Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →

Народження імені: Estée Lauder

Народження імені: Estée Lauder«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.

Читати далі →

Новий погляд на безпеку

Новий погляд на безпеку Компанії постійно говорять про нові ідеї та інновації – як один з аспектів, необхідних для виживання бізнесу у сучасних умовах. Сьогодні мені хотілося б поділитися з вами однією такою ідеєю, на яку випадково натрапив у блозі Леоніда Каганова. І стосується вона безпеки у літаках. Адже принцип, який діє у цьому бізнесі сьогодні, абсолютно не враховує честь та гідність клієнтів (яким іноді доводиться роздягатися до нижньої білизни, аби довести обслуговуючому персоналу, що вони не намагаються пронести на борт заборонені предмети), і при цьому має дуже сумнівну ефективність.

Читати далі →

Інвестування в Україну або Випробування горілкою

Інвестування в Україну або Випробування горілкоюЩоб ти все життя інвестував в Україну! Мабуть, саме таке прокляття має ходити серед іноземних бізнесменів, котрі на своїй шкурі відчули всі “принади” доморослого інвестування. А ось глава Telenor Group в Україні Тронд Мое (Trond Moe) висловив свою парадоксальну, на перший погляд, і дуже дотепну аналогію: інвестувати в Україну – однаково що пити горілку вперше.

Читати далі →

Найдієвіша кар’єрна порада

Найдієвіша кар'єрна порадаНайпростішою, і водночас – найдієвшою кар’єрною порадою ділиться в журналі CEO Refresher Майкл Волькенспренг (Michael Wolkensperg), керівник та експерт з розвитку лідерства, з 32-річним досвідом у консалтингу. Порада звучить так: “турбуйтесь про те, про що турбується ваш керівник”.

Читати далі →

Телефонний шопінг

Телефонний шопінгКоли в одному з 165-ти магазинів Guitar Center, великої американської роздрібної мережі музичних інструментів, дзвонить телефон, продавці повинні підняти трубку до четвертого дзвінка, особливо якщо їхній менеджер відлучився на одну з мотиваційних програм. А все тому, що в компанії прийнято ритуал під назвою «телефонний шопінг».

Читати далі →

Кінець брендінгу?

Кінець брендінгу?У гонитві за ідеальним дизайном для бізнесу, найкращим візуальним відображенням бренду компанії ми нерідко забуваємо про те, що лежить в основі будь-яких візуальних рішень і складає саму суть бренду та його характер. Джулі Куккі (Julie Cucchi) у виданні The CEO Refresher застерігає від прямолінійного ототожнення бренду і лого.

Читати далі →

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.

Читати далі →

Кілька способів заробити на медичних сервісах

Кілька способів заробити на медичних сервісахНікому не хочеться хворіти. Особливо зараз, коли до традиційної епідемії додається ще й інформаційна істерія. Звичайно ж, це доставляє масу неприємностей і турбот. У першу чергу важко знайти кваліфікованого лікаря, а ще складніше потрапити до нього на прийом. Але винахідники світу цього не сплять. Вони зрозуміли, що надавати медичні послуги сьогодні можна за допомогою web 2.0, причому так, щоб це приносило клієнтові задоволення.

Читати далі →

Клієнт завжди правий… якщо це правильний клієнт

Клієнт завжди правий якщо це правильний клієнт“Не розмовляйте під час трансляції фільму, або ми спустимо вас по сходах головою вниз”. Саме такий напис прикрашає вхід до кінотеатру Alamo Drafthouse у Остіні, Техас. Одного разу, під час трансляції кінострічки, на яку за дивним збігом обставин прийшов сам засновник кінотеатру Тім Ліга (Tim League), трапилася дивна історія.

Читати далі →