чоловіка, чи не може він зробити такі ж само, тепер уже для їхніх дітей.

Читати далі →

Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Читати далі →

Міфи та легенди брендів: Procter & Gamble

Міфи та легенди брендів: Procter & GambleЯк відомо, необхідними атрибутами брендів вже давно стали міфи та легенди. Частина з них – це реальні факти з історії створення бренда, а частина – плід фантазії маркетологів. У великих компаніях навіть існує спеціальний термін – «storytelling». Бренд-історія споживачам потрібна, тому що люди не хочуть, щоб їм просто щось продавали. Вони хочуть, щоб компанії взаємодіяли з ними, прагнули задовольнити їхні інтереси й цікавість.

Читати далі →

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес

Як спонукати клієнтів рекомендувати ваш бізнес Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.

Читати далі →