«Всі брешуть!» – Сказано доктором Хаусом, доведено Деном Аріелі

«Всі брешуть!» - Сказано доктором Хаусом, доведено Деном Аріелі“Всі брешуть”, – стверджував Грегорі Хаус зі знаменитого серіалу. Дійсно, якщо створити відповідні умови, то практично всі люди обманюють. Ден Аріелі (Dan Ariely) провів кілька доволі цікавих експериментів, перевіряючи здатність людини обманювати, і виклав їх у своїй книзі “Передбачувана ірраціональність” (Predictably Irrational: The Hidden Forces that Shape Our Decisions).

Читати далі →

Культурні відмінності при спілкуванні з американськими колегами

Культурні відмінності при спількуванні з американськими колегами Цікава стаття нещодавно була опублікована на Хабрі. У ній представлені основні культруні відмінності американців від людей слов’янської культури. Ця інформація допоможе краще почуватися нашим співвітчизникам у міжнародних компаніях, де їм доводиться багато спілкуватися з американськими колегами.

Читати далі →

Як «зіграти в ящик» завдяки тренінговому агентству

Хочете піти з життя? Ми Вам допоможемо!Ви серійний убивця? Злісний неплатник податків? Ви вважаєте, що повинні поплатитися за свої гріхи сповна? Або Ви просто мазохіст і біль приносить Вам задоволення? Тоді Fast Die – це те, що Вам потрібно! Цей сайт займається ні чим іншим, як продажем… таблеток для добровільного відходу з життя.

Читати далі →

25 дивних запитань, які можна почути на співбесіді

25 дивних запитань, які можна почути на співбесіді Процес співбесіди з майбутнім роботодавцем – процедура сама по собі стресова. Та для потенційного працівника вона може виявитися ще більш виснажливою, якщо йому доведеться відповідати на запитання, яких він ніколи не сподівався почути. Нижче наведено перелік із 25 найбільш дивних запитань, які пролунали на співбесідах в солідних і відомих компаніях. Цей перелік дбайливо зібраний авторами блога Glassdoor.

Читати далі →

Народження імені: L’Oréal

Народження імені: L'OrealУ 1907-му році молодий хімік Ежен Шуллер одержав формулу синтетичної капілярної фарби. Вона підходила як для жінок, так і для чоловіків, – для всіх, хто не бажав миритися з ранньою сивиною.

Читати далі →

Емоції як один з найпотужніших рушіїв продажу

Емоції як один з найпотужніших рушіїв продажу Як часто, приймаючи рішення про надзвичайно дорогу покупку, користувач послуговується емоціями, а не здоровим глуздом? Ви скажете, що ніколи? Втім, як показує практика та банальні спостереження – кожною людиною керують саме емоції.

Читати далі →

Сем Уолтон і його корпоративна релігія

Сем Уолтон і його корпоративна релігіяНайбагатша людина у світі, мультимільярдер Сем Уолтон (Sam Walton) до самої смерті (у 1992-му році) працював в офісі розміром 18 квадратних метрів, обставленому, за словами співробітників, як «автобусна зупинка раннім ранком». Їздив на старенькому пікапі – такому зачуханому, що ті ж жалісливі співробітники одного разу не витримали й купили йому в складчину новий автомобіль.

Читати далі →

Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося!

Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося Поведінкова реклама сьогодні не є чимось винятковим. Наразі це доволі розповсюджений спосіб рекламування, який часто застосовується у контекстній рекламі. Однак, ефективність, а головне – позитивне ставлення користувачів до поведінкової реклами – сьогодні знижується, стверджують автори блога Biz Times.

Читати далі →

Невігластво як стимул для креативності

Невігластво як стимул для креативностіУ невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.

Читати далі →

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»…

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»... Цікаву статтю опублікував Тоні Ахонен (Tomi Ahonen), колишній менеджер Nokia. У ній пояснюється, що ж відбувається з улюбленим брендом мільйонів користувачів, який багато років безальтернативно домінував на мобільному ринку, а сьогодні стрімко втрачає свою першість. Стаття називається “Небажана за будь-яку ціну. Що трапилося з Nokia, яка винайшла смартфон?” і з її оригіналом ви можете ознайомитися за посиланням.

Читати далі →