Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

Читати далі →

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь...Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.

Читати далі →

Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

Читати далі →

Чотири види спільнот

Чотири види спільнотВи розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання.

Читати далі →

Як зробити з блогу бізнес

Як зробити з блогу бізнесЗавдяки старанню авторів та появі безлічі нових інструментів монетизації, ведення популярних блогів може перетворитися на доволі прибутковий бізнес. Тож настав час зруйнувати розповсюджений міф, що в Інтернеті можуть заробляти лише ті рідкісні блогери, які зуміли залучити на свій ресурс величезну кількість відвідувачів. Сьогодні прибутки блогерові приносить радше не розмір аудиторії (який часто штучно „роздувається” не зовсім чесними і прозорими методами), а її якість.

Читати далі →

Який CEO – така і компанія

Який CEO - така і компаніяРезультати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Закони людської тупості

Закони людської тупостіВважаєте що тупість – це проблема її носіїв?.. Виявляється, що це не зовсім так. Феномен тупості може принести куди більше шкоди, ніж ми звикли вірити. Принаймні, так вважали грецькі філософи. А видатний фізик Альберт Ейнштейн колись говорив: „Існує тільки дві вічні речі – всесвіт і людська тупість. При чому вічність всесвіту можна поставити під сумнів”.

Читати далі →

Притча: Чужі ідеї

Притча: Чужі ідеїУ філософа була одна пара взуття. Одного разу він попросив шевця терміново його полагодити.

– Але майстерня вже закривається, – відповів той, – тому я не зможу полагодити взуття у вашій присутності. Чому б Вам не зайти за ним завтра?

Читати далі →

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!

Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.

Читати далі →