5 принципів управління, яке базується на фактах

5 принципів управління, яке базується на фактахРізні люди керують по-різному. Трапляються замріяні менеджери, які щиро вірять у можливість досягнення тих чи інших цілей, навіть коли всі обставини вказують на протилежне. Бувають самозакохані тирани, яким не так вже й важливо, досягне компанія успіху чи ні – для них набагато важливіше, щоб всі навколо підкорялися їм без жодного сумніву чи суперечки. Трапляються навіть менеджери, які бояться приймати рішення самостійно, обережно перекладаючи цю відповідальність на підлеглих.

Читати далі →

Острах втрати або Як продати $20 за $204

Острах втрати або Як продати $20 за $204Виявляється, відібрати гроші в студента програми MBA ще простіше, ніж забрати льодяник у дитини. До моменту одержання диплома це, як правило, уже не потрібно – вони самі починають всюди розкидатися грошима. Вашій увазі пропонується наступна доволі повчальна історія.

Читати далі →

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?Чому, йдучи на загальну робочу нараду і проводячи там по 2-3 години, ми несподівано виявляємо, що кожна людина виходить із наради з абсолютно різними уявленнями про тему дискусії. Можливо, так відбувається тому, що у сучасному світі, переповненому інформацією та комунікацією, ми прислухаємося лише до тих точок зору та повідомлень, які хочемо почути, і абсолютно ігноруємо всі інші? Таке припущення роблять автори журналу Management Issues.

Читати далі →

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)Теперішнє повальне захоплення “Твіттером” дуже схоже на масовий психоз, який ще недавно був пов’язаний із соціальними мережами. Це модно, незвично, – що ще потрібно, щоб завести собі екаунт? У процес включилися компанії, які задаються простим прагматичним питанням: що це може нам дати і як ми можемо на цьому заробити. Відповідь на це питання, схоже, знайшла для себе компанія Dell.

Читати далі →

Три стадії народження ідеї

Три стадії народження ідеїУ кожного з нас щодня виникає багато ідей. Більшість із них ніколи не будуть втілені у життя. Втім, деякі ідеї все ж перетворюються у щось реальне. Яким же чином можна визначити, які ідеї заслуговують на існування, а які – ні? Відповідь на це питання намагається дати автор блогу Life Beyound Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Ваші співробітники – це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?

Ваші співробітники - це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?Ваші найкращі менеджери з продажів володіють обширними знаннями про те, як правильно комунікувати і мотивувати людей. І цілком можливо, що правильне використання цих знань могло б перевести компанію на новий рівень. Але в реальності вони дуже рідко мають можливість поділитися своїми знаннями з вищим керівництвом. Кліф Річард (Clif Reichard), практик і дослідник B2B-продажів протягом вже більше 50 років, консультант із продажів і віце-президент із продажів Ball Corporation, нагадує про важливість переведення знання з рівня продажів на рівень вищого керівництва.

Читати далі →

Кола мовчання

Кола мовчанняКорпоративна культура багатьох організацій майже не відрізняється одна від іншої. Чого не скажеш про одну успішну американську фірму, де щомісяця в кожному відділі проводяться спеціальні збори під назвою “Кола мовчання”. На цих зборах кожному дається можливість поговорити про теми, що не стосуються рутинної роботи.

Читати далі →

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесу

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесуАвстралійське бюро статистики нещодавно опублікувало звіт про рівень “смертності” серед бізнесів у період з 2003-го по 2006-ий роки. Для бізнесів, чиї прибутки склали від $50 000 і до $200 000 рівень “смертності” виявився 50% за три роки. Гірка правда полягає в тому, що багато з цих бізнесів були змушені відійти від справ через слабку здатність до проведення маркетингової активності. Проте, є й хороша новина – у деяких випадках існують прості способи уникнути маркетингової пастки. Для цього потрібно просто знати про неї. Даніель Ліма (Daniele Lima), автор блога Australian Anthill ділиться найбільш розповсюдженими маркетинговими пастками.

Читати далі →

Притча: Багатство та мудрість

Притча: Багатство та мудрістьОдна людина запитала в Мудреця:

– Що є більш важливим і цінним: багатство чи мудрість?

Запитувач мав свої власні міркування на цей рахунок. Тому Мудрець засміявся й сказав:

– Звичайно ж, більш значною і більше цінною є мудрість.

Читати далі →