Робота майбутнього №1

Робота майбутнього №1: організатор онлайн-спільнотЯкі роботи й професійні навички будуть затребувані в майбутньому? Для Сета Годіна (Seth Godin) це не питання. Він стверджує, що організатор онлайн-спільнот – це саме та людина, яка буде завжди затребувана. Переклад замітки Сета Годіна розміщено у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

Насолоджуйтеся своєю кавою!

Насолоджуйтеся своєю кавою!Нарешті перерва, пов’язана із нашою відпусткою не буде заважати шановним відвідувачам читати нові постинги нашого блогу ;). Дякуючи своїм співробітникам, отримав сьогодні цікаву притчу, яка, можливо, змусить і вас також трохи замислитися.

Читати далі →

Практичне втілення теорій… в онлайні!

Практичне втілення теорій... в онлайні!Для людей, які переконані, що онлайн-світи на зразок Second Life та онлайн-ігри, такі як World of Warcraft, не можуть слугувати жодній іншій цілі, окрім розваг, настав час переосмислити свою позицію. Професори бізнес-шкіл та економісти-дослідники звертаються до цих віртуальних світів, вважаючи їх динамічними лабораторіями де можна проводити найостанніші досліди та перевіряти життєздатність тих чи інших теорій, пише Business Week.

Читати далі →

Скільки коштує найдорожчий домен?

Скільки коштує найдорожчий домен?Домен Business.com було продано спеціалізованій пошуковій компанії R. H. Donnelly за $350 млн., пише Wired. Чималі гроші, як для вартості доменного імені, чи не так? Навіть якщо на цьому домені вже перебуває сайт, який приносить $15 млн. прибутку на рік. Виходить, що сайт було продано за неймовірний 23-річний прибуток!!! Водночас вартість домену виявилася у 47 разів більшою, ніж Джейк Вайнбаум (Jake Winebaum) та Скай Дейтон (Sky Dayton) заплатили за нього у 1999-му році.

Читати далі →

Будьте обережні зі своїми мріями про власний домашній бізнес…

Будьте обережні зі своїми мріями про власний домашній бізнес...Настав час признатися – рано чи пізно кожен із нас починає мріяти про власний бізнес. Навіть топ-менеджери передових компаній часто перетворюються на справжнісіньких дітей, коли йдеться про ведення власної справи. Та чи таким вже яскравим і безхмарним є буття середньостатистичного фрилансера? Нижче ми маємо нагоду познайомитися із перевагами та недоліками ведення домашнього бізнесу від автора блогу Life Learning Today, який працює вільним журналістом, письменником, а також блогером протягом більш ніж трьох років.

Читати далі →

“Убивця Google” виходить на ринок

Powerset: Убивця Google виходить на ринокУчора 24 липня у Сан-Франциско новий пошуковик Powerset провів першу публічну демонстрацію свого продукту. Вхід був платний: $10 для інженерів, інвесторів, дизайнерів, журналістів, студентів та осіб, які пройшли 40-й рівень у World of Warcraft. Для всіх інших – $20.

Читати далі →

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингу

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингуНа одній із конференцій Дон Пепперс доводив, що багато компаній поводяться наче золоті рибки. Звісно, ні про які три бажання не може бути й мови. Йдеться про коротку пам’ять рибок. Існує легенда, що кожну подію золота рибка пам’ятає лише протягом трьох секунд. Саме тому, плаваючи у своєму крихітному акваріумі, рибки почувають себе щасливими, адже кожної миті вони відкривають для себе щось нове і незвідане. Про це пише Кім Проктор (Kim Proctor) у своєму блозі Customer Evangelism.

Читати далі →

Найефективніші банерні кампанії 2006-го року

Найефективніші банерні кампанії 2006-го рокуМаркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.

Читати далі →

Покоління “Y” нав’язує свої “правила гри”

DeloitteХоча іноді роботодавцеві зручніше ігнорувати видиму різницю цінностей між поколіннями, а українські власники компаній можуть просто відмахнутися, зневажливо кинувши фразу: „закордонні концепції у нас не працюють”, все ж закривати очі на потребу молодого покоління стає дедалі важче. І сьогодні це помічають не лише окремі практики та спеціалісти, до чиїх професійних обов’язків належить дослідження різниці між поколіннями. Про набуття критичної маси свідчить нове дослідження, проведене всесвітньо відомою компанією Deloitte. Правда його результати чомусь неможливо знайти на офіційному сайті компанії. Проте вихід із ситуації існує – повний варіант дослідження можна скачати з блогу Пенелопи Транк Brazen Careerist.

Читати далі →