Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?

Якщо Ви такі розумні, чому ж такі бідні?Хоча зв’язок між розумом та здатністю отримувати вищі прибутки видається абсолютно логічним, все ж виявляється, що надміру розвинуті розумові здібності радше шкодять, ніж сприяють накопиченню багатства. Саме до такого висновку приводить нас нове дослідження, опубліковане журналом Intelligence, пише USA Today.

Читати далі →

Вуду як новий інструмент управління

Вуду як новий інструмент управлінняНарешті дочекалися! Офісне життя отримало новий інструмент управління – Оffice Voodoo Kit. Тепер кожен бажаючий може легко відсунути термін дед-лайну, домогтися персонального службового автомобіля чи перевести набридливого колегу на іншу роботу. Отже, ласкаво просимо у захоплюючий світ офісного вуду.

Читати далі →

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?

Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?Кожного дня у головах сотень і тисяч людей народжуються чудові бізнес-ідеї, які теоретично могли б приносити багатомільйонні прибутки. Але ці ідеї так ніколи і не втілюються у життя, оскільки люди не знають з чого почати, читаємо у блозі про стартапи The StartUp Blog at PartnerUp.

Читати далі →

Перли від псевдо-Стіва Джобса

Перли від псевдо-Стіва ДжобсаЯкщо ви не здатні глузувати з генія, чи можете ви його по-справжньому оцінити? Карлін Хон (Carleen Hawn) на сайті FoundRead представила широкій публіці “10 заповідей псевдо-Стіва Джобса” – перли з пародії “Варіанти: таємне життя Стіва Джобса” (Options: The Secret Life of Steve Jobs), що стосуються менеджменту. Читайте й плачте. Можливо, одного разу ви також побачите себе на обкладинці якого-небудь бізнесу-журналу (на зразок Fast Company) під заголовком “Кретин”, і тоді ви будете точно знати, що ви на самій вершині.

Читати далі →

Ще раз про різницю між поколіннями…

Ще раз про різницю між поколіннями...Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.

Читати далі →

Робота для фанатиків

Робота для фанатиківЦільова аудиторія… Скільки в цих словах для кожного HR-менеджера компанії… Саме вміння налаштуватися на неї може допомогти менеджерам з персоналу позбавитися від натовпу вчорашніх (або навіть сьогоднішніх) студентів, які прийшли спробувати себе на посаді „генерального директора великої компанії”. Тільки правильне позиціонування здатне переконати талановитого спеціаліста, що, можливо, йому не варто йти у менеджери, а краще продовжити професійний розвиток і зрештою стати висококласним експертом. Тільки чіткий фокус на цільову аудиторію може надати рекрутерові змогу обирати найкращого із кращих, а не задовольнятися „найменшим злом”…

Читати далі →

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”…

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”...Більшість компаній ставиться до своїх стосунків із клієнтами як до опозиції „я” та „вони”. Проте у своєму блозі Бад Біланіч (Bud Bilanich) пояснює, чому створити потужні і надійні стосунки з клієнтами можливо тільки при застосуванні концепції „Ми”. А також чим ці дві концепції відрізняються між собою.

Читати далі →

Десять основних принципів роботи Google

Десять основних принципів роботи GoogleДо корпорації Google уже тривалий час прикута пильна увага бізнесменів усього світу. Інноваційні підходи, що сповідуються компанією, не можуть залишити байдужим, а досягнутий успіх змушує “кусати лікті” конкурентам. Пропоную вашій увазі десять основних принципів роботи Google, що нещодавно були опубліковані у журналі “Компаньон”. Вони можуть бути прикладом для діяльності компаній на різних ринках.

Читати далі →

Коли звільнятися?..

Коли звільнятися?..Один із найвидатніших управлінців XX-го століття Джек Уелч колись говорив: „Ви не керівник, якщо за свою кар’єру нікого не звільняли”. Але мабуть, те саме можна сказати і про співробітників компанії: „Ви не професійний працівник, якщо ніколи у своєму житті не звільнялися”! А на думку Пенелопи Транк (Penelope Trunk), авторки блогу Brazen Careerist, вміння визначити найбільш влучний для звільнення момент часто недооцінюється співробітниками компаній…

Читати далі →