Метод Кепнера-Трего (К-Т)

Метод Кепнера-Трего (К-Т)Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.

Читати далі →

Кіно, яке допомагає в тяжкі часи

Кіно, яке допомагає в тяжкі часиРано чи пізно для кожного з нас настають тяжкі часи. Втрата роботи, скорочення доходів, нестача грошей на мінімальні потреби, творчі кризи, депресії – таке трапляється навіть із найуспішнішими. Пройшовши через тяжкі періоди життя, такі люди стають ще сильнішими й успішнішими. Що ж може допомогти в цей складний час? Іноді потрібно просто розслабитися і подивитися кіно (так, так кіно!). Є особливі фільми, що якнайкраще підійдуть для таких моментів.

Читати далі →

Що очікує ринок e-learning 2009 року?

Що очікує в 2009 році на ринок e-learning?За останні роки в Україні намітилася стійка тенденція до збільшення частки курсів і програм з електронною складовою у бізнес-навчанні. Але світова економічна криза вже внесла свої суттєві корективи у структуру і перспективи світового ринку послуг e-learning. З одного боку – електронне навчання, як і інші галузі бізнес-освіти, переживає загальний спад внаслідок рецесії. З іншого боку – карколомні зміни внаслідок запровадження проривних технологій у мережі Інтернет можуть призвести у 2009 році до якісного прориву, котрий докорінно змінить характер тих послуг у галузі e-learning, які матимуть найбільший успіх.

Читати далі →

Бренди, які використовують Twitter

Бренди, які використовують TwitterНові інтернет-технології не лише входять у життя потужних світових організацій, але й міцно там закріплюються. Не так давно на блозі Buzz Marketing for Technologies було опубліковано перелік великих компаній, які використовують Твіттер (надзвичайно популярний сервіс мікроблогінгу) для підвищення видимості власних брендів.

Читати далі →

Чи є медичний бізнес аморальним?

Чи є медичний бізнес аморальним?Наше суспільство уже нормально толерує комерційні відносини у більшості сфер життя. Іноді навіть важко уявити, як можуть існувати неприбуткові банки, ресторани або кінотеатри. Але в охороні здоров’я ми продовжуємо дивитися на ті заклади, які працюють для прибутку, не так рівно, як на “безкорисливих”. Скажу більше, слово “бізнес” по відношенню до медицини все ще дуже часто звучить як лайка. Не буду розказувати про те, що всі бізнесмени в медицині “білі та пухнасті”. Але я переконаний, що ми маємо щодо них доволі сильні неправильні стереотипи. Маю просту пропозицію, як їх подолати.

Читати далі →

Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?

Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), одного із провідних світових спеціалістів в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, читати не тільки корисно, але й легко. Таке сприйняття породжується простими життєвими аналогіями в його численних статтях і книгах. А деякі фрагменти, один із яких хочу представити вашій увазі, взагалі звучать як притчі.

Читати далі →

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.

Читати далі →

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!Видатні особистості вміють обертати свої невдачі на свою користь для досягнення ще більш високих результатів. Звичайно ж, ми краще вчимося на помилках, ніж на удачах. Ті, хто досягли вершин успіху, не випробувавши гіркоти поразок, схильні до наївності та неглибоких рішень. Такі люди завжди знають відповіді на всі питання. Справжні лідери більш схильні слухати співрозмовника, ніж говорити, і завжди прагнуть до повного розуміння.

Читати далі →

Подарунки від Діда Мороза

Подарунки від Діда МорозаНапередодні Нового Року не хочеться писати ні про кризу, ні про роботу. До 2009 року залишається менше 2-х днів. Цей час потрібно провести з користю. Нарізати олівь’е, приготувати “шубу”, поставити “пальне” в холодильник, витрусити килими, надраїти до блиску кришталь …:-) Як багато ще потрібно встигнути зробити в цьому році.

Читати далі →

“Кого” або “що” варто скорочувати під час кризи?

Кого або що варто скорочувати під час кризи?Коли фінансові та економічні реалії досягають “точки кипіння” – компанії частенько вирішують вдатися до скорочень. І у абсолютній більшості випадків йдеться про найбанальніший їх різновид – скорочення персоналу. Втім, деякі компанії поводяться більш винахідливо – скорочуючи години (і відповідно – зарплатню), а не людей.

Читати далі →