Клієнт НЕ завжди правий!

Клієнт НЕ завжди правий!Одна жінка, яка завжди літала авіакомпанією Southwest була постійно розчарована кожним аспектом діяльності цієї компанії. Її навіть почали називати “товариш по переписці”, оскільки після кожного польоту вона писала скаргу. Їй не подобалося, що компанія не надає конкретних місць; їй не подобалась відсутність секції для першого класу; їй не подобалась відсутність харчування під час польоту; їй не подобалась процедура посадки; їй не подобались спортивні уніформи стюардес і невимушена атмосфера.

Читати далі →

Притча: Багатій і бідняк

Притча: Багатій і біднякЖив-був бідний ремісник. Попрацювавши в майстерні, він, траплялося, відвідував багатого синьйора, який жив неподалік. Ремісник стукав у двері, обережно входив та, стоячи у багатих покоях перед знатним паном, знімав капелюх і шанобливо кланявся.

Читати далі →

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес“Іноді компаніям, які працюють під потужним тиском зовнішніх обставин слід поводитися як верблюди, які потрапили на північний полюс” – переконаний головний гість Міжнародної Управлінської Конференції, організованої Києво-Моглянською Бізнес-Школою, всесвітньо відомий гуру менеджменту Іцхак Адізес. Історія про верблюдів надзвичайно сподобалася аудиторії українських управлінців. Можливо, вона буде цікавою і вам.

Читати далі →

Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

Читати далі →

Централизация и децентрализация бизнеса – за и против

Централизация и децентрализация бизнеса - за и противМентальность наших бизнесменов и менеджеров формировалась в основном в застойные советсткие времена или под влиянием тех времен. Последствия – стремление к “дивизионной” и жесткой структуре бизнеса. Кто от этого страдает, а кто выигрывает? Можно ли дать однозначную оценку централизации или децентрализации? Считаю, что истина находится как всегда посредине. Каждый выбирает свое – по деньгам, по целям и по…

Читати далі →

5 способів повернути “пристрасть” вашому бізнесу

5 способів повернути пристрасть вашому бізнесуПристрасть – один із найважливіших аспектів вашого бізнесу. Словник визначає її, як “потужну прихильність чи бажання до певної діяльності, об’єкту чи концепції”. А на думку авторки блогу Small Business Branding Віри Рапосо (Vera Raposo), саме пристрасть є запорукою успіху в бізнесі.

Читати далі →

А навіщо Вам резюме?

А навіщо Вам резюме?Сет Годін (Seth Godin) у своєму суперпопулярному блозі вирішив трохи поміркувати з приводу необхідності резюме для здобувачів перспективної роботи. Його досить спірне твердження звучить наступним чином: “Я вважаю, що якщо Ви видатна, надзвичайна або просто вражаюча людина, Вам, швидше за все, взагалі не потрібно резюме”.

Читати далі →

Притча: Влучна стрільба

Притча: Влучна стрільба– Ти слухаєш не для того, щоб довідатися щось нове, а для того, щоб знайти підтвердження своїм думкам. Ти сперечаєшся не для того, щоб знайти істину, а для того, щоб відстояти свої переконання, – сказав Майстер.

Читати далі →

Люди не пристосовані до праці у великих компаніях

Люди не пристосовані до праці у великих компаніяхЧи доводилося вам хоча б раз у природніх обставинах спостерігати за поведінкою диких звірів, яких до того бачили тільки в зоопарку? Ви будете вражені, наскільки суттєво вони відрізняються! Особливо – леви! Леви на волі виглядають у десять разів більш жвавими та енергійними, ніж у клітці. Так, наче це зовсім інші тварини, стверджує Пол Грем (Paul Graham) у своїй статті “У вас не повинно бути начальника” (You Weren’t Meant to Have a Boss).

Читати далі →