13 порад стартаперам від Пола Грема

13 порад стартаперам від Пола Грема (Paul Graham)Пол Грем (Paul Graham) належить до найвідоміших осіб у світі високих технологій. Він створив цілу плеяду успішних стартапів і періодично ділиться корисними порадами для підприємців, які лише розпочинають свої проекти. Нижче наведені 13 ідей, які були озвучені в порадах Пола.

Читати далі →

Собачий бізнес

Собачий бізнесДля багатьох людей пес у домі – повноцінний член родини, любимчик і відрада. А для підприємців – можливість хорошого заробітку і привід для створення нових сервісів, на які хазяї з радістю будуть витрачати свої гроші. “Собачий бізнес” завжди буде актуальним. Песики ніби навчилися меркантильних штучок і знають, чого вимагати. “Любиш мене, хазяїн? Тоді плати!”

Читати далі →

Шість складових якісного рішення

Шість складових якісного рішенняЩо зумовлює прийняття правильного управлінського рішення? Як досягнути рішення, яке забезпечить максимальну додану цінність? Директор консалтингової компанії Strategic Decisions Group Карл Спетцер (Carl Spetzler) розробив методику прийняття рішень, використання якої дозволяє менеджерам зробити обгрунтований вибір у найрізноманітніших галузях – від злиттів та поглинань до формування міжнародної стратегії. В інтерв’ю, яке Спетцер дав сайту BNET, розглянуто складові і нюанси цієї методики.

Читати далі →

Народження імені: IKEA

Народження імені: IKEAБатьківщина – Швеція, товари – шведські, управління – шведське, засновник – швед. Його ім’я – Інгвар Кампрад. Він жив у містечку Елмтарі, у кварталі Агуннарі. Із початкових літер імені, прізвища й місця проживання, написаних англійською, складається назва IKEA.

Читати далі →

Три способи позитивно вразити своїх підлеглих

Три способи позитивно вразити своїх підлеглихВ одній із попередніх статей, опублікованих в блозі, йшлося про три способи позитивно вразити свого керівника. Сьогодні хотілося б змістити акценти і поміркувати про те, яким же чином керівники можуть позитивно вразити своїх підлеглих.

Читати далі →

Недовіра до брендів: причини і наслідки

Недовіра до брендів: причини і наслідкиСкільки споживачів зараз довіряють брендам та інформації, що вони пропонують? За деякими дослідженнями таких споживачів набереться не більше 20%. Що ж компанії роблять не так, у чому причина такого ставлення споживачів до брендів? Можливі причини негативного ставлення переважної більшості споживачів до брендів називає Джо Пуліцці (Joe Pulizzi) у своїй книзі “Сім контентних стратегій для побудови довіри” (Seven Content Strategies to Build Trust).

Читати далі →

Чи легко знайти талановитих працівників? Ще один кризовий міф!

Чи легко знайти талановитих працівників? Ще один кризовий міф!Продовжуючи тему, підняту у статті про вимушену лояльність, сьогодні мені б хотілося поміркувати про ще один доволі розповсюджений міф, який виник внаслідок кризи. Звучить він приблизно так: “Під час кризи знайти «вільних» талановитих співробітників на ринку набагато простіше, ніж у часи процвітання. Та й коштують вони набагато дешевше!”

Читати далі →

Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компанії

Оцініть, наскільки ви відповідаєте культурі своєї компаніїСеред топ-менеджменту останнім часом спостерігається висока плинність. Навіть талановиті й успішні менеджери, здається, отримують все більше приводів для того, щоб іти з компаній. Причина найчастіше криється не в непрофесійності, а в чомусь ширшому, у сфері бізнес-культури. Відомий бізнес-автор Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) провів інтерв’ю, спеціально присвячене цьому питанню, з Нетом Стоддартом (Nat Stoddard) та Клер Вайкофф (Claire Wyckoff), авторами книги “Правильний лідер: обрання керівників, які підходять” (The Right Leader: Selecting Executives that Fit)

Читати далі →

«Вимушена» лояльність… Чим вона загрожує роботодавцю?

«Вимушена» лояльність... Чим вона загрожує роботодавцю?Неймовірно цікавими результатами дослідження в Україні нещодавно поділилася міжнародна компанія Hudson, яка вважається провідним експертом із питань підбору ключового персоналу середньої та вищої ланки. Хоча, якщо задуматися, висновки дослідження виглядають цілком логічними. Виявляється, твердження про те, що під час кризи співробітники стають більш лояльними до роботодавця – хибне.

Читати далі →

Як позбутися співробітників: рецепт Google

Як позбутися співробітників: рецепт GoogleПід час кризи багато компаній вдаються до найпоширенішої техніки скорочення витрат – звільнення неключового персоналу. Але робиться це, прямо скажемо, не завжди обґрунтовано й далеко не завжди коректно. Можливо цим компаніям стане у нагоді підхід Google, який, схоже, знову готовий запропонувати щось інноваційне.

Читати далі →