Знову почалася війна за таланти?

У своєму блозі „Пристрасть, Люди та Принципи” (Passion, People and Principles) Девід Мейстер (David Maister) розповідає про враження, які отримав від прочитання статті, опублікованої на сайті Гарвардської бізнес-школи. У статті йдеться про те, що війна за таланти починається з новою силою (цікаво, а вона колись закінчувалася?) та пропонується п’ять тенденцій, пов’язаних із нею (деякі із цих фактів звучать дуже сумнівно):

Читати далі →

Google: рефератам – бій!

Послуги з написання рефератів, курсових і дипломних робіт на замовлення тепер прирівняні до проституції, продажу зброї, наркотиків і тютюну, виготовленню підроблених документів і шарлатанству. Так, всі ці теми раніше були заборонені в системі контекстної реклами Google, повідомляє “Вебпланета” з посиланням на BBC.

Читати далі →

GMC 2007 стартував! Перший тур змагання

Перший тур Global Management Challenge 2007 розпочався у вівторок 22 травня. Вже у п’ятницю 25 травня відбувся закономірний збір команди „Creative Management.com.ua”. Від загальних організаційних питань, учасники доволі швидко перейшли до обговорення стратегії компанії. Команда отримала на руки початкові умови для розвитку бізнесу. Фактично, кожна з команд (яких у групі 7) отримала на руки 5 управлінських звітів про діяльність компанії, якою їй і доведеться керувати протягом подальшого періоду.

Читати далі →

Запитайте Google: «Що мені робити завтра?»

Амбіції Google по збільшенню бази персональної інформації настільки великі, що незабаром наступить той день, коли пошукова система зможе радити людям, де їм краще працювати і як їм краще відпочивати. Як говорить керівник компанії Ерік Шмідт, розширення збору персональних даних було ключовим для Google й у компанії вірять, що логічним продовженням цього шляху буде упорядкування інформації у всесвітньому обсязі, повідомляє The Financial Times.

Читати далі →

Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!

За інформацією CNNMoney, невеличка компанія BrightSpot Media, уклала доволі дивний контракт із кіногігантом Blockbuster, завдяки чому отримала доволі дієвий інструмент для роботи з рекламною аудиторією. Відтепер клієнти Blockbuster матимуть змогу отримати безкоштовні диски DVD, якщо вони подивляться рекламні ролики на сайті BrightSpot, а після цього дадуть правильні відповіді на запитання, які стосуються змісту роликів.

Читати далі →

“Швидкоплинний” перегляд реклами та її… позитивне сприйняття

Виявляється, що уривчастий і неуважний перегляд реклами може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців. Саме це стверджують автори нового дослідження, присвяченого подібному “швидкоплинному” перегляду реклами, та особливо – перегляду рекламних банерів у Мережі. Уривки з цього дослідження приводить MediaRevolution з посиланням на Science Daily.

Читати далі →

Міфи про роботу від Пенелопи Транк

Міфи про роботу від Пенелопи Транк (Penelope Trunk) були опубліковані у блозі Гая Кавасакі (Guy Kawasaki) як наслідок інтерв’ю між Гаєм та Пенелопою, авторкою книги „Нахабний кар’єрист: Нові правила для успіху” (Brazen Careerist: The New Rules for Success). З деякими із міфів можна ознайомитися нижче.

Читати далі →

Microsoft придбає компанію aQuantive за рекордні $6 млрд.

Після серії невдач у боротьбі з Google за ринок інтернет-реклами корпорація Microsoft нарешті нанесла своєму головному конкурентові досить відчутний удар, оголосивши про придбання американської компанії aQuantive. Сума цієї угоди майже вдвічі більше тієї, котру минулого місяця уклав Google з компанією DoubleClick, повідомляє C-News.

Читати далі →

Маркетинг за допомогою паспорта…

Блог Brand Aid повідомляє, що у каталозі українського видавництва „Фоліо” з’явилися нові позиції книг:
Гаррі Потер „Всесвітній чарівний лексикон”
Гаррі Потер „Драконологія”
Гаррі Потер „Магічний бестіарій”
Гаррі Потер „Путівник по магічному Лондону”

Читати далі →

Провальний шлях до успіху

Стаття Річарда Фентона (Richard Fenton) „Перемога над відмовою: П’ять секретів провального шляху до усіху” (Overcoming Rejection: Five Secrets to Fail Your Way to Success) виявилася настільки кумедною, що нею просто гріх не поділитися. Що ж, посміхніться й ви…

Читати далі →