Можливо, ваш керівник справді вас ненавидить

Можливо, ваш керівник справді вас ненавидитьЯк говориться у відомому анекдоті: “Той факт, що ви шизофренік, ще не означає, що за вами ніхто не стежить”. А отже ті працівники, які з якихось причин вирішили, що керівник їх недолюблює – можуть виявитися правими.

Читати далі →

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.

Читати далі →

Як стати найгіршим керівником у світі

Як стати найгіршим керівником у світіНе знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!

Читати далі →

Видавництво книжок в Україні

Видавництво книжок в УкраїніА Ви любите читати книжки?
Я люблю. Завдяки великій кількості відряджень вдається читати багато і часто 🙂 В дорозі, звичайно. Книги заспокоюють, розслаблюють, повчають, розвивають образне мислення, дають нові ідеї, розважають, присипляють, радують, розчаровують і багато чого іншого. Ось уже не одне сторіччя гарна книжка – це не просто книжка, а бізнес. Про це й піде мова у відеопості.

Читати далі →

Притча: Склянка з водою

Притча: Склянка з водоюПрофесор почав заняття, піднявши склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб було видно всім студентам, а потім запитав:

– Як ви думаєте, скільки важить ця склянка?

Читати далі →

Закінчився другий тур змагання GMC-2008. Фінальні результати

GMC-2008Ось і закінчився останній етап другого туру змагання, за яким ми з інтересом спостерігали протягом більш, ніж місяця. У п’ятницю 17-го жовтня у клубі DISCO RADIO HALL відбувся глобальний гала-коктейль, куди було запрошено всіх учасників другого туру змагання. Ніхто із учасників не знав про фінальні результати до гала-коктейлю – тому було дуже гаряче! Менеджерів і талановитих управлінців розворушив запальний Кузьма із гурту Скрябін. Сьогодні ж, нарешті, ми маємо змогу познайомити вас із фінальними результатами другого туру.

Читати далі →

Соціальні медіа як клієнтський сервіс

Соціальні медіа як клієнтський сервісБлог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.

Читати далі →

Бути директором

Бути директоромХто такий директор? Я чув багато відповідей на це питання:
– Той, хто найголовніший на фірмі
– Найбільш досвідчений
– Найбільш розумний
– Найбільш кваліфікований
– Підсидів попередника
– Багато грошей має
– Син/племінник/брат господаря
– Власник
– Крутий чувак
– Йому можна запізнюватися
– Рідкісна сволота
– Модний перець
і т.д.

Читати далі →

Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Читати далі →

Криза як дзеркало управління

Криза як дзеркало управлінняДля того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.

Читати далі →