“Убивця Google” виходить на ринок

Powerset: Убивця Google виходить на ринокУчора 24 липня у Сан-Франциско новий пошуковик Powerset провів першу публічну демонстрацію свого продукту. Вхід був платний: $10 для інженерів, інвесторів, дизайнерів, журналістів, студентів та осіб, які пройшли 40-й рівень у World of Warcraft. Для всіх інших – $20.

Читати далі →

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингу

Про золоту рибку та слона у контексті маркетингуНа одній із конференцій Дон Пепперс доводив, що багато компаній поводяться наче золоті рибки. Звісно, ні про які три бажання не може бути й мови. Йдеться про коротку пам’ять рибок. Існує легенда, що кожну подію золота рибка пам’ятає лише протягом трьох секунд. Саме тому, плаваючи у своєму крихітному акваріумі, рибки почувають себе щасливими, адже кожної миті вони відкривають для себе щось нове і незвідане. Про це пише Кім Проктор (Kim Proctor) у своєму блозі Customer Evangelism.

Читати далі →

Найефективніші банерні кампанії 2006-го року

Найефективніші банерні кампанії 2006-го рокуМаркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.

Читати далі →

Покоління “Y” нав’язує свої “правила гри”

DeloitteХоча іноді роботодавцеві зручніше ігнорувати видиму різницю цінностей між поколіннями, а українські власники компаній можуть просто відмахнутися, зневажливо кинувши фразу: „закордонні концепції у нас не працюють”, все ж закривати очі на потребу молодого покоління стає дедалі важче. І сьогодні це помічають не лише окремі практики та спеціалісти, до чиїх професійних обов’язків належить дослідження різниці між поколіннями. Про набуття критичної маси свідчить нове дослідження, проведене всесвітньо відомою компанією Deloitte. Правда його результати чомусь неможливо знайти на офіційному сайті компанії. Проте вихід із ситуації існує – повний варіант дослідження можна скачати з блогу Пенелопи Транк Brazen Careerist.

Читати далі →

Інтернет знищує людську культуру?

The Cult of the Amateur: How Today's Internet is Killing Our CultureЕндрю Кін (Andrew Keen), фахівець із інформаційних технологій, опублікував провокаційну книгу під назвою “Культ дилетанта: як нинішній Інтернет убиває нашу культуру” (The Cult of the Amateur: How Today’s Internet is Killing Our Culture). Головні висновки книги такі: Інтернет убиває культуру людської цивілізації, замінюючи її інформаційним ерзацом; Інтернет применшує значення професіоналів, зводячи на п’єдестал пошани безграмотних аматорів; Інтернет замінює полеміку демагогією, культуру – поп-культурою, людське спілкування – пустою балаканиною. Сміливі висновки, чи не так?

Читати далі →

Пора покинути офіси!

Пора покинути офіси!Як було виявлено, дев’ять із 10-ти працівників, скажімо, у Великобританії, прагнуть працювати де завгодно – тільки не у набридливому офісі. Сучасне офісне приміщення Microsoft розташоване на одному з дерев лондонського парку – воно неначе доводить: „немає нічого простішого, ніж зламати стереотипи і звільнитися від консервативної моделі світогляду”, пише Management-issues.com.

Читати далі →

Перший блогерський ювілей

Перший блогерський ювілейНа думку відомого видання Wall Street Journal, з моменту створення першого повідомлення в найпершому у світі блозі пройшло рівно 10 років і в суботу 14 липня поздоровила всіх блогерів планети зі знаменною датою. Що ж, ми також приєднуємося! ☺

Читати далі →

Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!

Як утримати молодого співробітника? Справа не лише в грошах!Коли молоді люди просять призначити їх на вищу посаду чи підвищити зарплатню – вони кривлять душею. Насправді єдине, чого хоче більшість із них – це можливість персонального зростання. Проте молодь не завжди вірить у здатність роботодавця забезпечити таку можливість. Тому вони просять про те, що точно знаходиться у компетенції роботодавця. Зміна титулу чи 4-відсоткове підняття зарплатні не служить достатньою мотивацією для двадцятирічних підлітків, які все-рівно в майбутньому навряд чи бачать себе працівниками вашої компанії. Про це пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі Brazen Careerist

Читати далі →

Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина II

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Як зміст блогів змінився з тих пір, як Ви почали займатися цим?

Коли я починала, все крутилось навколо посилань. Ми вказували цікаві сайти, які ми знаходили, цікаві статті або новини й приписували декілька рядків коментарю. Коли в 1999-му році з’явилося відповідне програмне забезпечення, то люди стали публікувати описи їхнього дня. Таким чином блог став різновидом короткого щоденника. А потім відбувся якийсь розкол між “блогами з посиланнями” і “блогами-щоденниками”.

Читати далі →

Інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина I

Ребекка Блад (Rebecca Blood)Пропоную вашій увазі цікаве інтерв’ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood), однією з найвідоміших фахівців по блогам, авторкою книги “Посібник по блогам” (Weblog Handbook), перекладеної на п’ять мов. Ребекка веде свій власний блог Rebecca’s Pocket, який є одним з найпопулярніших блогів у світі.

Читати далі →