Як досягти успіху в бізнесі

Як досягти успіху в бізнесіЩоб зробити хорошу кар’єру в компанії, корисно буде поцікавитися, чим у загалі там займаються й у чому, власне, ваші обов’язки. У першу чергу розпитайте колег. Потрібно запитати: «Привіт! Я тут новенький. Не підкажете, як називається моя робота?»

Читати далі →

Не варто плутати…

Не варто плутати…Якщо працівникові, або що навіть гірше – керівнику – притаманні дві такі риси, як “розум” і “лінь”, тоді він може обґрунтувати практично будь-який свій недостойний вчинок достойними причинами. Тому вам варто навчитися розпізнавати такі хитрі інтерпретації. І не тільки у своїх підлеглих – а насамперед – у собі самому, стверджує автор блога Life Beyond Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Маркетинг: В очікуванні останньої краплі

Маркетинг: В очікуванні останньої крапліМаркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.

Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.

Читати далі →

Вартість образи клієнта

Вартість образи клієнтаРаніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.

Читати далі →

Організація 2.0: перезавантаження

Організація 2.0: перезавантаженняCучасна компанія повинна бути гнучкою, легкою і готовою до перезавантаження і переформатування – це зумовлено новим рівнем очікувань з боку клієнтів і самих учасників. Але потрібні конкретні інструменти, які можуть допомогти компанії досягти цього і не втратити власної цілісності. Нерідко в цьому контексті згадують “дітей нової доби” – технології Web 2.0. Але що реально це означає для бізнесу?

Читати далі →

Народження імені: Hennessy

Народження імені: HennessyУ 1744-му році ірландець Річард Хеннессі вступив в ірландський полк, який воював на боці Людовика XV. Тоді полки, що перебували на службі у французького короля, комплектувалися найманими швейцарськими солдатами. Військовий початок кар’єри пояснює походження емблеми фірми, прийнятої в 1913-му році, – рука солдата, яка стискає пістолет.

Читати далі →

Особливості звільнення по-українськи

Особливості звільнення по-українськиПам’ятаєте завдання з трьома невідомими? Там потрібно було зробити вибір між менеджерами А, Б, В. Напевно, Вам здалося, що воно із якогось тренінгу або навіть із кейсу МВА. Цілком ймовірно, що є подібні завдання, які служать елементом навчання менеджерів-управлінців. Але моє завдання з реального життя, і в ньому (в житті) цілком реальний директор звільнив не менш реального менеджера. Кого звільнили і яким чином – читайте далі.

Читати далі →

Як отримати “роботу мрії”

Як отримати роботу мріїКоли ми мріємо про “ідеальну” посаду – свідомість завжди “малює” безліч перешкод, які стають на заваді її досягнення. Але, замість того, щоб шукати собі “щось скромніше та реальніше” варто задатися питанням: “А яким чином досягнути мрії? Що для цього потрібно зробити?” Думаю, перелік порад від авторки блогу Brazen Careerist Пенелопи Транк (Penelope Trunk) стане вам у нагоді!

Читати далі →

Книга до рани

Книга до раниІноді здається, що Стівен Кові та Со (діти, внуки, інші родичі) перетворилися на таке собі маленьке підприємство для продукування «7 звичок для всіх». Після оригінальних «7 звичок високоефективних людей» з’явилися «7 звичок високоефективних родин», ба навіть «7 звичок високоефективних підлітків». Здається жодна цільова аудиторія не зможе обійтися без 7 звичок. Стівен видав навіть окрему книгу з назвою «8-ма звичка» (єдина з перекладених українською книг пана Кові).

Читати далі →

Кілька способів підлестити клієнтові

Кілька способів підлестити клієнтовіЗагальновідомо, що ринок доволі завзято рухається у бік кастомізації товарів. Усе, що може бути зроблене за замовленням і за особистими забаганками перевазі клієнта, повинне бути зроблене, тому що такі товари продаються найкраще.

Читати далі →