Люди часто захоплювалися тим, як легендарний керівник Коносуке Мацушита (Konosuke Matsushita) справлявся з питаннями управління персоналом. Часто вони запитували його: “У чому Ваш секрет?”. На що він незмінно відповідав: “В мене немає ніяких особливих секретів. Усе, що я можу – це пояснити основи мого ставлення до людей, що працюють на мене”. Пропоную вашій увазі фрагмент книги “Місія бізнесу”, де Мацушита пояснює свій “феномен” управління людьми.
Читати далі →Логотипи з прихованим змістом
Логотипи не завжди є тим, чим вони здаються на перший погляд. Деякі з таких логотипів можуть містити в собі багато інформації про бренд, і все, що вам потрібно зробити – це просто вдивитися в деталі, – пише автор блога про дизайн TheRoxor. Вашій увазі пропонується двадцять логотипів, у яких є таке “приховане послання”.
Читати далі →Сила первинних припущень
Вся наша діяльність, в тому числі і в бізнесі, базується на деяких первинних припущеннях. І вони можуть виявитися неадекватними. В такому разі ми приречені тратити подеколи цілі роки на рух у неправильному напрямку. Цю ситуацію може яскраво проілюструвати розмова, яка відбулася між двома офіцерами колись ворожих армій.
Читати далі →Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продукт
До думок інтернет-спільнот починають все частіше прислухатися світові бренди. І наступна подія яскраво ілюструє цю тенденцію. Coca-Cola задіяла користувачів соціальної мережі Facebook у створенні нового продукту лінійки Glaceau Vitaminwater. У результаті співробітництва відвідувачів сайту та найвідомішого бренда на світ з’явився напій Connect – народ сам вибирав, якого він буде смаку, що буде входити до його складу, і як буде виглядати пляшка.
Читати далі →Емоції, які лежать в основі вірусного маркетингу
Автори блога Doshdosh розповідають про ключ до ефективного вірусного маркетингу. Адже найкраща реклама це та, яка розповсюджується самостійно!
Читати далі →Народження імені: Levi’s
Баварець Оскар Леві Страусс емігрував у Нью-Йорк у 1847-му році. Золота лихоманка стрясала Каліфорнію. Страусс продавав золотошукачам брезентову тканину для наметів і непромокальних плащів. Щоб швидше витратити запас тканини, він вирішив пошити з неї цупкі штани для старателів. Але тканина була настільки грубою і товстою, що кишені до штанів довелася не пришивати, а прикріплювати металевими заклепками.
Читати далі →Три «стовпи» раціонального і стабільного бізнесу
Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.
Читати далі →Як нам облаштувати продажі
Протягом останнього року напрямок мого професійного розвитку дещо змінився. Якщо у першій половині року я провів досить багато відкритих тренінгів з управління продажами зі стандартизованою програмою, то уже з другої половини року я все більше фокусувався на клієнтських запитах щодо покращення системи продажів у конкретних компаніях. Як відомо, такі проекти завжди починаються з діагностики. Деякими спостереженнями, що їх вдалося накопичити з таких діагностик я і хочу поділитися.
Читати далі →Як Disney залучає повторних відвідувачів
У розважальному комплексі Walt Disney World 1% росту повторних відвідувачів означає мільйони доларів прибутку. Спосіб, яким Disney підносить клієнтам свої цінності – важлива складова його успіху. Стратегія Disney має на увазі задоволення “другорядних” гостей – тих, хто впливає на рішення про покупку, але не розглядається як ключовий клієнт.
Читати далі →Як ведення блога допомогло народитися та вижити бізнесу
“Я прийшов в реальний бізнес з Інтернету, – розповідає Федір Овчинников, власник та генеральний директор компанії “Сила розуму”, на сторінках онлайн-видання Forbes Russia, – у 2006-му році взяв кредит в банку, щоб відкрити книжковий магазин в Сиктивкарі. Ризики були велетенські. Грошей заледве вистачало на обладнання та книги. Щоб вижити – була потрібна божевільна ідея”.
Читати далі →