Розвиток соціальних медіа та веб-технологій, а також світові зміни та глобалізація призвели до того, що як хороші так і погані риси маркетингу підсилилися. Про сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу розповідає Енді Хенсельман (Andy Hanselman) на сторінках Management Issues.
Читати далі →П’ять уроків від Білла Гейтса
Білл Гейтс – людина, яка не потребує представлення. Ставлення до нього людей варіюється від різко негативного (аж до ненависті, «Microsoft – імперія зла») до надзвичайно захопленого. Але якщо відкинути емоційний контекст і зосередитися на управлінських принципах, якими він керується в бізнесі й не тільки, то нам відкриються деякі цікаві, хоча і дуже прагматичні, речі.
Читати далі →Що може розповісти про бізнес підприємець, який пережив крах?
“Коли мій перший бізнес провалився – мені було всього 22 роки, а перша компанія проіснувала всього 18 місяців”, – розповідає Джонні Гібаут (Jonny Gibaud) на сторінках журналу Untemplater. “За всіма зовнішіми ознаками, він повинен був стати успішним – ми мали хороший продукт, хороших інвесторів, достатньо кваліфікованих співробітників, готівку в банку та детальний план розвитку на ринку, який зростав. Але не так сталося, як гадалося”.
Читати далі →Притча: Три твої помилки
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, у мене є кілька підлеглих мені продавців, і один із них постійно сперечається зі мною. Він часто говорить у відповідь на мої вказівки щось зробити, що це не його робота. Мені здається, що мій авторитет як керівника сильно страждає від цього.
Читати далі →Менеджмент, конфлікт інтересів, довіра й Адізес
Ось моє питання на сьогодні – як зробити так, щоб кожен співробітник мислив і приймав рішення так само, як я – власник підприємства? Не більше, не менше. Як зробити так, щоб у кожному кроці найманий співробітник ставив в основу інтереси організації вище особистих, тимчасових?
Читати далі →Приватбанк знайшов «хитрий» спосіб отримати номер вашого телефону
Думаю, немає необхідності пояснювати, чому база телефонних номерів клієнтів (або потенційних клієнтів) – це неабияка цінність для будь-якої компанії. Втім, більшість із них так і не вигадали нічого оригінальнішого, ніж заповнення клієнтами анкет, у яких за бажанням можна вказати номер телефону. Але не Приватбанк…
Читати далі →Чемпіонат Світу з футболу 2010: Війна брендів
Вже завершується такий жаданий для мільйонів футбольних уболівальників Чемпіонат Світу з футболу 2010. Залишилося дізнатись, хто стане переможцем цього неймовірного змагання. Але це змагання не лише серед футбольних команд. Це ще змагання брендів, в екіпіровці яких грають футбольні збірні. Та що казати, це справжня війна!
Читати далі →Що насправді означає працювати в Google?
Нещодавно журнал Mashable опублікував цікаві цитати з гілки обговорення сайту Reddit, в якій співробітники Google ділилися своїм досвідом праці у цій компанії. Звісно, їхні коментарі були анонімними, а тому повинні сприйматися зі здоровою ноткою критики та недовіри. Втім, із деякими фактами дуже цікаво познайомитися!
Читати далі →Вірусний маркетинг «по Матешицу»
Дитріх Матешиц (Dietrich Mateschitz), засновник Red Bull, в один момент зважився кинути виклик самому собі, оточенню й звичному способу життя. Він не побоявся залишити престижну роботу, вклав всі гроші в створення нового продукту й з головою занурився в світ вільного підприємницького плавання.
Читати далі →Чим повинен займатися лідер?
Більшість людей стереотипно вважають, що лідер компанії, повинен в першу чергу дбати про зростання прибутків компанії. До певної міри це дійсно так. Втім, основна роль лідера полягає у впливі на настрій та відчуття людей, допомозі в реалізації їхнього потенціалу, тощо, переконані автори блога Teen Biz.
Читати далі →