Найвдаліші першоквітневі жарти компаній

Найвдаліші першоквітневі жарти компанійЯк відомо, 1 квітня багато інформаційних видань намагаються розіграти своїх постійних читачів. Основний акцент робиться на такий рівень правдоподібності, щоб читач першою справою не став шукати дату повідомлення. Наша спроба розиграшу представлена в блозі заміткою “Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!” У цьому пості пропоную вашій увазі невелику добірку найбільш удалих жартів різних відомих компаній.

Читати далі →

Як змусити клієнтів повертатися

Як змусити клієнтів повертатисяЩоб вирватися вперед у перегонах із конкурентами, замало задовольняти своїх клієнтів – потрібно перевершувати їхні очікування. Підтримувати бізнес із клієнтами, які вважають вашу компанію посередньою – надзвичайно складно, переконаний автор блогу Customer Evangelism. У вашого клієнта – великий вибір! Якщо ви не здатні запропонувати йому найкращий рівень сервісу, він знайде такий сервіс у іншому місці.

Читати далі →

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!Збільшення кількості пошукового трафіку на Інтернет-портал для управлінців Management.com.ua, вочевидь, пов’язане із приїздом до України американського президента Джорджа Буша, призвело до підвищеного потоку резюме американських управлінців на адресу редакції порталу. Вочевидь, провідні американські менеджери не зовсім правильно розуміють суть нашого сайту, вважаючи його своєрідними „дверима” до посад в українських компаніях.

Читати далі →

Притча: Марна порада

Притча: Марна порада
Якось одна людина сказала Насреддіну:

– Я дуже бідний. Так жити просто неможливо. Як ти думаєш, чи не покінчити мені із собою? У мене шестеро дітей і дружина, ще є моя овдовіла сестра, старі батько й мати. Вижити стає все важче й важче. Чи можеш ти що-небудь порадити?

Читати далі →

Маркетинг у сфері соціальних медіа

Маркетинг у сфері соціальних медіаЧати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine.

Читати далі →

“Убивці” Google з національним колоритом

Убивці Google з національним колоритомУспіхи Google на ниві глобального пошуку, як виявилося, не дають спокою урядам багатьох країн. Деякі держави вже стурбовані створенням національних пошуковиків. Наприклад, уряд Франції виділить 99 мільйонів євро на розробку європейської пошукової системи Quaero, яка покликана потіснити американську корпорацію на ринку інтернет-пошуку.

Читати далі →

Ментальні пастки для лідера

Ментальні пастки для лідераПро ефективні стилі лідерства було сказано і написано так багато, що мені не хочеться зайвий раз їх повторювати. Проте, ця стаття буде в чомусь дотичною до лідерства – у ній йтиметься про деякі ментальні пастки, якими поділилася одна з доповідачів Першого українського форуму маркетинг-директорів Тетяна Громова, тренер-консультант у сфері управлінських навичок. Такі пастки здатні знизити ефективність навіть найкращого топ-менеджера, а іноді – повністю звести на нуль всі його зусилля. Можливо, хтось із вас також стикався із подібними вадами характеру. Спробуймо розглянути їх більш детально, а можливо – навіть навчитися уникати.

Читати далі →

Google Trends: аналізуй це

При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.

Читати далі →

Як подолати низьку ефективність співробітників

Як подолати низьку ефективність співробітниківКожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.

Читати далі →