“Токсичні” менеджери: як з ними боротися?

Токсичні менеджери: як з ними боротисяМенеджмент@Блог благополучно повернувся з відпустки і готовий знову радувати наших шановних відвідувачів своїми постами ;). Сьогодні я хотів би присвятити замітку так званим “токсичним” менеджерам, людям, які, попросту кажучи, не дають нормально працювати своїм співробітникам і розвиватися компанії в цілому.

Читати далі →

Що ви продаєте: цінність чи бренд?

Що ви продаєте: цінність чи бренд?Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.

Читати далі →

Нав’язлива реклама у офлайні

Нав'язлива реклама у офлайніПовертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.

Читати далі →

Google знову розібрали по гвинтиках

Google знову розібрали по гвинтикахЯ вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.

Читати далі →

Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищення

Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищенняРозмови про підвищення заробітної платні ніколи не були легкими. Втім, якщо деякі співробітники все-таки спромагаються на таку розмову – кожен шостий працівник стверджує, що ніколи у житті не піде на такий крок. Принаймні, саме такі дані HR-дослідження, проведеного компанією Ceridian та опублікованого на Management Issues.

Читати далі →

Книжковий кролик

Книжковий кролик BookRabbitВ Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.

Читати далі →

Неочевидні принципи лояльності

Неочевидні принципи лояльностіАбсолютна більшість компаній чомусь вважають, що найкращий спосіб задовольнити споживачів – це переконатися, що всі вони отримують однаково високий рівень сервісу, а всі працівники компанії на 100% дотримуються прописаних процедур та процесів… Але, на думку авторів блогу Customer Evangelism – це хибне мислення.

Читати далі →

Притча: Чи потрібно торгуватися

Притча: Чи потрібно торгуватисяЯкось молодий чоловік потрапив на східний базар. Походивши по рядах, побачив, як дід продає великий, спілий, просто відмінний виноград.

– Почім виноград? – запитав парубок.

Старий назвав суму. Дешево, – подумав він – і відразу поліз за грішми.

Читати далі →

5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідження

5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідженняПроведення маркетингових досліджень багато значить для компаній. Це скаже вам будь-який маркетолог. Однак, варто розуміти, що будь-яке дослідження не є аксіомою і в кінцевому рахунку саме підприємець вирішує – запускати продукт у виробництво, чи ні. Дослідження здатне забезпечити керівника додатковою інформацією, яка допомагає прийняти правильне рішення. Але цілком ймовірно, що результати дослідження виявляться помилковими. Адже виведення нового продукту на ринок далеко не завжди є логічним, передає BizTimes.

Читати далі →