Закінчився другий тур змагання GMC-2008. Фінальні результати

GMC-2008Ось і закінчився останній етап другого туру змагання, за яким ми з інтересом спостерігали протягом більш, ніж місяця. У п’ятницю 17-го жовтня у клубі DISCO RADIO HALL відбувся глобальний гала-коктейль, куди було запрошено всіх учасників другого туру змагання. Ніхто із учасників не знав про фінальні результати до гала-коктейлю – тому було дуже гаряче! Менеджерів і талановитих управлінців розворушив запальний Кузьма із гурту Скрябін. Сьогодні ж, нарешті, ми маємо змогу познайомити вас із фінальними результатами другого туру.

Читати далі →

Соціальні медіа як клієнтський сервіс

Соціальні медіа як клієнтський сервісБлог Church of the Customer нещодавно опублікував статтю під назвою “Соціальні медіа – клієнтський сервіс”. Нічого особливого – просто кілька цифр, які можуть видатися цікавими людям (і насамперед – людям бізнесу), які працюють із соціальними медіа в Україні.

Читати далі →

Бути директором

Бути директоромХто такий директор? Я чув багато відповідей на це питання:
– Той, хто найголовніший на фірмі
– Найбільш досвідчений
– Найбільш розумний
– Найбільш кваліфікований
– Підсидів попередника
– Багато грошей має
– Син/племінник/брат господаря
– Власник
– Крутий чувак
– Йому можна запізнюватися
– Рідкісна сволота
– Модний перець
і т.д.

Читати далі →

Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Читати далі →

Криза як дзеркало управління

Криза як дзеркало управлінняДля того, щоб виграти у війні, до неї варто готуватися в мирний час. Людині властиво вірити в краще і це основна рушійна сила, однак, однієї віри недостатньо… Не варто також забувати про логіку і причинно-наслідкові зв’язки кожної події.

Читати далі →

Корінь управлінських проблем

Корінь управлінських проблемЧому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.

Читати далі →

Результати 4 етапу 2 туру замагання GMC-2008

GMC-2008Минув ще один тиждень, а разом з ним – і передостанній (четвертий) етап другого туру всеукраїнського змагання з менеджменту GMC-2008. Його результати виявилися набагато менш втішними для команд Management.com.ua. Як Creative Management.com.ua так і Management.com.ua R(L)eaders втратили свої позиції порівняно із попереднім етапом.

Читати далі →

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)Чим відрізняються блискучі лідери? Тим, що вони можуть тримати в голові одночасно дві повністю протилежні ідеї. Потім, замість ухвалення рішення про вибір варіанта А або B, намагаються представити “третій шлях”, що містить у собі кращі елементи кожного з варіантів. Це й називається інтегративним мисленням.

Читати далі →

Якщо вам потрібна допомога – просіть про неї негайно!

Бен МакКоннел (Ben McConnell) один зі співавторів блогу “Church of the Customer” ділиться деякими своїми ідеями щодо вирішення проблем та подолання викликів, які можуть виникати під час роботи. Деякі з них наштовхують на доволі цікаві думки.

Читати далі →