Чому помирають стартапи?

Чому помирають стартапи?“Кілька років тому я працював над сервісом, який мав на меті забезпечити зручні он-лайн перемови між людьми у різних куточках світу. Тобто по суті це був чат, – пише автор блогу Geeks in Boston Шаймон Рура (Shimon Rura). – Разом з іншими розробниками ми були переконані, що відразу після запуску тисячі користувачів кинуться на наші ресурси і переповнять їх. Тому ми багато працювали над забезпеченням надійності та стабільності навіть при дуже великих навантаженнях. Чи варто говорити, що наш сервіс так ніколи й не здобув популярності. На нього ніколи не заходили ті тисячі користувачів, про яких ми мріяли!”

Читати далі →

Маркетинг – це погано?

Маркетинг – це погано?Маркетинг працює.
За умови витрат часу і грошей (професійно), можна розповісти історію, яка розповсюджується, впливає на людей і змінює їхню поведінку. Маркетинг може змусити людей купувати щось таке, чого вони б не купили за інших умов, голосувати за людей, яких без маркетингу ніхто б не знав, і підтримувати організації, які були б зовсім невідомими самі по собі.

Читати далі →

Як досягти успіху в бізнесі

Як досягти успіху в бізнесіЩоб зробити хорошу кар’єру в компанії, корисно буде поцікавитися, чим у загалі там займаються й у чому, власне, ваші обов’язки. У першу чергу розпитайте колег. Потрібно запитати: «Привіт! Я тут новенький. Не підкажете, як називається моя робота?»

Читати далі →

Не варто плутати…

Не варто плутати…Якщо працівникові, або що навіть гірше – керівнику – притаманні дві такі риси, як “розум” і “лінь”, тоді він може обґрунтувати практично будь-який свій недостойний вчинок достойними причинами. Тому вам варто навчитися розпізнавати такі хитрі інтерпретації. І не тільки у своїх підлеглих – а насамперед – у собі самому, стверджує автор блога Life Beyond Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Маркетинг: В очікуванні останньої краплі

Маркетинг: В очікуванні останньої крапліМаркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.

Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.

Читати далі →

Вартість образи клієнта

Вартість образи клієнтаРаніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.

Читати далі →

Організація 2.0: перезавантаження

Організація 2.0: перезавантаженняCучасна компанія повинна бути гнучкою, легкою і готовою до перезавантаження і переформатування – це зумовлено новим рівнем очікувань з боку клієнтів і самих учасників. Але потрібні конкретні інструменти, які можуть допомогти компанії досягти цього і не втратити власної цілісності. Нерідко в цьому контексті згадують “дітей нової доби” – технології Web 2.0. Але що реально це означає для бізнесу?

Читати далі →

Народження імені: Hennessy

Народження імені: HennessyУ 1744-му році ірландець Річард Хеннессі вступив в ірландський полк, який воював на боці Людовика XV. Тоді полки, що перебували на службі у французького короля, комплектувалися найманими швейцарськими солдатами. Військовий початок кар’єри пояснює походження емблеми фірми, прийнятої в 1913-му році, – рука солдата, яка стискає пістолет.

Читати далі →

Особливості звільнення по-українськи

Особливості звільнення по-українськиПам’ятаєте завдання з трьома невідомими? Там потрібно було зробити вибір між менеджерами А, Б, В. Напевно, Вам здалося, що воно із якогось тренінгу або навіть із кейсу МВА. Цілком ймовірно, що є подібні завдання, які служать елементом навчання менеджерів-управлінців. Але моє завдання з реального життя, і в ньому (в житті) цілком реальний директор звільнив не менш реального менеджера. Кого звільнили і яким чином – читайте далі.

Читати далі →