Кілька уроків від Apple Store

Кілька уроків від Apple StoreУ нашому блозі дуже багато постів присвячено компанії Google. І це не дивно. За кількістю інноваційних рішень, неординарних підходів до організації праці та управлінню з нею навряд чи зможе хтось зрівнятися. Однак є компанія, що працює у сфері високих технологій, якій має бути прикута не менша пильність з нашого боку. Звичайно ж, це компанія Apple.

Читати далі →

Сервіс “на грані фантастики”, або Історія однієї покупки…

Сервіс на грані фантастики, або Історія однієї покупки...Громадяни розвинутих країн, які приїжджають до України, частенько відзначають дві особливості нашої держави: майже тотальну відсутність сервісу (не залежно ні від рівня компанії, ні від кількості грошей, які клієнт готовий потратити) і майже абсолютну аморфність людей, які готові продовжувати терпіти таку відсутність сервісу, а іноді – навіть відверте нахабсво з боку персоналу компаній, клієнтами яких вони є. Подали охололу страву в ресторані… – з ким не буває. Нечемно повелися на касі в банку… – вони ж також люди. Не провели належної консультації при виборі складного товару… – ну за всіма ж не встигнеш. Не виконали обіцянок, наданих під час придбання товару чи послуги… – ну може це востаннє і більше не повториться.

Читати далі →

Народження імені: ESSO

Народження імені: ESSOНе може бути! 1 листопада 1972-го року Standard Oil Company, розташована в Нью-Джерсі, оголосила, що змінює свою назву, якій уже 90 років, на Exxon Corporation. Вона відмовляється від Esso, марки, відомої в усьому світі, на користь нової назви марки Exxon. Але якщо Esso вже більше 25-ти років має ім’я Exxon, чому ж у Франції все ще можна зустріти автозаправні станції Esso, пофарбовані в синій і червоний кольори?

Читати далі →

Ви довіряєте йому? Він слухає Вас? Ви порекомендуєте його?

Ви довіряєте йому? Він слухає Вас? Ви порекомендуєте його?На ці питання про власного доктора пацієнтів просить відповісти нещодавно створений у Британії веб-сайт www.iwantgreatcare.org (дослівно: я-хочу-якісної-допомоги.org). Якби ми були британцями, ми могли б зайти на сайт і по кожному з трьох питань поставити своєму лікарю оцінку від 0 до 100 балів. А також знаходити лікаря з найкращими оцінками та відгуками. Щоправда, багато лікарів не тільки не розділяють ентузіазму щодо такого сайту, але й бурхливо проявляють обурення змішане з панікою.

Читати далі →

Рухаємо меблі або Чому креативні сесії та наради часто перетворюються на порожню трату часу?

Рухаємо меблі або Чому креативні сесії та наради часто перетворюються на порожню трату часу?Добре, коли співробітники компанії спілкуються між собою та діляться ідеями. Погано – коли щоденні креативні мітинги перетворюються на формальність – своєрідний ритуал, коли вже ніхто не може пояснити, навіщо це потрібно, але кожен продовжує його дотримуватися, бо “так заведено”! І біда навіть не у численних зібраннях, які, по-суті, є не чим іншим, ніж порожньою тратою часу, а радше у безкінечних розмовах, які, здається, триватимуть вічно, але, попри це – так нікуди й не приведуть.

Читати далі →

Притча: Сила грошей

Сила грошейОдного разу Мулла Насреддін вирішив перевірити правдивість приказки “Гроші до грошей притягуються”, відправився на базар і непомітно кинув одну монету на тацю міняли.

Читати далі →

Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!

Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.

Читати далі →

Спеціалізація як стратегія майбутнього для лікарень

Спеціалізація як стратегія майбутнього для лікарень“Для лікарень, принаймні американських, намагання бути всім для всіх пацієнтів не є більше життєздатною стратегією”. Так пишуть автори однієї з останніх статей в журналі The McKinsey Quarterly. Що ж, це правда не лише для США. Який вихід? Спеціалізуватися на тому, що добре вмієш, що потрібно суспільству і що дозволить розвиватися.

Читати далі →

“Токсичні” менеджери: як з ними боротися?

Токсичні менеджери: як з ними боротисяМенеджмент@Блог благополучно повернувся з відпустки і готовий знову радувати наших шановних відвідувачів своїми постами ;). Сьогодні я хотів би присвятити замітку так званим “токсичним” менеджерам, людям, які, попросту кажучи, не дають нормально працювати своїм співробітникам і розвиватися компанії в цілому.

Читати далі →

Що ви продаєте: цінність чи бренд?

Що ви продаєте: цінність чи бренд?Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.

Читати далі →