Блогоповноцінність лідерів Fortune 500

Блогоповноцінність лідерів Fortune 500Як ви думаєте, наскільки корпоративний блогінг розповсюджений серед великих корпорацій? Виявляється, гіганти галузей не дуже охоче підтримують ідею створення й ведення свого корпоративного блога. Наприклад, серед компаній списку Fortune 500 таких налічується ледве більше 11%.

Читати далі →

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?

Читати далі →

Хороший продукт – поганий бренд!

Хороший продукт – поганий бренд!У попередніх записах ми вже згадували про тематичний блог Лори Райс – однієї з найвідоміших світових спеціалістів у сфері брендінгу – The Origin of Brands Blog. Саме в ньому Лора ділиться своїми думками та відкриттями щодо провідних світових брендів, а часом доволі цікаві прогнози щодо майбутнього їх розвитку. Вона стверджує, що наявність хорошої ідеї і чудового продукту не гарантує того, що ви зможете створити бренд і досягнути успіху в бізнесі.

Читати далі →

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світі

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світіУявіть собі, що вам необхідно декількома словами відповісти іноземцеві, не знайомого з нашою країною, на питання: “Що таке Україна?” Мимоволі замислишся… Замислишся не тільки про те, як ємко передати все те, що ти сам відчуваєш і знаєш, але й у контексті простого бізнесового підходу – а чи існує в принципі бренд із гордою назвою “Україна”?

Читати далі →

А Ви роботоголік?

А Ви роботоголік?Для Браяна Курта (Brian Kurth) шести- чи навіть семиденний робочий тиждень – це норма! Та це й не дивно, адже Браян – це 41-річний власник бізнесу, який вважає за нормальне постійно недосипати. “Я рідко коли лягаю раніше півночі і майже завжди прокидаюсь о 5-тій ранку”, – признається Курт, власник Портлендської VocationVacations, компанія, яка надає людям змогу “протестувати” роботу їхньої мрії. “Проте, – додає він, – я ніколи не зміг би дотримуватись такого робочого графіку, якби всім серцем і душею не любив свій бізнес”, пише MSNBC.com.

Читати далі →

Фінальні результати 1 туру GMC-2008. Команди Management.com.ua святкують перемогу!

GMC-2008Нарешті стали відомі фінальні результати першого туру глобального змагання з менеджменту GMC-2008. Для команд інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua вони виявилися по-справжньому втішними: обидві команди зуміли пройти до наступного – другого – туру змагання. І якщо “Creative Management.com.ua” впевнено утримувала за собою лідерство на протязі всіх п’яти етапів, то нова команда “Management.com.ua R(L)eader” змусила вболівальників похвилюватися.

Читати далі →

Рух – основна умова розвитку кар’єри

Рух – основна умова розвитку кар'єриСтворення успішної кар’єри в обов’язковому порядку передбачає наполегливий і цілеспрямований прогрес. Однією з визначальних ознак успішних людей є те, що вони ніколи не припиняють рухатись, стверджують експерти Management Issues.

Читати далі →

Соціальні мережі: від вибухового розвитку до кризи

Соціальні мережі: від вибухового розвитку до кризиПро соціальні мережі зараз не пише тільки ледачий. І це не дивно. Надзвичайний ріст їхньої кількості та безліч інформації про них, буває, складно навіть переварити. Що ж, я, не дуже ледачий, теж трохи приєднаюся до даної тенденції, пропонуючи вашій увазі найбільш «смачні», з мого погляду, моменти.

Читати далі →

Результати четвертого етапу 1-го туру GMC-2008

GMC-2008Нещодавно нам стали відомі результати четвертого етапу першого туру Global Management Challenge 2008, якими поспішаємо поділитися із читачами Менеджмент@БЛОГа. Цього разу результати виявилися втішними для команд інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua, адже обидвом учасникам вдалося потрапити на прохідні місця своїх груп (команда “Management.com.ua R(L)eaders” таки зуміла вийти на другу сходинку). Таким чином, напередодні останнього етапу вони опинилися у доволі вигідному становищі. А для того, щоб пройти до наступного кола змагання, їм залишилося тільки втримати свою позицію.

Читати далі →