Вірусний маркетинг: Онлайн VS Оффлайн

Вірусний маркетинг: Онлайн VS ОффлайнЛюди, які у власних цілях досліджують товари в Інтернеті, вважаються надійним джерелом порад про продукти та сервіси, порівняно з тими людьми, які не проводять таких досліджень. Такі дані нового дослідження компанії BigResearch, в якому взяло участь 15 727 респондентів, опублікованого на сторінках блогу Church of the Customer.

Читати далі →

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творців

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творцівНа одному зі своїх виступів знаменитий американський інвестор Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) показував початківцям-стартаперам, як він бачить маркетинг. Він показав їм невеликий графік, на якому вертикальною лінією була унікальність продукту (вище = унікальніше), а горизонтальною – потреба людей у цьому продукті, передає BizTimes. Посміхнувшись, Гай сказав, що допоможе всім слухачам зекономити 100 тисяч доларів на курсі MBA, пояснивши, що таке хороший маркетинг.

Читати далі →

Блогоповноцінність лідерів Fortune 500

Блогоповноцінність лідерів Fortune 500Як ви думаєте, наскільки корпоративний блогінг розповсюджений серед великих корпорацій? Виявляється, гіганти галузей не дуже охоче підтримують ідею створення й ведення свого корпоративного блога. Наприклад, серед компаній списку Fortune 500 таких налічується ледве більше 11%.

Читати далі →

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?

Читати далі →

Хороший продукт – поганий бренд!

Хороший продукт – поганий бренд!У попередніх записах ми вже згадували про тематичний блог Лори Райс – однієї з найвідоміших світових спеціалістів у сфері брендінгу – The Origin of Brands Blog. Саме в ньому Лора ділиться своїми думками та відкриттями щодо провідних світових брендів, а часом доволі цікаві прогнози щодо майбутнього їх розвитку. Вона стверджує, що наявність хорошої ідеї і чудового продукту не гарантує того, що ви зможете створити бренд і досягнути успіху в бізнесі.

Читати далі →

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світі

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світіУявіть собі, що вам необхідно декількома словами відповісти іноземцеві, не знайомого з нашою країною, на питання: “Що таке Україна?” Мимоволі замислишся… Замислишся не тільки про те, як ємко передати все те, що ти сам відчуваєш і знаєш, але й у контексті простого бізнесового підходу – а чи існує в принципі бренд із гордою назвою “Україна”?

Читати далі →

А Ви роботоголік?

А Ви роботоголік?Для Браяна Курта (Brian Kurth) шести- чи навіть семиденний робочий тиждень – це норма! Та це й не дивно, адже Браян – це 41-річний власник бізнесу, який вважає за нормальне постійно недосипати. “Я рідко коли лягаю раніше півночі і майже завжди прокидаюсь о 5-тій ранку”, – признається Курт, власник Портлендської VocationVacations, компанія, яка надає людям змогу “протестувати” роботу їхньої мрії. “Проте, – додає він, – я ніколи не зміг би дотримуватись такого робочого графіку, якби всім серцем і душею не любив свій бізнес”, пише MSNBC.com.

Читати далі →

Притча: Рибалка і вогонь

Притча: Рибалка і вогоньОдного разу в ранці норвезький рибалка із двома синами відправився ловити рибу. Улов був дуже хороший, і до полудня троє чоловіків готові були повернутися додому. Але коли вони почали витягати сіть, раптово налетів буревій і сховав із виду берегову лінію.

Читати далі →

Фінальні результати 1 туру GMC-2008. Команди Management.com.ua святкують перемогу!

GMC-2008Нарешті стали відомі фінальні результати першого туру глобального змагання з менеджменту GMC-2008. Для команд інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua вони виявилися по-справжньому втішними: обидві команди зуміли пройти до наступного – другого – туру змагання. І якщо “Creative Management.com.ua” впевнено утримувала за собою лідерство на протязі всіх п’яти етапів, то нова команда “Management.com.ua R(L)eader” змусила вболівальників похвилюватися.

Читати далі →