Народження імені: Nescafé

Народження імені: NescaféУ 30-і роки минулого століття в Бразилії вдався небувалий урожай кави. Харчова промисловість країни не справлялася, навіть незважаючи на те, що зерна стали обпалювати в паровозних топках. Тоді бразильці звернулися по допомогу до швейцарської компанії Nestlé, що у ті часи прославилася своїм високим технічним розвитком і почала виробництво дитячої борошняної суміші особливого дрібного млива.

Читати далі →

Поради від спортивного тренера, які можуть бути застосовані в бізнесі

Поради від спортивного тренера, які можуть бути застосовані в бізнесі“Навіть якщо ваша організація буде переповнена талантами – перемога не завжди буде перебувати під вашим контролем. Не існує гарантії, не існує стовідсотково дієвої формули успіху. Все зводиться до пошуку нових рішень, які підвищують ваші шанси на домінування. І якщо ви навчитеся робити це – тоді результат не змусить себе чекати”, – стверджує Біл Волш (Bill Walsh), знакова фігура в історії NFL, який без перебільшення перевернув історію американського футболу.

Читати далі →

Сем Уолтон: 10 золотих правил успіху

Сем Уолтон: 10 золотих правил успіхуСем Уолтон (Sam Walton), засновник найбільшої роздрібної мережі магазинів Wall-Mart, завжди говорив своїм співробітникам: «Є один бос – покупець. Він може усунути кожного в компанії – від директора до вантажника – тим, що просто витратить гроші в іншому місці». Уолтон зрозумів, що для людей потрібно сформувати список правил, якими він керувався в житті й бізнесі. Але не в якості кармічних заклинань, а у виді простих фраз на основі здорового глузду.

Читати далі →

Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»

Бренд України: «Я ненавиджу державу, але обожнюю свою країну»Два роки тому я вже писав у нашому блозі про бренд України: що було зроблено (а набагато більше – не зроблено) на той час. Сьогодні ситуація якщо не докорінно, то дуже суттєво змінилася. Вважаю, що відбулися дуже позитивні зрушення, але давайте про все по порядку.

Читати далі →

Як еволюціонував менеджмент у XX-му столітті

Як еволюціонував менеджмент у XX століттіЗростання зв’язку між всіма аспектами діяльності організації: виробничої, фінансової, маркетингової, соціальної та інших, а також розширення, ускладнення та інтенсифікація внутрішніх та зовнішніх стосунків призвело до формування в середині XX-го століття так званого системного підходу, який набув важливого значення для прийняття управлінських рішень. Коротко про еволюцію цього підходу пишуть в блозі Teen Biz.

Читати далі →

Кілька способів заробити «на порожньому місці»

Кілька способів заробити «на порожньому місці»Сьогодні, втім як і завжди, багато людей шукають можливості додаткового заробітку. Один із перевірених варіантів – здати що-небудь в оренду. Вашій увазі пропонується 3 способи, як на цьому можна заробити, що вже успішно роблять британські винахідники ідей.

Читати далі →

Як пришвидшити отримання інформації

Як пришвидшити отримання інформації Як зробити інформацію доступною в максимально стиснуті терміни? Безперечно, існує безліч технічних способів допомогти вирішенню цієї проблеми. Втім, своєчасний доступ до потрібної інформації в компаніях – це не лише технологічний виклик. Адже ефективне управління інформацією передбачає зміни в процесах, поведінці та менеджменті компанії, переконаний Том Девенпорт (Tom Davenport), про що пише у своєму особистому блозі в Harvard Business Review.

Читати далі →

Десять інгредієнтів менеджменту змін

Десять інгредієнтів менеджменту змінУправління змінами – одне з вічних питань. Ця тема часто піднімається, але рідко належним чином розробляється. Ян Гурвеннец (Yann Gourvennec), директор Visionary Marketing, який має 20-річний досвід у маркетингу, інноваціях і розвитку бізнесу, склав список із десяти інгредієнтів, найбільш, на його погляд, важливих і термінових, якщо ви хочете впровадити нове в компанії. Список заснований на його власному досвіді управління змінами в компаніях у різних куточках світу.

Читати далі →

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті?

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті Збільшення впливу інтернет-середовища на бізнес змушує навіть найваговитіші компанії звертати увагу на всесвітню мережу. Створення довіри в онлайні – один із найважливіших аспектів, з якими рано чи пізно доведеться зіткнутися будь-якому бізнесові, що вирішив “вийти” в Інтернет. Способів створення довіри також є безліч. Найдієвішими з них ділиться інтернет-підприємець та відомий блогер Яро Старак (Yaro Starak) у своєму інтернет-журналі Entrepreneurs Journey.

Читати далі →

Народження імені: Moulinex

Народження імені: MoulinexУ 1932-му році Жан Матле придумав «млин для овочів», хитромудрий і зовсім недорогий пристрій, зроблений із лудженого металу. Він подарував його своїй дружині, щоб полегшити їй приготування картопляного пюре – раніше вона розминала варену картоплю вилкою.

Читати далі →