7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтами

7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтамиВи вітаєтесь із клієнтом: “Доброго дня!”, а у відповідь отримуєте різке: “Я просто дивлюся”. Потенційний клієнт починає від вас швидко віддалятися, а сподівання на залучення покупця тануть із кожним його кроком. Проходить трохи часу, і він повертається, запитуючи у вас, де можна отримати відповіді на його запитання. Втім, на вашу згоду допомогти, він здивує вас тим, що йому не підходить жоден із ваших товарів. Можливо, навіть запитає, до якого іншого магазину можна звернутися.

Читати далі →

Зроби сам!

Зроби сам!Що може бути краще сервісу, у якому основну й найбільш важливу частину роботи – креативну – бере на себе клієнт? Адже не потрібно шукати фахівців, готових ламати голову над розробкою новинок. Достатньо надати клієнтові інструмент для створення продукту, а потім просто продати йому готовий продукт – створений їм же.

Читати далі →

Про інновації від засновника Amazon.com

Про інновації від засновника Amazon.comСлухати Джефа Безоса (Jeff Bezos), засновника та керівника відомої у всьому світі компанії Amazon – це все-рівно, що ходити у школу стартапів, де провал є частиною навчальної програми швидкого підприємницького зростання, стверджує автор блогу Gigaom.

Читати далі →

10 великих відмінностей між випускниками програм MBA та підприємцями

10 великих відмінностей між випускниками програм MBA та підприємцямиПеріод радикальних змін в економічному середовищі, через який ми проходимо, відкриває все більше можливостей для підприємців. Але чи можна навчитися підприємливості? І чи вчать підприємливості програми MBA? Автори блогу Select Courses наводять міркування про те, чим відрізняються учасники програм MBA та природжені підприємці.

Читати далі →

5 стратегічних питань від Джека Уелча

5 стратегічних питань від Джека УелчаКоли легендарний Джек Уелч (Jack Welch) керував GE, він змушував щорічно відповідати своїх топ-менеджерів на п’ять питань. При цьому відповідь на кожне з питань повинна була скласти не менше п’яти сторінок машинописного тексту. Джек уважає, що саме ці п’ять простих питань допомогли йому застосувати стратегічне мислення на практиці.

Читати далі →

Світ старіє… а бізнес цим користується!

Світ старіє... а бізнес цим користується!За даними ООН останнім часом кожне десятиліття збільшує тривалість життя людини на кілька років. Якщо порівняти сучасну тривалість життя з тим, скільки жили наші предки всього лише 100 років назад – різниця буде не те, що відчутною, а по-справжньому вражаючою. Сьогодні середня тривалість життя чоловіка вже досягнула 65 років, тоді як жінки живуть на 5 років довше.

Читати далі →

Стратегія фінту або Як перехитрити конкурентів

Стратегія фінту або Як перехитрити конкурентівЯк відомо, вирвати перемогу з рук суперника можна різними способами. Джордж Сток-молодший (George Stalk Jr.), старший віце-президент BCG, у своїй статті «Хитрі маневри проти агресивних конкурентів» пропонує так звану «стратегію фінту» – маневру, що змусить конкурента зробити неправильний крок або, навпаки, відмовитися від правильного. Так, принципово новими ці фінти не назвеш (вони вже давно відомі й широко застосовуються), але якщо їх використовувати свідомо, то можна перехитрити конкурентів: їм доведеться ламати голову над тим, щоб зрозуміти, які нові ходи ви винайшли. При цьому ви виграєте час і досягнете переваги в боротьбі за серця і гаманці споживачів.

Читати далі →

5 уроків рецесії для стартапів

5 уроків рецесії для стартапівПідтримка життєдіяльності стартапу під час економічної кризи може бути зовсім не простим завданням. Навіть для того, щоб “просто залишатися на місці” потрібно “бігти зі всіх ніг”. Але амбітні підприємці – це не той народ, який задовольниться “виживанням” – вони прагнуть розвитку та процвітання, переконаний Раян Хілі (Ryan Healy) один із авторів блога Employee Evolution. Він ділиться уроками, які варто засвоїти стартапам під час рецесії.

Читати далі →

Пожинання плодів

Пожинання плодівСучасна турбулентність у суспільстві та бізнесі – золотий час для стартапів. Та проте започаткування нових проектів – далеко не прямолінійна справа і потребує розвиненого бізнес-чуття. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про особливості процесу започаткування нового стійкого бізнесу.

Читати далі →

Притча: Розум чи авторитет?

Притча: Розум чи авторитет?Одного разу учень сказав Учителю:

– Учитель, я придумав багато вдосконалень і поліпшень для підприємства, у якому працюю, але хазяїн не слухає мене.

– Розкажи докладніше.

Читати далі →