Нав’язлива реклама у офлайні

Нав'язлива реклама у офлайніПовертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.

Читати далі →

Google знову розібрали по гвинтиках

Google знову розібрали по гвинтикахЯ вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.

Читати далі →

Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищення

Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищенняРозмови про підвищення заробітної платні ніколи не були легкими. Втім, якщо деякі співробітники все-таки спромагаються на таку розмову – кожен шостий працівник стверджує, що ніколи у житті не піде на такий крок. Принаймні, саме такі дані HR-дослідження, проведеного компанією Ceridian та опублікованого на Management Issues.

Читати далі →

Книжковий кролик

Книжковий кролик BookRabbitВ Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.

Читати далі →

Неочевидні принципи лояльності

Неочевидні принципи лояльностіАбсолютна більшість компаній чомусь вважають, що найкращий спосіб задовольнити споживачів – це переконатися, що всі вони отримують однаково високий рівень сервісу, а всі працівники компанії на 100% дотримуються прописаних процедур та процесів… Але, на думку авторів блогу Customer Evangelism – це хибне мислення.

Читати далі →

Притча: Чи потрібно торгуватися

Притча: Чи потрібно торгуватисяЯкось молодий чоловік потрапив на східний базар. Походивши по рядах, побачив, як дід продає великий, спілий, просто відмінний виноград.

– Почім виноград? – запитав парубок.

Старий назвав суму. Дешево, – подумав він – і відразу поліз за грішми.

Читати далі →

5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідження

5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідженняПроведення маркетингових досліджень багато значить для компаній. Це скаже вам будь-який маркетолог. Однак, варто розуміти, що будь-яке дослідження не є аксіомою і в кінцевому рахунку саме підприємець вирішує – запускати продукт у виробництво, чи ні. Дослідження здатне забезпечити керівника додатковою інформацією, яка допомагає прийняти правильне рішення. Але цілком ймовірно, що результати дослідження виявляться помилковими. Адже виведення нового продукту на ринок далеко не завжди є логічним, передає BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: Duralex

Народження імені: DuralexОдного чудового дня 1952-го року в офіс фірми Saint-Gobain, що в 1939-му році запатентувала марку Duralex для посуду з небиткого вогнетривкого скла, прийшов із візитом італієць по імені Альберто Квентін, головний конкурент фірми. У цієї людини була одна нестерпна звичка: він брав ліцензії й засновував торговельні марки на продукцію, дуже схожу на ту, що робила Saint-Gobain, внаслідок чого між ними завжди виникали грошові суперечки.

Читати далі →

5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидата

5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидатаHR-менеджери, які відповідають за найом персоналу, зазвичай в першу чергу звертають увагу на комп’ютерні навички, освіту та робочий досвід кандидатів. Втім, існує набір інших навичок, які дають змогу кандидатові легше пристосовуватися до корпоративної культури компанії. Це так звані “особистісні навички”. Але що робити, якщо вибір постає між більш досвідченим кандидатом та кандидатом із кращими особистісними навичками? Часто виявляється вигідніше обрати саме другого кандидата, стверджують у блозі Asia Pacific Headhunter.

Читати далі →