Перше правило онлайн-маркетингу

Перше правило онлайн-маркетингуРазом з тим, що сьогодні все більше та більше бізнесів починають звертати увагу на Інтернет, у багатьох із них досі переважає хибний підхід до цієї сфери діяльності. Традиційні компанії звикли більше займатися прямою рекламою, ніж маркетингом (а особливо таким маркетингом, яким він повинен бути у мережі). Адже дійсно, набагато простіше прикрасити свій продукт, створити “гарну картинку” і розмістити в центрі міста. А що думають про це користувачі – власники бізнесу з великою ймовірністю навіть не дізнаються.

Читати далі →

Інгредієнти управлінських інновацій

Інгредиенти управлінських інноваційЗавдяки інноваційним принципам і процедурам управління компанія може одержати відчутні конкурентні переваги й змінити розподіл сил на ринку. Якщо ви хочете, щоб на творчій кухні вашої компанії постійно народжувалися нові управлінські ідеї, потрібно запастися необхідними інгредієнтами. Перелік таких інгредієнтів пропонує бізнес-гуру Гарі Хамел (Gary Hamel) у своїй статті “Why, What, and How of Management Innovation”.

Читати далі →

Сила «продуктивної ліні»

Сила продуктивної лініАмериканський фантаст Роберт Хайнлайн (Robert Heinlein) колись сказав: “Прогрес здійснюється не найбільш терплячими, наполегливими та працьовитими. Він здійснюється лінивими людьми, які намагаються відшукати простіших способів досягнути того чи іншого результату”. У Management Issues пропонується цікавий підхід до вирішення проблеми ефективності (успішного фінішування проектів) в компаніях із використанням концепції продуктивної ліні.

Читати далі →

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?Одного разу до Вчителя прийшла дівчина й запитала його:

– Учитель, я багато разів намагалася поступити у твою Школу, але щораз одержувала відмову по тій або іншій причині. Я починаю думати, що ти спеціально не набираєш у Школу жінок.

Читати далі →

Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

Читати далі →

Сет Годін: Чому-імператив

Сет Годін: Чому-імперативДавненько ми не розміщували мудрі замітки від неперевершеного Сета Годіна (Seth Godin). І дарма. Спробую виправити цю прогалину. Сет розповідає про так званий «чому-фактор», важливість якого важко переоцінити у наш мінливий час.

Читати далі →

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважає

Заслужити повагу може тільки той, хто сам поважаєЩе одне видатне відео Тома Пітерса (Tom Peters), із серії моїх улюблених. Іноді вистачає однієї хвилини щоб повністю переосмислити для себе цілу сферу діяльності. Саме це робить Том із упередженнями, які стосуються створення довіри та поваги між людьми. Можливо, ви думали, що повагу отримує той, хто володіє владою і твердою рукою керує підлеглими? Тоді вам також буде дуже цікаво подивитися це хвилинне відео!

Читати далі →

Народження імені: Lego

Народження імені: LegoНазва марки Lego, що була придумана Олє Кірком Християнсеном, – результат злиття двох данських слів «leg godt» («хороша гра»). Народилася гра у 1953-му році. Крім того, «lego» на латині означає «я збираю», отже, зміст назви якнайкраще підходить до маленьких деталей, що з’єднують між собою, і з яких їхній винахідник побудував власну імперію.

Читати далі →

Соціальні медіа – внутрішнє застосування у бізнесі

Соціальні медіа - внутрішнє застосування у бізнесіКоли йдеться про використання соціальних медіа у бізнесі, ми зазвичай думаємо про налагодження відносин між компанією та її зовнішнім середовищем – споживачами, партнерами, зацікавленими сторонами. Але сучасні мережеві інструменти можуть бути застосовані і в межах організації – як майданчик для обміну ідеями і засіб вдосконалення внутрішніх комунікацій, а також діагностики.

Читати далі →

Люди VS Наймані працівники

Як підвищити мотивацію співробітниківМотивація співробітників – це той виклик, який неминуче постає перед компаніями в часи кризи. Меліса Данн (Melissa Dunn) на сторінках журналу Australian Anthill переконана, що й тут на допомогу може прийти звичайне вміння залишатися людьми у будь-якій ситуації. Вона розповідає про шість аспектів, які допомагають працівникам відчути, що керівництву не “начхати” на них, а навпаки – їхня діяльність у компанії цінується і до них ставляться з повагою. Адже, зрештою, як люди почуватимуться, так вони й поводитимуться.

Читати далі →