Бренд країни, управлінські технології та віра

Бренд країни, управлінські технології та віраВже чимало написано та сказано про форум «Україна: брендінг країни та міст», який відбувся 8 грудня в Києві. Завдяки приватній ініціативі Валерія Пекаря, Андрія Федорова та Наталії Попович ми отримали справжнє свято. Єднання поглядів бізнесу, кращих іміджмейкерів України від мистецтва, а також передових бренд-менеджерів країни та міст було очевидним та майже одностайним.

Читати далі →

Мотивація буває тільки внутрішньою

Мотивація буває тільки внутрішньоюОсновний секрет максимізації продуктивності вашої команди, так само, як і себе самого – це мотивація. Давно доведено, що середньостатистичний учасник команди віддає роботі не більше 50% свого часу та потенціалу. Тому оволодіння майстерністю мотивації здатне подвоїти ваші шанси на успіх та перемогу над середньостатистичним конкурентом, пише Мартін Цвілліг (Martin Zwilling), автор блога Startup Professionals.

Читати далі →

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішення

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішенняМарк Мобіус (Mark Mobius) – всесвітньо визнаний у сфері інвестиційної діяльності експерт із більш ніж 30-річним досвідом успішних капіталовкладень. Очолювана ним компанія Templeton Asset Management Ltd. за час свого існування зуміла підвищити вартість активів більш ніж в 11 разів. І багато в чому завдяки принципам, на основі яких Марк Мобіус приймає інвестиційні рішення.

Читати далі →

Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії

Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії “Надмір інформації призводить до того, що люди повністю заплутуються. Саме це я вважаю головною причиною міжнародної кризи, з якою всі ми стикаємося сьогодні. Люди повністю дезорієнтовані – це впливає на їх роботу і повсякдення”, – переконаний Васіліс Стаматакіс (Vasilis Stamatakis), визнаний експерт у сфері комунікацій.

Читати далі →

Притча: Хороший товар продає себе сам?

Притча: Хороший товар продає себе сам?Одного разу учень запитав:

– Учитель, у моїй фірмі популярна така фраза: «Хороший товар продає себе сам!» У цьому впевнені всі, починаючи з хазяїна фірми, крім мене. Що ти можеш сказати?

– Я скажу, що у твоїй фірмі, схоже, ти один не втратив здорового глузду.

Читати далі →

Еволюція підходів до управління змінами на прикладі рекламних роликів GoodYear

Еволюція підходів до управління змінами Експерт з питань управління, професор Джованні Шума (Giovanni Schiuma), чию лекцію про важливість культури та емоційного фактору в компанії опубліковано на нашому відеоблозі, умовно розподіляє підхід до управління змінами на три етапи. Щоб продемонструвати особливості кожного етапу управління змінами, він демонструє три рекламні ролики автомобільних шин.

Читати далі →

Покоління «C» і що робити з ними брендам

Покоління «C» і що робити з ними брендамНа сторінках нашого блога ми багато писали про принципи роботи представників старшого (бебі-бумерів) і молодого покоління (відповідно поколінь “X” і “Y”). А ось Ден Панкрац (Dan Pankraz), директор по плануванню DDB Sydney, стверджує, що брендам вже необхідно розуміти й уміти залучати так зване покоління “C” – аудиторію, що ймовірно стане значно впливати в усьому світі, маючи пристрасть поширювати свої погляди й враження в соціальних мережах.

Читати далі →

Про організацію як організм

Про організацію як організмДуже часто у бізнес-літературі зустрічається так званий “біологічний” підхід до трактування організації як системи з огляду на логіку її функціонування. Життєвий цикл організації порівнюють із життєвим циклом живого організму, який народжується, живе, розвивається та рано чи пізно вмирає. Відповідно, і саму компанію порівнюють із живим організмом на фізіологічному рівні. Організація – це єдине-ціле: усі процеси в системі можна певною мірою порівняти з процесами, що відбуваються у живому організмі.

Читати далі →

Емоції передусім!

Емоції передусімБудь-яка комунікація – це в першу чергу промовляння до емоцій, а не до раціонального глузду, пише Том Асакер (Tom Asacker) у своєму блозі. Дорослішаючи, ми забуваємо про це, а наші думки стають більш раціональними та егоцентричними. Ми більше турбуємося про власне сприйняття, ніж про відчуття інших. Ми хочемо, щоб все було зроблено “правильно”, тому що це свідчитиме про наш інтелект та компетентність.

Читати далі →

Зручна компанія або Організація роботи в Accenture

Зручна компанія або Організація роботи в AccentureМабуть, вже всім відомі підходи компанії Google до організації роботи своїх співробітників, головними з яких є свобода дій та можливість працювати над власними проектами. Але є ще одна компанія, яка заслуговує ніяк не меншої уваги. Це консалтингова компанія Accenture, де одним із основних принципів організації роботи є максимальна гнучкість.

Читати далі →