Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?

Соціальні медіа як важіль бізнесу - як робити це правильно?Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.

Читати далі →

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» – наступна ціль

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» - наступна цільГалина Смолякова, президент компанії BusinessForward, ділиться з читачами цікавою історією: коли їй було 18 років, вона дуже сильно хотіла об’їхати світ, щоб заробити грошей. А коли в 33 роки вона побувала всюди, де хотіла, заробивши при цьому величезну кількість грошей – у неї почалася депресія. Так трапляється завжди, коли людина досягає поставленої цілі, а нової мети не з’являється. Так само і в бізнесі завжди повинна бути мета! Бо що таке розвиток, як не спроба, досягнувши поставленої цілі, стати на сходинку вище.

Читати далі →

Споживання речей і «заковтування» ідей

Споживання речей і «заковтування» ідейУ Сакраменто той, хто заощадив більше електроенергії в порівнянні із сусідами, одержує рахунок за комунальні послуги з усміхненою пичкою (або із двома, якщо витратив набагато менше інших). Цей прийом дозволив скоротити споживання енергії, і тепер його перейняли в Чикаго, Сіетлі та ще у восьми інших містах США. Люди стали витрачати менше енергії заради самоповаги: “пичка” підтверджує, що вони піклуються про навколишнє середовище більше, ніж сусіди.

Читати далі →

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнта

Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнтаЦікава стаття була нещодавно опублікована у блозі Михайла Графського – бізнес-тренера та спеціаліста з продажу. Виявляється, багато продавців звикли думати про свій товар, проектуючи власні критерії вибору на всіх своїх клієнтів.

Читати далі →

Казки нового часу

Казки нового часуНедавно у нашому блозі було розміщено добірку, де розповідається про компанії, які придумують історії й легенди про свої товари та послуги. Однак багато компаній, замість того щоб самим розповідати клієнтам казки, допомагають їм придумувати власні історії й доносити їх до інших споживачів. Як результат – стрімке зростання популярності й продажів.

Читати далі →

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Читати далі →

Принцип «антибренда» від Марка Ньюсона

Принцип «антибренда» від Марка НьюсонаКоли австралійський підприємець Марк Ньюсон уперше презентував власні моделі предметів інтер’єру в Європі, імениті французькі та італійські колеги його висміювали. Слід зазначити, європейські конкуренти глузували з Марка Ньюсона небезпідставно.

Читати далі →

«Київстар» та «Білайн» тепер одне і те ж?

Київстар та Білайн тепер одне і те ж?Вчорашній день виявився багатим на події у світі українських телекомунікацій. Норвезький концерн Telenor і російська “Альфа-груп” після багаторічного конфлікту домовилися про злиття активів. Для більшості пересічних користувачів назви цих компаній нічого не говорять. Проте, якщо вдатися до аналізу їх активів, то для України це об’єднання по суті означає злиття двох потужних телекомунікаційних брендів: “Київстар” (чиїм основним акціонером є Telenor) та “Білайн” (який належить до телекомунікаційних активів Альфа-груп).

Читати далі →

Притча: Найкращий бізнес

Притча: Найкращий бізнес
Одного разу учень запитав Учителя:

– Учитель, який бізнес найкращий?

– Для чого? – запитав Учитель. – Для того, щоб ним займатися? Для того, щоб піти працювати в компанію, що ним займається? Чи для того, щоб просто вкласти в нього гроші?

Читати далі →

7 принципів ефективної реструктуризації

7 принципів ефективної реструктуризаціїІснує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.

Читати далі →