85 тисяч книг за 5 років? – No problem! – відповість містер Паркер

85 тисяч книг за 5 років? -  No problem! - відповість містер ПаркерСпробую задати вам доволі дурне запитання. Як ви думаєте, чи можливо людині при повному розумі написати більше 85 тисяч книг.. ні, навіть не за все життя, а всього лише за п’ять років? Нісенітниця… Але ж дозвольте представити вашій увазі вельмишановного професора маркетингу в бізнесі-школі INSEAD Філіпа Паркера (Philip M. Parker).

Читати далі →

Репутація – передусім!

Репутація - передусім!Можливо, ви не знаєте, що таке Cougar Ace, але запитайте будь-якого фаната автомобіля Mazda – і він вам відповість. А якщо не відповість – то значить, ніякий він не фанат. Cougar Ace – це велетенське вантажне судно, яке влітку 2006-го року транспортувало новенькі Мазди із Японії до США, і мало не потонуло біля берегів Аляски. Гігантське судно, довжиною 300 метрів, завалилось на бік, кут був 60%. Але на щастя, Cougar Ace таки вдалося врятувати, як і весь його вміст, загальною вартістю близько 100 млн. доларів. Втім, історія на цьому не закінчилася, пише журнал Drive.ru.

Читати далі →

Народження імені: Bic

Народження імені: BicМарсель Біш, який із самого початку своєї трудової діяльності робив корпуси для пишучих ручок Waterman, заснував у 1950-му році в невеликому містечку Віші компанію Bic. Пілот Британських королівських повітряних сил швидко оцінив переваги кулькової ручки, що в 1943-му році винайшов угорець Біро, – нею можна було писати на великій висоті.

Читати далі →

“Рецепт” ідеального боса!

Рецепт ідеального боса!Якщо “покопатися” в Інтернеті – можна знайти куди більше ресурсів, присвячених “поганим” керівникам і навіть босам-покидькам, ніж ідеальним наставникам. Але, якщо припустити, що ідеальний керівник все-таки існує, то яким він повинен бути? Саме на це запитання спробували дати відповідь автори Management-Issues.com.

Читати далі →

Майбутнє належить нішевим тематичним сайтам

Майбутнє належить нішевим тематичним сайтамПри згадуванні терміна “соціальна мережа” багатьом відразу спливають на думку такі проекти як Myspace і Facebook. Вони постійно на слуху, але зовсім не відбивають головної ідеї соціальних мереж, що складається в об’єднанні тематичних співтовариств. Такі співтовариства формуються навколо певної теми, так званої “raison d’etre”, – стверджує Андерсон, головний редактор журналу Wired.

Читати далі →

Лікарня. Менеджерам вхід заборонено

Лікарня. Менеджерам вхід забороненоНавіщо лікарням менеджери? Сама тільки назва цієї професії “проситься” відправити її працювати кудись далеко, у “бізнес”, подалі від місць, де пацієнтам надають не продукти і послуги, а “допомогу”. Лікарнями повинні управляти лікарі. Тільки лікар може зрозуміти пацієнта. І тільки лікар може зрозуміти іншого лікаря. Хоча це звучить дуже переконливо, дослідження доводять: лікарі управляють лікарнями гірше, ніж менеджери компаніями. Програють від цього якраз і пацієнти, і прості лікарі.

Читати далі →

Як Стіва Балмера в Україні яйцями не закидали

Як Стів Балмер гостював в УкраїніВчора генеральний директор Microsoft Стів Балмер з одноденним робочим візитом відвідав столицю України. В рамках свого візиту він завітав до Київського Національного Університету та виступив перед студентами. Хоча на сам захід мені потрапити не вдалося, на щастя Microsoft організував мовлення безпосередньо із аудиторії, а тому вже сьогодні вранці я мав змогу переглянути запис. Поділюся кількома своїми враженнями від заходу.

Читати далі →

Притча: Мельник і осел

Притча: Мельник і оселЯкось у дружньому колі один знатний синьйор, який славився як книголюб і цікавий оповідач, прийнявся з жаром доводити, що йому, нібито, не раз доводилося раніше жити в цьому світі.

Читати далі →

Старт змагання Global Management Challenge 2008

GMC-2008Нарешті трапилося – сьогодні, 19 травня стартував перший тур змагання з менеджменту GMC-2008. Цього разу у грі беруть участь відразу дві команди від Management.com.ua: вже добре знайома нам “Creative Management.com.ua” та нова – “Management.com.ua R(L)eaders”. Саме ці дві команди протягом наступних 5 тижнів (які в ігровому часі перетворяться на 5 кварталів) прийматимуть управлінські рішення, спрямовані на розвиток компанії та підвищення вартості її акцій.

Читати далі →

Вчимося бути цікавим клієнтом

Вчимося бути цікавим клієнтом99% матеріалів із маркетингу фокусується на прийомах та техніках продажу клієнтам. Майже ніхто не звертає уваги на те, що клієнти також можуть і навіть повинні “продавати” себе постачальникові, переконаний професор Гарвардського університету Джон Куелч (John Quelch), про що він і пише у статті, опублікованій у виданні Harvard Business School Working Knowledge.

Читати далі →