Як виявити некомпетентність

Як виявити некомпетентністьЕпідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ, пише management-issues. Та на щастя у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які, можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї – долати. Нижче наведено список десяти звичок некомпетентної людини, складений співробітницею відомого видання Fastcompany Маргарет Хефернен (Margaret Heffernan).

Читати далі →

Притча: Два конверти

Притча: Два конвертиВ одну компанію призначили нового керівника. У перший же робочий день на новому місці той став вивчати свій кабінет і все, що було в ньому. Адже було цікаво зрозуміти, як жив і працював твій попередник.

Читати далі →

Як виник логотип Google

Як виник логотип GoogleВерсія логотипу Google, яка стала відома у всьому світі, була створена дизайнером Рас Кедар (Ruth Kedar) із KedarDesigns.com. У короткій статті, яка наведена нижче, Рас ділиться із сайтом WebProNews історією створення логотипу та розповідає про причини вибору дизайну, який сьогодні можна побачити на всіх сайтах Google.

Читати далі →

Чоловіки та жінки в бізнесі

Чоловіки та жінки в бізнесіЧоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.

Читати далі →

Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нова концепція реклами від Publicis і GoogleКомунікаційний холдинг Publicis і Google об’єднуються, щоб запропонувати рекламодавцям нову модель інтернет-просування. У ній креатив буде сполучатися з технологічністю. За словами керівників компаній, саме такої комбінації й не вистачає сьогоднішній рекламі, пише AdWorker.

Читати далі →

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь...Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.

Читати далі →

Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

Читати далі →

Чотири види спільнот

Ви розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання…

Читати далі →