Народження команди “Creative Management.com.ua”

Нарешті трапилося! У середу 18 квітня в рамках Міжнародного змагання Global Management Challenge 2007 було вперше проведено зібрання команди від Management.com.ua. Що ж. Ставки зроблені! Ставок більше немає! – проект Management.com.ua відтепер уважно слідкуватиме за кожним кроком та досягненням нової команди.

Читати далі →

Ви не продаєте! Ви створюєте стосунки…

У даному пості мені хотілося б поділитися досвідом доктора Алана Вейса (Alan Weiss), автора 25 книг та людини, яку називають одним із найбільш затребуваних бізнес-консультантів у США. Познайомитися з оригіналом цієї історії Ви зможете на офіційному сайті Алана Summit Consulting

Читати далі →

Людяність вбила реклама!

Після перегляду нового рекламного ролику горілки “Цельсій” в мене був шок!!! Я розумію креатив у рекламі, але крім цього є ще й закони, які регулюють рекламну діяльність і їх варто доримуватися. Для тих, хто ще не бачив, розкажу коротко про суть. У телерекламі горілки “Цельсій” всі персонажі ролика тварини і не просто добрі і милі створіння, як в дитячих казках, а знахабліні, курящі та випиваючі тварюки!!! Дві милі мавпочки курять сигари, песики жорстоко займаються статевими зносинами…

Читати далі →

Хто винен у тому, що реклама не працює

Як часто Ви звертаєте увагу на зовнішню рекламу? Я маю на увазі не просто погляд на яскраву картинку, а саме рекламне повідомлення, яке зачіпляє Вас, запамятовується, змушує замислитись про послугу, товар тощо? Особисто я визнаю, що мені дуже часто нецікава, або не зрозуміла постановка повідомлення та візуального модулю. І проблема не в мені, як в споживачі, а проблема в узгодженні рекламного повідомлення…

Читати далі →

Google придбав DoubleClick за $3,1 млрд.

Корпорація Google дійшла згоди про покупку DoubleClick за $3,1 млрд. Ця угода є найбільшою за весь час існування компанії. Покупка дозволить Google зміцнити свої позиції на ринку онлайн-реклами стосовно головних конкурентів – Yahoo! і Microsoft, повідомляє CNews.

Читати далі →

А дехто робить бізнес і так: …

Як правило, спам-листи, які, обійшовши всі внутрішні фільтри, таки потрапляють на мою офіційну скриньку, без зайвих формальностей видаляються. Сьогодні був один із тих винятків, коли автор/тема листа не дали змоги відразу визначити, спам це, чи ні, і я все-таки відкрив файл. Зміст листа дуже засмутив мене, оскільки, як виявилося, ні моя, ні чия-небудь інша вища освіта вже немає анінайменшої цінності, тому що…

Читати далі →

Нам нічого не потрібно…

Автор блогу „Життя поза кодом” (Life Beyond Code) пропонує дуже цікаву історію про двох друзів. Один з них (назвімо його Джон), відкривши власний бізнес, зумів досягнути неабиякого успіху. Інший – Джек – лише починав розвивати свою приватну компанію…

Читати далі →

У США збираються вимірювати аудиторію рекламних пауз

Як поводиться глядач під час рекламних пауз на телебаченні? Саме цим питанням задалися дослідники з Nielsen Media Research. У наступному місяці вони починають вимірювати глядачів у США, що продовжують дивитися телеканал під час рекламних пауз, пише Adme.ru із посиланням на The Financial Times.

Читати далі →

Чи можлива “об’єктивність” у бізнесі?

Категорія об’єктивності, як вже мабуть зрозуміли наші читачі, властива насамперед видавничому бізнесу. Проте, вона може бути однією з характеристик будь-якої справи, що так чи інакше пов’язана зі спілкуванням. І особливо гостро ця проблема постає тоді, коли йдеться про Інтернет-технології: передову платформу для спілкування мільйонів користувачів.

Читати далі →