Притча: Дорога до храму

Притча: Дорога до храмуЯкось мандрівник ішов по долині і побачив людину, яка, обливаючись потом, тягла у гору важкий камінь.

– Що ти робиш? – запитав мандрівник.

– Хазяїн наказав носити наверх каміння, от я й ношу, – сердито відповіла людина.

Читати далі →

Як змінилася мотивація співробітників у XXI столітті

Як змінилася мотивація співробітників у XXI століттіПредставники бізнесу звикли говорити, що вони працюють у надзвичайно мінливому середовищі, і для того, щоб досягнути успіху їм потрібно бути надзвичайно гнучкими. Іноді в мене складаєтсья враження, що окремі особистості “ловлять кайф” від обсмоктування того, у наскільки складному середовищі їм доводиться працювати і наскільки “гнучкими” бути. Але, якщо звернути увагу на реальний стан справ у такій сфері, як, скажімо, мотивація, то у більшості випадків ми бачимо, що ні про яку “гнучкість” чи “здатність пристосовуватися” не може бути навіть мови.

Читати далі →

Принципи створення видатної компанії

Принципи створення видатної компаніїКомпанію Infosys, світового лідера у сфері ІТ-аутсорсингу, називають не інакше як індійське економічне чудо. Нараяна Мурті (Narayana Murthy), засновник і беззмінний глава корпорації до 2006 року, починав бізнес із 250-ти доларів, позичених у дружини. Зараз капіталізація Infosys становить більше 30-ти мільярдів доларів. Вашій увазі пропонується п’ять принципів створення видатної компанії від Нараяна Мурті.

Читати далі →

Менеджмент у стилі Google – дитинство скінчилося?

Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?Всі менеджери, які почуваються у своїх компаніях так, ніби вони сидять в окопах під час затяжної позиційної війни, дуже заздрять Google, і справа тут не лише у захмарних зарплатах. Головна причина – в тому, наскільки інноваційною є ціла атмосфера Google. Але чи насправді підходу Google достатньо, щоб довести блискучі ідеї до цілісної реалізації?

Читати далі →

Забудьте про «баланс» – творіть «життєвий стиль»

Забудьте про баланс – творіть життєвий стиль Для більшості компаній баланс між роботою та особистим життям – це явище негативне, оскільки цей концепт передбачає, що людина повинна цілковито і повністю забути про роботу, коли виходить за межі офісу ввечері. Тому сучасні компанії більше зосереджуються не на підтримці “балансу”, а на створенні “життєвого стилю”. Адже зрештою – робота не віддільна від особистого життя. А колеги, які працюють в одній компанії, цілком можуть бути друзями і за межами офісу.

Читати далі →

Лідерство – це священна віра

Лідерство - це священна віра В одному зі своїх останніх виступів, Том Пітерс (Tom Peters) описує лідерство як священну (до)віру (sacred trust), про що також згадується у блозі TomPeters.com. Він переконаний, що рішення керувати людьми – це рішення бути відповідальним за їхнє зростання та розвиток. А тому керівників багатотисячних компаній чи відділів, які погоджуються змінити свою посаду за додаткових $50 чи $100 тисяч на рік, не можна охарактеризувати інакше, ніж покидьками. У кращому разі – вони махінатори. Але аж ніяк не лідери.

Читати далі →

Притча: Найкращий вибір

Притча: Найкращий вибірАдріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), віце-президент «Mercer Management Consulting, Inc.», автор світових бестселерів про стратегічне управління, у своїй книзі “Міграція капіталу” (“Нові методи стратегічного мислення”) розповів притчу, яка, на його думку, може передати суть усіх досліджень про міграцію капіталу, ділові моделі і, власне, про успіх у грі під назвою “бізнес”.

Читати далі →

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →

Народження імені: Estée Lauder

Народження імені: Estée Lauder«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.

Читати далі →