Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити...Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →

Народження імені: Guiness

Народження імені: GuinessКоли Артур Гінесс заснував у 1759-му році в Дубліні пивоварний завод, він підписав орендний договір строком на 9000 років з орендною платою 15 ліврів у рік! Про міцний портер Guiness Stout дотепер говорять, що воду для його приготування беруть із ірландської річки Ліффай.

Читати далі →

Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті

Ефект ореолу в маркетингу та менеджментіЕфект ореолу (halo effect), як стверджує один із авторів блога Biztimes – це класичне відкриття у сфері соціальної психології. Ідея полягає в тому, що ми створюємо своє загальне враження про людину, базуючись на якійсь одній її рисі. Наприклад, якщо людина нам зовнішньо подобається – то ми швидш за все зробимо висновок, що вона володіє хорошим інтелектом, дружелюбна і інтелігентна.

Читати далі →

Яким я маю бути під час кризи?

Яким я маю бути під час кризи?Про кризу вже всі все знають. Можу з впевненістю сказати, що якщо зараз увімкніти телевізор, – то принаймні 3 із 5 каналів будуть говорити і показувати кризу 🙂 Дивлячись на це все у мене виникло одне питання: А як мені бути під час кризи – що робити? Робити хоч щось чи взагалі нічого не робити, чи кардинально змінитися, а може виїхати нелегалом на Чукотку? :-)…

Читати далі →

Синергія Wal-Mart

Синергія Wal-MartУ контексті бізнесу поняття “команда” іноді розуміється невірно. Було б надто необачно називати командою звичайну групу співробітників і сподіватися на високу результативність їхньої діяльності. Коли в рамках організації діє справжня команда, ефективна і згуртована, цього не можна не помітити. А з іншого боку, відсутність такої без проблем розпізнає будь-який досвідчений лідер. Чому ж так важлива команда? Відповідь криється в синергії. Вашій увазі пропонується чітка схема, що використовують у Wal-Mart для досягнення так званого синергізму.

Читати далі →

Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)

Успішність - наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.

Читати далі →

Чи справді приваблива зовнішність впливає на прибуток?

Чи справді приваблива зовнішність впливає на прибуток?Чи справді привабливі люди заробляють більше, ніж їхні колеги, які не вирізняються особливою красою? Хотілося б вірити, що саме наполегливість та важка праця є визначальними факторами, які впливають на рівень прибутків. Втім, на жаль, останні дослідження переконливо доводять, що зовнішність все ж таки має дуже великий вплив на рівень прибутків, пишуть у Management Issues.

Читати далі →

Простота мотивації. Чому вона не працює?

Простота мотивації. Чому вона не працює?“Мотивація – це процес стимулювання працівників до здійснення ефективної діяльності, спрямованої на досягнення цілей підприємства. Мотивація необхідна для ефективного виконання прийнятих рішень і запланованих завдань”.

Таке визначення мотивації дає український варіант Вікіпедії.

Для мене виглядає занадто складно: Як стимулювати? Скільки це коштує? Як прив’язувати мотивацію до завдань і цілей? Як мотивувати самого себе? І чому ця мотивація не працює?

На всі питання не відповім, але на деякі спробую…

Читати далі →

Філософія управління Samsung

Філософія управління SamsungВсі вже давно змирилися з китайською товарною експансією світових ринків. Але чи довго традиційна формула “дешевизна + низька якість” китайських товарів буде сидіти у наших головах? Достатньо звернутись до не дуже далекої історії японських та корейських брендів. Ось вам яскравий приклад – бренд Samsung…

Читати далі →

Демінг і теніс

Чому, намагаючись досягнути результату, нам слід фокусуватися на процесах, а не на самому результаті?На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).

Читати далі →