Як правильно застосовувати «метод батога» для виховання співробітників?

Як правильно застосовувати метод батога для виховання співробітників У світі не існує жодної компанії, в якій би працювали ідеальні співробітники, які ніколи не помиляються. Самі по собі помилки – це абсолютно нормальне явище. Втім, у більшості випадків керівник не може просто ігнорувати помилки своїх підлеглих. Особливо – якщо це негативно впливає на компанію, її імідж чи результативність.

Читати далі →

Бізнес-ідеї для самообслуговування або Допоможи собі сам

Бізнес-ідеї для самообслуговування або Допоможи собі самЯкщо перед компанією стоїть ціль – заощаджувати, не втрачаючи при цьому своїх клієнтів, то існує практично безпрограшний варіант – перевести їх на самообслуговування. Головне – правильно піднести нововведення, як відмінну можливість визволити час або спробувати себе в незвичній ролі.

Читати далі →

Як боротися з перфекціонізмом?

Як боротися з перфекціонізмом Існує доволі розповсюджений стереотип, що бажання людини завжди виконувати кожну свою справу ідеально – це позитивна риса. Втім, Пенелопа Транк (Penelope Trunk), одна з дописувачів блога Life at Work на bNet, вважає інакше. “Я переконана, що перфекціонізм – це хвороба, – стверджує вона. – Перфекціонізм шкодить вам та людям, які вас оточують, тому що перфекціоніст не здатен побачити загальної картини, надмірно фокусуючись на деталях”.

Читати далі →

Сталий маркетинг – модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?

Сталий маркетинг - модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?Нещодавно в мандрівці по Франції звернув увагу на кількість книг по темі «Сталий маркетинг», «Маркетинг для сталого розвитку». У нас подібних ще не бачив. Зрозуміло, що поняття «сталого розвитку» (sustainable development), яке прийшло з Заходу, у них розвивається швидше. У тому числі й маркетинг відповідного напрямку.

Читати далі →

Народження імені: Nike

Народження імені: NikeВзута в кросівки Nike, знаменита американська волейбольна команда завойовувала перемогу за перемогою на Олімпійських іграх у Барселоні. Добре відома скульптура грецької богині перемоги Ніки (Nike) – виконана з мармуру молода жінка, яка біжить.

Читати далі →

Бізнес на вигаданих брендах

Бізнес на вигаданих брендах Вигаданих брендів, тобто тих, про які ми дізналися з кінофільмів, коміксів чи мульсеріалів стає все більше. Залежно від популярності продукту (медіаносія), в якому згадується вигаданий бренд – його відомість може бути достатньо високою. То чому б не використати знайомство потенційних користувачів з вигаданим брендом як модель для бізнесу? Деякі компанії саме так і роблять, стверджують автори журналу BizTimes.

Читати далі →

Second Life: соціальний нетворкінг у дії

Second Life: соціальний нетворкінг у діїМережеві ігри й віртуальні світи – це ще одна форма онлайнового соціального нетворкінга. Бізнесові й професійні організації приваблює у них насамперед низькі витрати на контакт зі споживачами й високий рівень лояльності. Використання для бізнесу віртуального світу Second Life головним чином сконцентровано в чотирьох областях: можливість організації точок продажів, реклама і просування, рекрутинг й організація віртуальних нарад, – пише Клара Ших (Clara Shih) у своїй книзі «Ера Facebook».

Читати далі →

Випробування мріями, які збулися

Мрії які збулися “Я нерідко чую від знайомих підприємців, які володіють невеликими компаніями, одну і ту ж сумну історію. Вони розповідають, що коли почата з нуля справа перетворилася у стабільний бізнес, а прибуток почав з надлишком покривати витрати – робота перестала приностити колишнє задоволення”, – пише керівник ПЦ “Ройбер” на сторінках свого блога.

Читати далі →