Спритко і Гарнюня: Зворушливі головастики вимкненої країни

Спритко і Гарнюня: Зворушливі головастики вимкненої країниВін – активний та сміливий, вона – красива та незалежна. Спритко і Гарнюня – тепер головні особи інформаційної обструкції в українському Інтернеті та мас-медіа. Дизайнери та бренд-менеджери, не шкодуючи влучних і не дуже епітетів, нищівно розкритикували нову стратегію іміджу України. Та чи могло б бути інакше?

Читати далі →

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

Читати далі →

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть! Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.

Читати далі →

Притча: Випий повну чашку!

Притча: Випий повну чашку!Одного разу, коли день занять уже наближався до кінця, учень запитав Учителя:

– Підкажи, як мені бути. Я заступник директора фірми. Мій директор платить співробітникам дуже низькі зарплати. У результаті люди постійно звільняються, на їхнє місце приходять нові, їм треба спочатку ввійти в курс справи, навчитися, а потім вони бачать, що перспектив на покращення ніяких, і теж ідуть.

Читати далі →

Чи можливо ефективно працювати вдома?

Чи можливо ефективно працювати вдома? Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.

Читати далі →

Народження імені: Panasonic (National)

Народження імені: Panasonic (National)Японська компанія Matsushita у 1936-му році придумала, мабуть, найбільш інтернаціональну марку: марку за назвою National. У будь-якому місці, де б не продавалися товари цієї марки, покупці вважали, що вони вироблені в їхній рідній країні.

Читати далі →

Обережно – Брендинг!

Обережно – Брендинг!Не думав, що блоги можуть кардинально міняти точку зору. Але це сталося зі мною. Послідовні та системні застереження Джефрі Джеймса (Geoffrey James), автора блогу “Sales Machine”, щодо методів маркетингу, застосовуваних у В2В, заставили мене переглянути власний багаж знань і досвіду та більш критично подивитись на традиційні методи та прийоми, яким нас вчать у бізнес-школах. Зокрема, мова йтиме про Брендинг.

Читати далі →

МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні

МВА потрібні тим, кому вони... не потрібніЧас від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.

Читати далі →

Management.com.ua: Ювілей і непрості питання

Management.com.ua: Ювілей і непрості питанняДень народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…

Читати далі →