Найпровокаційніші прогнози на 2009 рік

Найпровокаційніші прогнози на 2009 рікРобити прогнози – невдячна справа. Особливо в епохи великих змін. Прогнози часто не збуваються тому, що люди, дізнавшись про негативне “пророцтво”, можуть докласти зусиль для того, щоб воно не справдилося, а позитивні прогнози можуть не враховувати багатьох “підводних каменів” сучасного бізнесу та технологій. Але тим не менше, нас усіх цікавлять тренди. Роблячи прогноз, ми фіксуємо і свої очікування від майбутнього, і своє розуміння нинішніх світових тенденцій.

Читати далі →

10 антипорад власникам малого бізнесу в Україні в 2009 році

10 порад антипорад малого бізнесу в Україні в 2009 роціМені дуже сподобалась стаття, в якій йде мова про рекомендації для підприємців від Гая Кавасакі. Дуже цікаво. Уявив собі, як ці поради будуть використовуватися в Україні, і вирішив скласти свій, більш адаптований список.

У мене вийшло, що деякі з моїх порад, десь в США чи Європі, не підійдуть. Втім, як і в Україні 🙂

Читати далі →

Інженерія бізнес-рішень зменшить ймовірність криз у майбутньому

Інженерія бізнес-рішень зменшить ймовірність криз у майбутньомуСутність фінансово-економічної кризи, яка крокує світом, у тому, що десь у бізнесі, у фінансових схемах і технологіях сидять неправильні речі. Аналітики говорять, що в фінансовій системі критично велика доля неправильних кредитів, неправильні схеми фінансування.

Читати далі →

Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів

Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтівЦього року обов’язково відбудуться масові зміни в структурі бізнесу в усьому світі, однак, незважаючи на нинішній економічний клімат, для Всесвітньої мережі в цілому прогнозуються високі темпи економічного росту й серйозні інвестиції. Компанії починають усвідомлювати істинну цінність присутності в Інтернеті і стають усе більш обізнаними про ефективність і високу рентабельність налагодження контактів шляхом розробки власного персонального бренда своєї веб-системи. Саме це стверджують в агентстві Jorn and Price Marketing, яке опублікувало першу десятку прогнозів у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів на 2009-ий рік.

Читати далі →

Як зробити навчання ефективнішим?

Як зробити навчання ефективнішим?Закінчення школи зазвичай не означає закінчення навчання. Можна з певністю стверджувати, що засвоєння людиною різноманітних знань та навичок продовжується до кінця її життя. Нижче наведено кілька несподіваних порад, опублікованих вперше на сайті About.com, які допоможуть зробити навчання більш ефективним.

Читати далі →

Метод Кепнера-Трего (К-Т)

Метод Кепнера-Трего (К-Т)Нещодавно увазі наших шановних читачів було представлено модель “сміттєвого кошика” – модель прийняття рішень в організації, яка була вперше описана американським професором Джеймсом Марчем. Але одну з найбільш відомих і корисних моделей прийняття рішень запропонували Чарлз Х. Кепнер і Бенджамін Трего.

Читати далі →

Кіно, яке допомагає в тяжкі часи

Кіно, яке допомагає в тяжкі часиРано чи пізно для кожного з нас настають тяжкі часи. Втрата роботи, скорочення доходів, нестача грошей на мінімальні потреби, творчі кризи, депресії – таке трапляється навіть із найуспішнішими. Пройшовши через тяжкі періоди життя, такі люди стають ще сильнішими й успішнішими. Що ж може допомогти в цей складний час? Іноді потрібно просто розслабитися і подивитися кіно (так, так кіно!). Є особливі фільми, що якнайкраще підійдуть для таких моментів.

Читати далі →

Що очікує ринок e-learning 2009 року?

Що очікує в 2009 році на ринок e-learning?За останні роки в Україні намітилася стійка тенденція до збільшення частки курсів і програм з електронною складовою у бізнес-навчанні. Але світова економічна криза вже внесла свої суттєві корективи у структуру і перспективи світового ринку послуг e-learning. З одного боку – електронне навчання, як і інші галузі бізнес-освіти, переживає загальний спад внаслідок рецесії. З іншого боку – карколомні зміни внаслідок запровадження проривних технологій у мережі Інтернет можуть призвести у 2009 році до якісного прориву, котрий докорінно змінить характер тих послуг у галузі e-learning, які матимуть найбільший успіх.

Читати далі →

Бренди, які використовують Twitter

Бренди, які використовують TwitterНові інтернет-технології не лише входять у життя потужних світових організацій, але й міцно там закріплюються. Не так давно на блозі Buzz Marketing for Technologies було опубліковано перелік великих компаній, які використовують Твіттер (надзвичайно популярний сервіс мікроблогінгу) для підвищення видимості власних брендів.

Читати далі →

Чи є медичний бізнес аморальним?

Чи є медичний бізнес аморальним?Наше суспільство уже нормально толерує комерційні відносини у більшості сфер життя. Іноді навіть важко уявити, як можуть існувати неприбуткові банки, ресторани або кінотеатри. Але в охороні здоров’я ми продовжуємо дивитися на ті заклади, які працюють для прибутку, не так рівно, як на “безкорисливих”. Скажу більше, слово “бізнес” по відношенню до медицини все ще дуже часто звучить як лайка. Не буду розказувати про те, що всі бізнесмени в медицині “білі та пухнасті”. Але я переконаний, що ми маємо щодо них доволі сильні неправильні стереотипи. Маю просту пропозицію, як їх подолати.

Читати далі →