Вчимося бути цікавим клієнтом

Вчимося бути цікавим клієнтом99% матеріалів із маркетингу фокусується на прийомах та техніках продажу клієнтам. Майже ніхто не звертає уваги на те, що клієнти також можуть і навіть повинні “продавати” себе постачальникові, переконаний професор Гарвардського університету Джон Куелч (John Quelch), про що він і пише у статті, опублікованій у виданні Harvard Business School Working Knowledge.

Читати далі →

Народження імені: AVON

Народження імені: AVONФірма AVON, яка виробляє косметику, стала відома тільки завдяки тому, що її агент обходив один за одним всі житлові будинки, пропонуючи свій товар. Засновник фірми Девід X. Мак-Конелль свою робочу діяльність почав у 16 років саме таким “обхідником”, щоправда, продавав він книги.

Читати далі →

Скільки потрібно менеджерів на державній службі, щоб змінити країну?

Скільки потрібно менеджерів на державній службі, щоб змінити країну?Вже стало нормою бідкатися про те, що український державний апарат не справляється з виконанням навіть відносно простих завдань, і помітно відстає в ефективності порівняно з приватним сектором. За політичними перипетіями, боротьбою представників політичної еліти, на задній план відходить один важливий факт – у структурі державного аппарату, особливо на найвищих щаблях влади, повинні бути професійні менеджери.

Читати далі →

Пацієнти хочуть інформації!

Пацієнти хочуть інформаціїЩо повинна зробити пацієнтові лікарня, щоб він припинив лікування у ній і звернувся до іншого закладу? Звичайно, погано лікувати його хворобу. Але це далеко не все! Виявляється, пацієнтам конче необхідно від лікарні не тільки саме лікування, але й інформація про нього. Необхідно настільки, що вони готові змінити через це місце лікування.

Читати далі →

П’ять причин, через які люди змінюють роботу

П’ять причин, через які люди змінюють роботуПерелік причин, які змушують людей змінювати роботу з’явився на блозі Макса Крайнова, інвестора та віцепрезидента з розробки продуктів у Mobile Messenger. Цей документ був надісланий всім менеджерам компанії, у якій працює Макс.

Читати далі →

А нас не змусять крякати, як качок?

А нас не змусять крякати, як качок?Чи знаєте ви, що “Volvo – це машина для дідків”? Цю несподівану сторону відомого шведського бренду маркетологам компанії допоміг відкрити гіпнотизер. На звичайних фокус-групах споживачі справно повторювали мантру, вбиту в їхні бідні голови рекламними роликами: “Volvo – це безпека”. Однак з’ясувалося, що рекламні “довбання”, що здатні ефективно засмітити мозки покупців, набагато гірше проникають в їхню підсвідомість, пише журнал “Секрет фірми”.

Читати далі →

Пристрасть та покликання

Пристрасть та покликанняОстаннім часом ми частенько стаємо свідками розмов про пристрасть та робоче покликання. Втім, багато з нас часто плутають ці два поняття. Відповідь на запитання, яка ж різниця між покликанням та пристрастю на робочому місці та що між ними спільного, дають в журналі Management Issues.

Читати далі →

Підприємливість – шлях до нової охорони здоров’я в Україні

Підприємливість - шлях до нової охорони здоров'я в УкраїніУкраїнська охорона здоров’я – це сфера, де розмова про управлінські проблеми має особливу вагу. Менеджмент@Блог вирішує взяти участь у дискусіях про управління в цій специфічній галузі, до якої у різних ролях має відношення кожен з нас. Віднині на блозі розпочинається публікація дописів, пов’язаних із менеджментом в охороні здоров’я.

Читати далі →

Чим ви жертвуєте заради можливості отримувати зарплатню?

Чим ви жертвуєте заради можливості отримувати зарплатню?Більшість людей вважають, що процес взаємодії з роботодавцем завжди передбачає взаємну вигоду. Втім, Реджеш Сетті (Rajesh Setty), автор блогу “Поза кодом” (Beyound the Code), переконаний, що насправді людям часто доводиться багато чим жертвувати заради зарплатні.

Читати далі →

Народження імені: ADIDAS

Народження імені: ADIDASЄ така цікава книга “BRAND: Народження імені” французького автора Бернара Галі. Це своєрідна енциклопедія брендів, яка була видана ще у 1997-му році. У блозі я періодично буду знайомити наших читачів з уривками книги і брендами, історія походження яких не тільки цікава але й, можливо, не дуже відома.

Читати далі →