Топ-100 продажів доменів 2007-го року

Топ-100 продажів доменів 2007-го рокуЯк виявилося, доменна індустрія у 2007-му році не пасла задніх. Торік за великими угодами переміг аукціон Moniker, оскільки три найдорожчих доменів 2007-го року продали саме через нього. Перше місце посіло доменне ім’я Porn.com – $9,500,000. Друге місце – Computer.com – $2,100,000, третє місце – домен Seniors.com – $1,800,000, пише DOMAINBLOG.com.ua.

Читати далі →

Лояльність “навпаки”…

Лояльність навпаки...У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.

Читати далі →

Притча: Пошуки гуру

Пошуки гуруОдин шукач Істини від’їхав на Схід із пачкою фотографій можливого гуру, які передав йому більш досвідчений друг. Щоб полегшити завдання, друг дав йому із собою вісім фотографій однієї людини, знятих із різних боків.

Читати далі →

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесу

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесуКитайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.

Читати далі →

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогу

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогуНемає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.

Читати далі →

Логоманія

ЛогоманіяСьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.

Читати далі →

Knol – Вікіпедія від Google?

Knol - Вікіпедія від Google?Компанія Google почала тестування нового сервісу – онлайн-енциклопедії Knol, аналогічну Wikipedia. На спеціалізованому сайті будуть розміщені авторські статті з різних тематик, повідомляє RBC daily.

Читати далі →

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?

Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?Можна скільки завгодно сперечатися, про наявність чи відсутність різниці між розповсюдженням чуток (Word of mouth) та вірусним маркетингом (Viral marketing). Проте, на думку Сета Годіна (Seth Godin), на відміну від вірусного маркетингу, розповсюдження чуток виконує функцію маніпулювання, оскільки часто має у своїй основі викривлену, неправдиву, а іноді – відверто брехливу інформацію.

Читати далі →

Заголовки вирішують все

Заголовки вирішують всеУ Девіда Огілві було і є багато ідеологічних супротивників. Можливо, наступні зауваження гуру реклами про заголовки викличуть сумніви або, навіть, обурення в деяких людей. Проте, кожне слово тут – правда, підтверджена досвідом, стверджують у блозі “Таємниці маркетингу”.

Читати далі →