Нові способи залучення найкращих співробітників

Нові способи залучення найкращих співробітниківСучасний кадровий ринок все більше залежить від потреб працівників і все менше – від бажань роботодавців. Тому останнім доводиться розвивати у собі навички залучення найкращих талантів, стверджує авторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk). На щастя існує кілька перевірених практик, які полегшать життя роботодавця і дадуть йому змогу залучити до компанії найталановитіші кадри.

Читати далі →

12 причин не довіряти Google

12 причин не довіряти GoogleМайже кожен користувач Інтернету, який використовує сервіси Google, вважає себе лояльним споживачем продуктів цієї компанії. Але чи так це насправді. Автор блогу Collective Thougths Тадеуш Шевчик (Tadeusz Szewczyk) наводить 12 причин не довіряти Google.

Читати далі →

Презентація третього всеукраїнського змагання з менеджменту Global Management Challenge 2008

GMC-2007Постійні відвідувачі Менеджмент@БЛОГу, безперечно, пам’ятають всі перипетії минулорічного змагання GMC-2007, в якому брала участь і команда від інтернет-порталу для управлінців “Creative Management.com.ua”. З того часу минув майже рік, і організатори конкурсу знову дають змогу молодим та досвідченим менеджерам спробувати свої сили у змаганні для лідерів GMC-2008. А вчора, тобто 28-го лютого, відбулася презентація програми, в рамках якої пройшов унікальний HR-самміт, який зібрав провідних керівників та HR-директорів України і Росії.

Читати далі →

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товарПокупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.

Читати далі →

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтом

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтомБільшість бізнес-консультантів хотіли б, щоб клієнти ставились до них із довірою та були вдячні за можливість працювати разом. Але у добі є тільки двадцять чотири години, третину з яких ми витрачаємо на сон, а те, що залишається, змушені розділяти між безліччю інших потреб, як особистого так і бізнес-характеру. Що ж можна зробити аби заслужити довіру та зміцнити стосунки із клієнтом, якщо у вашому розпорядженні дуже обмежена кількість часу? Відповідь на це запитання дає автор професійного блогу Passion, People and Principles Девід Мейстер (David Maister).

Читати далі →

Притча: Ціль освіти

Ціль освітиМайстер довго й жваво говорив із групою вчителів, адже він сам був колись учителем. Проблема вчителів полягає в тім, що вони постійно забувають, що головна задача освіти – не в нагромадженні знань, а в пізнанні самого життя.

Читати далі →

Сила “клієнтоцентричності”

Сила клієнтоцентричностіЯке чудове слово – “клієнтоцентричність”! Воно означає прагнення компанії зосередити всю свою діяльність навколо інтересів, потреб та цілей найважливішої для неї людини – клієнта. Але попри той факт, що 56% компаній вважають самих себе клієнтоцентричними, лише 12% споживачів погоджуються із цією оцінкою, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →

Yahoo! підготував для Microsoft “пігулку з отрутою”

Yahoo! підготував для Microsoft пігулку з отрутоюВсім, хто переймається ситуацією у світовому інтернет-бізнесі та із завмиранням серця слідкує за перипетіями можливого придбання Yahoo! корпорацією Microsoft, думаю, буде цікава наступна інформація для роздумів. Yahoo! почала першу спробу серйозного захисту своїх інтересів у боротьбі з Microsoft. Компанія зареєструвала у відповідному відомстві США рішення керівництва, що вступають у силу у випадку покупки компанії, пише “Блог без заголовка”.

Читати далі →

Що вам більше притаманне, планування чи дії?

Що вам більше притаманне, планування чи дії?Запитайте будь-яку людину бізнесу про її плани на прийдешній рік, і ви майже напевне почуєте: „Я планую підвищити рівень свого бізнесу”. Але що насправді означають ці слова? Які критерії будуть використовуватися при оцінці досягнення цілі? Чи не варто спершу визначитися, що означає саме поняття „підвищення рівня”? На ці та інші запитання намагається дати відповідь автор блогу Business Branding Ед Роуч (Ed Roach).

Читати далі →