«Дякую за швидку відповідь»

«Дякую за швидку відповідь»«Thank you for prompt reply. – Дякую вам за швидку відповідь». Як часто ви пишите подібні фрази у відповідь на свої звертання? І як часто вам пишуть чи промовляють щось подібне? Рідко? І саме тому, що відповіді немає або вона йде ну дууууже довго? Мова саме про такі випадки.

Читати далі →

З чого починати МВА

З чого починати МВАВсоте говорити про МВА – вже як поганий тон. Однак чим більше я подорожую Україною, тим більше переконуюсь – тема бізнес-освіти в нашій країні лише набирає обертів, лави МВА-студентів будуть поповнюватися чимраз більше і для бізнес-шкіл як українських, так і зарубіжних; жнива ще навіть не почалися. Більше того, попит, що зараз формуєься, з моєї точки зору, настільки великий, що в диспозиціях провідних гравців можливі доволі різкі та несподівані зміни.

Читати далі →

Як навчається молоде покоління

Як навчається молоде покоління Постійний розвиток технологій змінив стиль та підхід до навчання всіх поколінь. Втім, не дивно, що найбільший вплив він мав на наймолодше покоління, яке називають поколінням “Y”. Адже саме ці 15-25-літні підлітки виявляються найбільш “просунутими” в питаннях технологій та найприродніше вписуються у сучасне технологізоване середовище, пишуть автори блога Chief Learning Officer.

Читати далі →

Народження імені: Nissan

Народження імені: NissanІсторія цієї марки доволі заплутана. Мацусіро Хашимото сконструював свій перший автомобіль у 1914-му році й назвав його DAT, за першими літерами прізвищ своїх помічників: Ден, Айома і Такеши. Назва виявилася дуже вдалою для машини з кузовом типу «торпеда», оскільки в перекладі з японського «dat» означає «лідер».

Читати далі →

Звільнення, які народжують нові бізнеси

Звільнення, які народжують нові бізнесиНещодавно мій товариш розповів свою історію. Звільнений на початку року з посади директора української філії іноземної компанії, він був явно пригнічений таким станом справ і навіть став на облік на біржі праці. Компанія займається промисловим інжинірингом. Залишений без звичного ресурсу та можливостей фірми, товариш й не думав турбувати колишніх клієнтів.

Читати далі →

Як бути «ефективним» покидьком

Як бути ефективним покидьком Роберт Саттон (Robert Sutton), автор книги “Жодних покидьків” (The No Asshole Rule) та затятий критик “покидьків” у компаніях, все ж визнає, що іноді подібна поведінка може бути ефективною. Правда із застереженням, що сама по собі вона завжди буде менш ефективною, ніж поведінка “нормальних” керівників та приводитиме до гіршого результату. Про все це він пише у своєму блозі.

Читати далі →

Божевільні ідеї ціною в мільйони

Божевільні ідеї ціною в мільйониЯк не дивно, часто навіжені та безглузді, на перший погляд, проекти приносять парадоксально великий доход. Вашій увазі пропонується список, створений журналом Forbes, десяти crazy-бізнесів, які донині генерують прибуток всупереч здоровому глузду. Хоча… можливо власники цих ідей просто вийшли за межі стереотипного бізнес-мислення?

Читати далі →

Давайте обіцянки, яких ви можете дотриматися: Не більше, але й не менше!

Давайте обіцянки, яких ви можете дотриматися Деякі бізнес-консультанти радять своїм клієнтам вдаватися до практики “недообіцянок та перевиконання”. Іншими словами, вони радять обіцяти менше, ніж компанія здатна зробити насправді, а потім показувати кращий результат, ніж від них очікували. І хоча ця порада звучить доволі логічно – адже клієнт у будь-якому разі залишиться задоволеним, отримавши більше, ніж сподівався, все ж автори сайту Інституту консультантів з управління (Institute of Management Consultants USA) переконані, що даний підхід шкодить компаніям більше, ніж допомагає.

Читати далі →

Притча: Додаткові навички

Притча: Додаткові навичкиОдного разу Вчитель зібрав усіх учнів і запитав їх:

– Що ви вмієте робити, крім того, чим займаєтеся зараз?

– Ти маєш на увазі Школу? – посміхнувся один з учнів.

– Молодець! – похвалив його Вчитель й уточнив питання. – Що ви вмієте робити, крім того бізнесу, заради якого прийшли в Школу?

Читати далі →

Мій досвід та їх сервіс

Мій досвід та їх сервісІнтернет-трафік у мене вдома почав перевищувати всі ліміти. І це при тому, що ним майже ніхто не користувався. Отже, – або «зламали» мій wi-fi, або вірус, або… Але спочатку телефоную до оператора мережі. Люб’язний голос повідомляє, що дану проблему вони не можуть вирішити, але оскільки я майже щомісяця перевищую трафік, то рекомендують перейти на інший, із більшим об’ємом. А щодо даної проблемі потрібно їхати в контакт-центр.

Читати далі →