Чому відсутність помилок – фатальне явище для вашої компанії

відсутність помилок Більшість людей стереотипно вважають, що відсутність помилок в роботі – виключно позитивна річ для компанії. Лоуренс Прусак (Laurence Prusak), один із дописувачів журналу ASK Magazine, переконаний, що це зовсім не так. Навпаки – якщо люди у компанії не роблять помилок, швидш за все це означає, що компанія переживає свій занепад і можливо перестане існувати найближчим часом.

Читати далі →

Найцікавіші логотипи 2010-го року

Найцікавіші логотипи 2010-го рокуСтворення логотипа – це справжнє дизайнерське мистецтво. Створення ідеального логотипа – його вершина. Адже всього лише в кількох літерах і невеликому зображенні необхідно передати суть діяльності компанії, її душу і зробити це яскраво, небанально і так, щоб логотип привертав увагу та запам’ятовувався.

Читати далі →

Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників

Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), засновник та генеральний директор компанії Beryl, давно і цілеспрямовано працює над створенням унікальної корпоративної культури, основний фокус якої звернений до співробітників. Свою роботу він відображає на сторінках книги, написаної спільно із колегами “Посібник з усмішки: Погляд працівників на культуру, лояльність та прибуток” (Smile Guide: Employee Perspectives on Culture, Loyalty and Profit). Нижче наведено кілька опублікованих на сайті Inc. порад Шпігельмана, як зробити своїх підлеглих щасливими.

Читати далі →

Різдво Христове: потенціал Творця всередині нас

Різдво Христове: потенціал Творця всередині нас Напередодні Різдва Христового хочеться поділитися власним відчуттям свята, яке, очевидно, пов’язане з власними пошуками тієї метафори, яку закладено в основу послання до нас – простих людей. Як для людини і управлінця для мене Різдво Христове є дуже символічною й метафоричною річчю, в якій можна виразно побачити феномен народження звичайною людиною Творця, Бога.

Читати далі →

Секрети продажів від фокусників

Секрети продажів від фокусниківВиявляється, маркетологи можуть багато чому навчитися у фокусників. Їм потрібно лише зрозуміти, чому ілюзіоністи обводять людину круг пальця, хоча він так намагається за ними стежити. Роджер Дулі (Roger Dooley), віце-президент із розвитку онлайн-ком’юніті Hobsons, у своєму блозі Neuromarketing пропонує кілька прикладів того, як фокусники маніпулюють мозковими процесами людини.

Читати далі →

5 обов’язкових атрибутів справжнього лідера

5 обов’язкових атрибутів справжнього лідера “Лідерство – це процес соціального впливу, який дозволяє одній особі заручитися допомогою та підтримкою інших для досягнення певної цілі”, – пише Саймон Оутс (Simon Oates), автор блога Leadership Expert. Всім лідерам, незалежно від того, компанією якого розміру та напрямку вони керують, притаманні конкретні риси характеру. Наприклад, лідер завжди повинен бути впевнений у власних рішеннях незалежно від тиску, який на нього здійснюється; повинен бути сміливий та вміти знаходити підхід до інших людей.

Читати далі →

Народження імені: Nivéa

Народження імені: NivéaМаленька кругла плоска коробочка з’явилася на світ у Гамбурзі в 1911-му році в лабораторії при аптеці, що належала фармацевту Оскару Тропловіцу. У цій маленькій жовтій коробочці (синьою вона стала тільки в 1925-му році) продавалася суміш масла, води, конвалійного емульгатора і декількох інших есенцій.

Читати далі →

Встигніть переписати свій сценарій

Встигніть переписати свій сценарійУ 1994-му році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм “Чужі гроші” (“Other People’s Money”, США, 1991) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.

Читати далі →

Бренд країни, управлінські технології та віра

Бренд країни, управлінські технології та віраВже чимало написано та сказано про форум «Україна: брендінг країни та міст», який відбувся 8 грудня в Києві. Завдяки приватній ініціативі Валерія Пекаря, Андрія Федорова та Наталії Попович ми отримали справжнє свято. Єднання поглядів бізнесу, кращих іміджмейкерів України від мистецтва, а також передових бренд-менеджерів країни та міст було очевидним та майже одностайним.

Читати далі →

Мотивація буває тільки внутрішньою

Мотивація буває тільки внутрішньоюОсновний секрет максимізації продуктивності вашої команди, так само, як і себе самого – це мотивація. Давно доведено, що середньостатистичний учасник команди віддає роботі не більше 50% свого часу та потенціалу. Тому оволодіння майстерністю мотивації здатне подвоїти ваші шанси на успіх та перемогу над середньостатистичним конкурентом, пише Мартін Цвілліг (Martin Zwilling), автор блога Startup Professionals.

Читати далі →