Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор

Губна помада або краватка: виберіть свій індикаторЯкось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.

Читати далі →

Хороший бос – поганий бос: У кого краще вчитися?

Хороший бос – поганий бос: У кого краще вчитися?Ніхто не любить поганих керівників. І це зовсім не дивно. Проте, не виключено, що користь від них все ж набагато більша, ніж прийнято вважати. Боб Саттон (Bob Sutton), автор однойменного блога ділиться деякими своїми спостереженнями стосовно цього питання.

Читати далі →

Притча: Професор для школи

Притча: Професор для школи
Одного разу Вчитель разом із декількома учнями відвідав лекцію, що його цікавила, у місцевому університеті. По закінченні лекції учні запитали Вчителя:

– Що Ви скажете про цього професора, Учитель? Чи сподобалося Вам те, як він володіє матеріалом й як пояснює його?

Читати далі →

Десять заповідей інноваційності

Десять заповідей інноваційностіВ одному зі своїх нещодавніх виступів відомий американський інвестор і блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) розглядав питання про «Мистецтво інновацій» і сформулював своєрідний маніфест з десяти пунктів про те, як створюється щось дійсно цінне для споживачів. Деякі з цих порад стосуються відомих речей, але деякі – досить несподівані.

Читати далі →

Проблема вибору: Що робити, коли хочеться все і відразу?

Problem of choiseЗапитайте у дитини, що вона хоче, морозиво чи шоколадку. І як правило отримаєте цілком логічну відповідь – і те, й інше! І хоча дорослі люди навчаються з часом приховувати свої бажання – все ж таки мислять вони подібними категоріями. Вони не хочуть стикатися з недоліками своїх виборів. Вони хочуть дешевше і найкраще: машини, які не забруднюють середовище; більше кредитів і менше відсотків; більше прибутку і менше ризику; більше вільного часу і більше грошей.

Читати далі →

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамід

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамідЧи доводилося вам мати справу із шахраями? Риторичне питання… Певнен, що кожний із нас (і не одноразово) зустрічався з різного роду обманом, при якому частина (сподіваюся – не найбільша) ваших чесно зароблених грошей містичним чином перекочовувала в кишені новоявлених Остапів Бендерів. Зараз, напевно, один із найбільш сприятливих моментів для створення шахрайських бізнес-структур. Всі вони, як правило, мають явні ознаки фінансових пірамід.

Читати далі →

Брендінг – марна трата вашого часу?

Брендінг - марна трата вашого часу?Ліла Косгрув (Leela Cosgrove), управляючий директор Business Writers Anonymous, на сторінках журналу Anthill розповідає, чому брендінг, на її думку – це марна трата часу та зусиль компанії. “Я багато років працювала у високоприбутковому бізнесі, перш ніж задумалася про хоча б якийсь брендінг. Добре, якщо у компанії є бренд – але це зовсім не обов’язковий елемент. І якщо хтось намагається переконати вас у протилежному – значить він хоче “продати вам лого”, – пояснює Ліла.

Читати далі →

Народження імені: Kodak

Народження імені: KodakДжордж Істмен одним із перших усвідомив, яке майбутнє у фотографії. У 1887-му році він створив свій перший фотоапарат. Цей апарат знімав ще на фотопластини, але він уже був переносним і тим, що сам фокусується. Він дозволяв робити 100 знімків круглої форми діаметром 63 мм. Як тільки місця для кадрів на пластині не залишалося, весь фотоапарат відсилали назад на завод, де робітники виймали пластину, друкували знімки, вставляли у фотоапарат нову пластину й усе разом відправляли замовникові.

Читати далі →

Багатозадачність – міф, який шкодить ефективності

Багатозадачність - міф, який шкодить ефективностіА ви користуєтесь списками планів на день? Чи використовуєте ви “to do” листи, чи вже давно відмовились від них, як від застарілої практики? Останні дослідження показують, що, можливо, настав час дати новий шанс покроковому підходу до виконання роботи, стверджують автори Management-Issues.

Читати далі →

Притча: Перевірено на практиці

Притча: Перевірено на практиціЯкось Мулла Насреддін прочитав в одній книзі, що якщо в людини вузький лоб, а довжина бороди більше двох кулаків, то ця людина – дурень. Він подивився в дзеркало й побачив, що лоб у нього дійсно маленький. Потім взяв у кулак бороду й виявив, що вона значно довша, ніж треба.

Читати далі →