Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?

Іцхак Адізес: Чому ми будуємо вежу з речей?Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), одного із провідних світових спеціалістів в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, читати не тільки корисно, але й легко. Таке сприйняття породжується простими життєвими аналогіями в його численних статтях і книгах. А деякі фрагменти, один із яких хочу представити вашій увазі, взагалі звучать як притчі.

Читати далі →

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.

Читати далі →

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!Видатні особистості вміють обертати свої невдачі на свою користь для досягнення ще більш високих результатів. Звичайно ж, ми краще вчимося на помилках, ніж на удачах. Ті, хто досягли вершин успіху, не випробувавши гіркоти поразок, схильні до наївності та неглибоких рішень. Такі люди завжди знають відповіді на всі питання. Справжні лідери більш схильні слухати співрозмовника, ніж говорити, і завжди прагнуть до повного розуміння.

Читати далі →

Подарунки від Діда Мороза

Подарунки від Діда МорозаНапередодні Нового Року не хочеться писати ні про кризу, ні про роботу. До 2009 року залишається менше 2-х днів. Цей час потрібно провести з користю. Нарізати олівь’е, приготувати “шубу”, поставити “пальне” в холодильник, витрусити килими, надраїти до блиску кришталь …:-) Як багато ще потрібно встигнути зробити в цьому році.

Читати далі →

“Кого” або “що” варто скорочувати під час кризи?

Кого або що варто скорочувати під час кризи?Коли фінансові та економічні реалії досягають “точки кипіння” – компанії частенько вирішують вдатися до скорочень. І у абсолютній більшості випадків йдеться про найбанальніший їх різновид – скорочення персоналу. Втім, деякі компанії поводяться більш винахідливо – скорочуючи години (і відповідно – зарплатню), а не людей.

Читати далі →

Управління знанням та соціальні медіа – протистояння чи доповнення?

Управління знанням та соціальні медіа - протистояння чи доповнення?Десятиліття розвитку концепцій управління знанням, що масово запроваджувалися в бізнес-структурах, переконало багатьох у тому, що корпоративні знання та практики є ключовим фактором успіху компанії у конкурентному середовищі. Традиційні для попереднього періоду технології управління знанням (про які нерідко йшла мова на сторінках порталу Management.com.ua) були досить складними, тісно перепліталися з IT-архітектурою підприємства, і зазвичай запроваджувалися “згори донизу”. Причиною цього було прагнення забезпечити цілісність підходу, корпоративні стандарти і узгодженість зі стратегією компанії.

Читати далі →

Ціль та система. Приклад охорони здоров’я

Ціль та система. Приклад охорони здоров'яУільяму Едвардсу Демінгу належать слова “система – це мережа взаємопов’язаних компонентів, які працюють разом для досягнення однієї цілі. У системи повинна бути ціль! Якщо немає цілі – немає системи“. Отже, Демінг міг би сміливо стверджувати, що в Україні немає системи охорони здоров’я. І я схильний вірити йому більше, ніж будь-якому українському експертові або чиновнику.

Читати далі →

Народження імені: Heinz

Народження імені: HeinzУ XVIII-му столітті англійські моряки привозили з Далекого Сходу пікантний соус, який китайці називали “Ке Tsiap” й який вони використовували для засолювання риби. На смак британців соус був занадто гострим, тому англійські кухарі додали до нього томати, гриби і цукор. Для американської кухні новий соус виявився надто м’яким, тому фахівці компанії Henry J. Heinz вирішили додати в нього спецій і почати власне виробництво “гарячого кетчупу”.

Читати далі →

Модель “сміттєвого кошика”

Модель сміттєвого кошика“Перша навичка керівника – прийняття ефективних рішень”, – писав у свій час Пітер Друкер. Із необхідністю прийняття різних рішень, природно, зіштовхуються не тільки керівники, але саме їхня роль у цьому процесі найбільш важлива для організації. Вашій увазі я хочу запропонувати одну з моделей прийняття рішень.

Читати далі →

Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святах

Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святахЯк відомо, новорічно-різдвяний період – це чудовий час, коли все прекрасно продається й купується. Думаю, що й економічна криза цьому процесу навряд чи завадить. По усьому світі в магазинах вибудовуються довгі черги мисливців за подарунками. Але святкові дні гіперприбуткові не тільки для супермаркетів і туристичних фірм. Вашій увазі пропонується декілька нестандартних бізнес-ідей, як заробити на новорічних святах.

Читати далі →