Три перевірених способи обміну ідеями в компанії

При скануванні співробітників на ідеї, головне — їх не злякати. Надто часто вони стикалися з диктаторським принципом «критикуєш — пропонуй, пропонуєш — виконуй». Пам’ятайте, що залучення співробітників до покращення робочих процесів і створення нових продуктів — це хороший спосіб мотивувати колектив і можливість заощадити…

Читати далі →

Планирование — это не более чем догадки

Если вы не предсказатель, то долгосрочное бизнес-планирование будет для вас не более чем фантазией. Существует слишком много факторов, на которые вы не можете влиять: рыночные условия, конкуренты, клиенты, состояние экономики и т. д. Написание плана позволяет вам якобы ощутить контроль над вещами, над которыми вы на самом деле не властны…

Читать далее →

Стратегия — это путь, а не пункт назначения

При разработке стратегии главное отнюдь не выбор целей, задач или будущего статуса («Наша цель — стать лучшими!»). Полученные таким образом расплывчатые формулировки часто остаются на бумаге: легко поддаться соблазну следовать им лишь на словах…

Читать далее →

Як повністю знищити мотивацію команди

Як взяти і… розвалити свою команду? Автори блогу WISP подумали і зібрали шкідливі поради — найкращі способи демотивувати своїх підлеглих, підірвати їхній моральний дух і взагалі схилити до звільнення з компанії. Зрозуміло, якщо ви все ж таки хочете досягти протилежних результатів, то варто діяти навпаки. Відхиляйте будь-які пропозиції команди Ніхто не любить, коли до його … Продовжувати читання Як повністю знищити мотивацію команди

Читати далі →

5 форм рыночной перегруженности

Мы живем в мире, где все быстрее, в мире, где всего больше. В конкурентной борьбе рыночные стратеги обычно ограничиваются разнообразием предложений в одной категории (например, представляют новую модель спортивной машины). Когда же они действуют нестандартно, то могут предложить что-то из смежной категории (например, спортивные седаны или мотоциклы)…

Читать далее →

3 питання, що задає CEO Amazon, перш ніж когось найняти

Джефф Безос (Jeff Bezos) завжди дуже уважно ставився до найму. Ось що він написав у 1998-му році акціонерам (4 роки після заснування Amazon): «У такому динамічному середовищі, як Інтернет, неможливо домогтися результатів без екстраординарних людей… Ми поставили високу планку в нашому підході до найму, і ми не будемо її опускати, оскільки ефективний найм є найважливішим елементом успіху компанії»…

Читати далі →