Ціль та система. Приклад охорони здоров’я

Ціль та система. Приклад охорони здоров'яУільяму Едвардсу Демінгу належать слова “система – це мережа взаємопов’язаних компонентів, які працюють разом для досягнення однієї цілі. У системи повинна бути ціль! Якщо немає цілі – немає системи“. Отже, Демінг міг би сміливо стверджувати, що в Україні немає системи охорони здоров’я. І я схильний вірити йому більше, ніж будь-якому українському експертові або чиновнику.

Читати далі →

Народження імені: Heinz

Народження імені: HeinzУ XVIII-му столітті англійські моряки привозили з Далекого Сходу пікантний соус, який китайці називали “Ке Tsiap” й який вони використовували для засолювання риби. На смак британців соус був занадто гострим, тому англійські кухарі додали до нього томати, гриби і цукор. Для американської кухні новий соус виявився надто м’яким, тому фахівці компанії Henry J. Heinz вирішили додати в нього спецій і почати власне виробництво “гарячого кетчупу”.

Читати далі →

Модель “сміттєвого кошика”

Модель сміттєвого кошика“Перша навичка керівника – прийняття ефективних рішень”, – писав у свій час Пітер Друкер. Із необхідністю прийняття різних рішень, природно, зіштовхуються не тільки керівники, але саме їхня роль у цьому процесі найбільш важлива для організації. Вашій увазі я хочу запропонувати одну з моделей прийняття рішень.

Читати далі →

Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святах

Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святахЯк відомо, новорічно-різдвяний період – це чудовий час, коли все прекрасно продається й купується. Думаю, що й економічна криза цьому процесу навряд чи завадить. По усьому світі в магазинах вибудовуються довгі черги мисливців за подарунками. Але святкові дні гіперприбуткові не тільки для супермаркетів і туристичних фірм. Вашій увазі пропонується декілька нестандартних бізнес-ідей, як заробити на новорічних святах.

Читати далі →

Корпорація “Мафія” перевиконала план минулого року

Корпорація Мафія перевиконала план минулого рокуМіж іншим, у період економічної кризи італійська мафія, що включає в себе безліч організованих злочинних угруповань із різними назвами, тільки зміцнює свої позиції. Надання різних “послуг” комерсантам уже не обмежується малим бізнесом і поступово поширюється на великий.

Читати далі →

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?Один з провідних консультантів сучасності, автор книги “Консалтинг на мільйон доларів”, Алан Вейс (Alan Weiss) у своєму власному блозі Contrarian Consulting ділиться своїми думками, щодо обов’язкових характеристик та навичок майбутнього консультанта.

Читати далі →

Бізнес на зимі. Чи є криза?

Бізнес на зимі. Чи є криза?Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…

Читати далі →

Притча: Бізнес є бізнес…

Притча: Бізнес є бізнес...Якось один багатий американець відвідав індійського гуру, який вважав себе найвеличнішим. Перед цим візитом гуру сказали, що багатій начебто збирається зробити дуже велике пожертвування на потреби його діяльності.

Читати далі →

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів АшанЛюди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).

Читати далі →

Як виглядатимуть логотипи відомих брендів після кризи

Як виглядатимуть логотипи відомих брендів після кризиТе, що анекдоти – найбільш позитивний прояв кризи, вже спробував довести в попередньому пості один із наших шановних авторів. І дійсно, найкращий спосіб подолати кризу – це сміх. Тому сьогодні вашій увазі пропонується креативна добірка “кризових” логотипів.

Читати далі →